حوادث

انهدام باند مامورنماهای سارق با بیش از ۷۰ فقره سرقت

انهدام باند مامورنماهای سارق با بیش از ۷۰ فقره سرقت

جانشین انتظامی استان فراه از انهدام گروه سارقان 71 فقره سرقت در استان های البرز و تهران خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، سردار فرامرز در این خصوص گفت: افزایش روزافزون سرقت های تحت عنوان افسر در استان البرز و رسیدگی به این موضوع در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در راس کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. دریافتند که غاصبین خود را پلیس معرفی کرده، آنها را از مردم ربوده و در بین مردم به ویژه افراد گمشده احساس ناامنی ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه موضوع شناسایی و دستگیری سارقان، کشف و بازگرداندن اموال مسروقه در دستور کار کارآگاهان دو استان قرار گرفت، بیان کرد: در پایان با مهارت کارآگاهان و اقدامات فنی و اطلاعاتی پنج سارق دستگیر شدند. تمامی افراد دارای سوابق کیفری شناسایی و در یک عملیات هماهنگ و همزمان دستگیر و تحویل فرماندهی انتظامی شدند.

جانشین نیروی انتظامی دفرح گفت: ماموران فرماندهی انتظامی استان در بازرسی از منازل این افراد 30 دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و دو خودروی مورد استفاده در سرقت کشف کردند. فرماندهی غرب استان تهران به وقوع سرقت در استان البرز اعتراف کرد.

وی با تایید اینکه نیروهای کارآگاه این استان موفق به شناسایی 33 نفر از مالباختگان شدند، گفت: تلاش برای شناسایی سایر افراد مفقود شده در جریان است.

انتهای پیام