حوادث

برخورد خودرو به گاردریل در جاده لاکان رشت/ فوت نوجوان ۱۴ ساله

برخورد خودرو به گاردریل در جاده لاکان رشت/ فوت نوجوان ۱۴ ساله

آفتاب نیوز:

امیر طالبی تصریح کرد: متاسفانه سرنشین 14 ساله خودرو به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد و راننده 17 ساله در وضعیت اورژانسی قرار دارد.

بر اساس اخبار پلیس گیلان، وی افزود: پس از اعلام تصادف عصر روز جمعه در جاده لاکان رشت بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی ال 90 با ریل، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند. با حضور ماموران پلیس راه در محل و بررسی های انجام شده مشخص شد که تخطی از سرعت مجاز و عدم کنترل باعث برخورد خودرو با ریل شده و راننده و سرنشین بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند. توسط پرسنل اورژانس

طالبی با بیان اینکه متاسفانه سرنشین 14 ساله خودرو به دلیل شدت جراحات وارده فوت کرد و راننده 17 ساله در وضعیت اورژانسی قرار دارد، افزود: متاسفانه راننده ال 90 گواهینامه نداشت. “

وی با اشاره به اینکه تخطی از سرعت مطمئنه یکی از عوامل مهم تصادفات رانندگی است، خاطرنشان کرد: رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از سرعت غیرمجاز و رانندگی نکردن در حالت خستگی یا خواب آلودگی از عوامل اصلی تصادفات رانندگی است که می تواند از وقوع آن جلوگیری کند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از والدین خواست به فرزندان خود خودرو (خودرو یا موتورسیکلت) فاقد گواهینامه رانندگی ندهند.