اخبار کسب و کارعمومی

بیزینسی کردن پیج اینستاگرام اموزش گام به گام و سریع

مفاهیم کاربردی اکانت بیزینس اینستاگرام

مدیریت بهینه صفحات تجاری اینستاگرام مستلزم آشنایی با مفاهیم مختلفی است که در ادامه اشاره می‌کنیم. این مفاهیم یکی از مهم‌ترین دلایل تمایز اکانت شخصی و بیزینس اینستاگرام به حساب می‌آید.

  • انگیجمنت (Engagement): اینگیجمنت میزان مشارکت فالوورها با هر پست را نشان می‌دهد. به مجموع کامنت‌ها، ذخیره‌سازی، به اشتراک‌گذاری و لایک‌های هر پست اینگیجمنت می‌گویند.
  • ریچ (Reach): تعداد اکانت‌هایی که هر پست را مشاهده می‌کنند، ریچ می‌گویند.
  • ایمپرشن (Impression): تعداد دفعاتی است که یک پست دیده می‌شود.
  • ویوو (View): تعداد دفعاتی است که یک ویدیو دیده می‌شود، ویوو نام دارد.

تفاوت اکانت شخصی و بیزینس اینستاگرام

برای اینکه تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس را با اطمینان کامل انجام دهید، بهتر است با تفاوت این دو نوع اکانت به طور کامل آشنا شوید. خرید ممبر درجه یک مهم ترین عاملی است که میتواند دیده شدن پیج شما را تضمین کند! شما اینجا هستید چون فکر میکنید که پیجتان به اندازه کافی دیده نمیشود.

بیزینسی کردن پیج اینستاگرام اموزش گام به گام و سریع

حریم خصوصی

هنگام تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس باید توجه داشته باشید که گزینه Private account در بخش حریم خصوصی (Privacy) غیرفعال می‌شود. در اکانت شخصی شما می‌توانید محتوای پروفایل خود را عمومی یا خصوصی بگذارید. اما وقتی اکانت در حالت بیزینس قرار گرفت، نمایش محتوا تنها به صورت عمومی خواهد بود.

گزینه‌های تماس با ما

یکی از قابلیت‌های متمایزکننده اکانت بیزینس از شخصی قابلیت تماس با ما محسوب می‌شود. یکی از الزامات کسب‌وکارهای آنلاین پشتیبانی از مشتریان است. اینستاگرام با فراهم آوردن این قابلیت‌ برای اکانت بیزینس، امکان پشتیبانی کامل مشتریان را برای کسب‌وکارها فراهم آورد. این قابلیت هم یکی از دلایل اهمیت تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس به شمار می‌آید.

آنالیز و تحلیل

ویژگی دیگری که منحصر به کاربران اکانت بیزینس اینستاگرام است، قدرت آنالیز و تحلیل به حساب می‌آید. اینسایت اینستاگرام به مدیران صفحات اینستاگرام و فروشگاه‌های اینستاگرامی این امکان را می‌دهد که آماری مربوط به قابلیت‌های دیگر مانند اینگجمنت، ریچ، کامنت، لایک و به اشتراک‌گذاری را به‌ دست آورند. زیرا با این گزارش‌ها می‌توانند بهترین استراتژی‌ها را به کار گرفته و روند رو به رشدی را تجربه کنند.

آموزش بیزینسی کردن پیج اینستاگرام

برای بیزینسی کردن پیج اینستاگرام خود کار سختی در پیش ندارید. کافی است مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

  1. وارد اپلیکیشن اینستاگرام ‌شوید.
  2. در نوار پایین صفحه روی آیکون پروفایل کلیک کنید تا به صفحه‌ی پروفایل منتقل شوید.
  3. در این مرحله از بیزینسی کردن پیج اینستاگرام، وارد بخش Settings شوید.
  4. روی گزینه Account کلیک نمایید.

تبدیل حساب شخصی به بیزینس اکانت

اگر برنامه ریزی و تولید محتوای مداوم در اینستاگرام برای کسب و کارتان اهمیت زیادی دارد، ایجاد یک حساب تجاری باید اولین انتخاب شما باشد. با تبدیل اکانت اینستاگرام به بیزینس اکانت می توانید از امکانات و قابلیت های ارائه شده توسط اینستاگرام در مدیریت کسب و کار خود استفاده نمایید. همچنین می توانید هر زمان که مایل بودید به منظور حذف اکانت تجاری اینستاگرام با خارج شدن از حالت بیزینس این کار را انجام دهید. برای دریافت خدمات حرفه ای مدیریت پیج اینستاگرام یا خرید بازدید استوری اینستاگرام و خرید بازدید پست اینستاگرام  می توانید با تیم ما در تماس باشید.