حوادث

جزئیات درگیری مسلحانه پلیس و قاتل فراری در اهواز/ هلاکت قاتل مسلح

جزئیات درگیری مسلحانه پلیس و قاتل فراری در اهواز/ هلاکت قاتل مسلح

تیتر نیوز/خوزستان فرمانده امنیتی فرماندهی انتظامی استان خوزستان جزئیات تیراندازی به یک افسر پلیس در اهواز و درگیری با قاتل فراری را تشریح کرد.

حجت الله صفی پست، بازرس کلانتری گفت: صبح امروز (26 اردیبهشت) پس از اعلام مرکز فوریت های 110 پلیس آگاهی بلافاصله ماموران پلیس آگاهی به محل حادثه اعزام شدند که بر اثر تیراندازی در کاه بازار یک نفر کشته شد. شهر اهواز.بشود

به گزارش خبر تیتر نیوز، وی با اشاره به خبرنامه پلیس گفت: در بررسی های اولیه مشخص شد فردی با سلاح گرم تیراندازی کرده که در نتیجه آن دو شهروند کشته و زخمی شدند اما از زمان وقوع این جنایت ، مخفیگاه قاتل در کیانپارس شناسایی شد. برای دستگیری او منطقه اهواز را تصرف کرد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: قاتلان با دیدن پلیس به سمت آنها تیراندازی کردند و سومین داماد سید ربیع بر اثر اصابت گلوله مجروح شد و با وجود تلاش پزشکان پس از انتقال به بیمارستان جان باخت. ساعتی پیش بر اثر شدت جراحات وارده به بالاترین مقام شهادت نائل آمد.

بیشتر بخوانید:

شهادت افسر پلیس اهواز در عملیات دستگیری قاتل فراری

امتناع از گروگانگیری در اهواز

سفید پوست اضافه کرد: قاتل مسلح نیز در تیراندازی انتقام جویانه پلیس کشته شد.

فرماندهی انتظامی استان خوزستان در محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این ضایعه بزرگ را به مردم حساس استان و خانواده سنگین آن مرحوم تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای این شهید والامقام از خداوند منان مسئلت دارد.

جزئیات درگیری مسلحانه پلیس با قاتل فراری از دادسرای اهواز

دادستان عمومی و انقلاب اهواز شایعه گروگانگیری در منطقه کیانپرس این شهر را تکذیب کرد و گفت: این عملیات ها مربوط به دستگیری عامل قتل بود که در درگیری با ماموران کشته شد.

سید جعفری چقانی گفت: صبح امروز متهم پس از کشتن دو تن از بستگان خود در منطقه دیگری از اهواز، وارد منزلی در منطقه کیانپرس شد و آنها را کشت.

وی گفت: از همان لحظات اولیه دستورات قضایی لازم برای دستگیری متهم صادر شد و دادسرای ویژه قتل نیز در محل حادثه حاضر شد.

جعفری چغانی وزیر دادگستری خوزستان با اشاره به کلیپ ها و اخبار منتشر شده در فضای مجازی از مردم خواست در صورت درگیری بین مردم برای نجات خود از تجمع در اطراف و فیلمبرداری خودداری کنند. زندگی می کند

انتهای پیام