اخبار کسب و کارعمومی

خرید 7مدل بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از نظر پزشکان

  1. ضد آفتاب فیوژن واتر SPF50 بدون رنگ ایزدین

یکی از مشهور‌ترین و پرفروش‌ترین ضد آفتاب‌های دنیا در سه سال گذشته، ضد آفتاب‌های برند اسپانیایی ایزدین بودند. این محصولات در دو نوع رنگی و غیر رنگی، به دلیل کیفیت بالا و جذب بسیار سریع در بین بلاگر‌های شناخته شده، به سرعت مورد استفاده قرار گرفتند و پس از آنها، مردم هم به خرید آنها روی آوردند.

برای خرید ضدآفتاب خارجی  لطفا کلیک کنید .ضد آفتاب فیوژن واتر بی رنگ ایزدین، بر پایه آب و از نوع فلوییدی می‌باشد. همانطور که می‌دانید، به علت حساسیت بالای دور چشم، استفاده از ضد آفتاب‌های پوست برای اطراف چشم عملی خطرناک و نامناسب است؛ مهم‌ترین ویژگی این ضد آفتاب استفاده از تکنولوژی safe eye می‌باشد که استفاده آن را برای پوست دور چشم کاملا ایمن می‌سازد.

ضد آفتاب فیوژن واتر ایزدین، فاقد چربی، الکل و پارابن بوده و به همین علت افرادی با پوست چرب یا حساس هم به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. ویتامین E موجود در محصول فوق، باعث افزایش مقاومت پوست در برابر آسیب‌ها و بالا رفتن سرعت تولید کلاژن خواهد شد. اگر برای استفاده روزمره، یا هنگام ورزش و رفتن به باشگاه به دنبال یک محصول با کیفیت با خاصیت جذب سریع و عدم احساس سنگینی هستید، این محصول را از دست ندهید.

از دیگر ویژگی‌های این محصول:

پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید را نیز مطالعه نمایید.

  1. کرم ضد آفتاب درماتیپیک مدل Anti -acne حجم 40 میلی لیتر

ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک، یک ضد آفتاب ضد جوش و بسیار سبک است که از پوست شما در برابر آفتاب و اشعه‌های مضر خورشید حفاظت کرده و به راحتی جذب پوست خواهد شد. درماتیپیک، برندی ایرانی و با کیفیت است که مواد اولیه محصولاتش را از کشور فرانسه وارد کرده و در آزمایشگاه‌های معتبر و با بسته بندی‌های تخصصی، به بازار عرضه می‌کند.

شاید برای شماهم پیش آمده باشد که بعد از استفاده ضد آفتاب‌های بی رنگ، رد سفیدی کرم روی پوستتان باقی بماند و به اصلاح پوستتان را گچی کند؛ در حالی که ضد آفتاب بی رنگ آنتی آکنه درماتیپیک، به دلیل فرمولاسیون خاص، به هیچ وجه رد سفیدی از خود به جا نگذاشته و باعث سنگینی پوست نخواهد شد.

استفاده از ضد آفتاب را بیرون از منزل و در خانه در صورت وجود پنجره و قرار گرفتن در آفتاب، جدی بگیرید. اشعه‌های خورشید، با تخریب ساختار رگ‌های خونی زیر پوست در شل شدن آن و ایجاد لک‌های قهوه‌ای نقش داشته و افراد را دچار پیری زودرس خواهند کرد. محصول فوق فاقد چربی و در برابر تعریق مقاوم است.

خرید 7مدل بهترین مارک ضد آفتاب خارجی از نظر پزشکان

از دیگر ویژگی‌های این محصول:

پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید را نیز مطالعه نمایید.

  1. فلوئید ضد آفتاب اون مدل مینرال حجم 40 میلی لیتر

برند فرانسوی اون، یکی از مشهور‌ترین و پرفروش‌ترین برند‌های تجاری دنیا در حوزه تولید محصولات بهداشتی و درمانی است که در سال 1874 آغاز به کار کرد. اَون، تمرکز خود را بر تولید محصولاتی برای پوست‌های حساس و غیر مقاوم، قرار داده و تا این لحظه در لیست برند‌های موفق دنیا شناخته شده است.

این محصول، یک ضد آفتاب بسیار سبک با جذب سریع می‌باشد، که بدون ایجاد لایه سنگین و اذیت کننده روی پوست، به طور کامل اشعه‌های آفتاب را فیلتر کرده و از آسیب آنها جلوگیری خواهد کرد. یکی از مهم‌ترین ویتامین‌ها برای ترمیم پوست و ساخت کلاژن، ویتامین E است.

در ترکیبات فلوئید ضد آفتاب اون، از ویتامین E استفاده شده، تا در ترمیم بافت‌های آسیب دیده یا روند درمان لک و جوش، موئثر باشد. محصول فوق بافت رقیق و سبکی داشته و حاوی آنتی‌اکسیدان‌های قوی است؛ به همین علت برای افرادی که دچار آسیب‌های پوستی هستند، بسیار مناسب می‌باشد. نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در آفتاب، ضد آفتاب اون را روی پوست به خوبی ماساژ دهید تا با آفتاب سوختگی خداحافظی کرده و به پوستی سالم و درخشان سلام کنید!

از دیگر ویژگی‌های این محصول:

  1. کرم ضدآفتاب و ضد لک لافارر مدل Acne-Prone-medium حجم 40 میلی لیتر

طرفداران کرم‌های ضد آفتاب رنگی، حتما با این محصول آشنا هستند. ضد آفتابی سبک، بدون ایجاد رد چربی، که با پوشانندگی مناسبش، مناسب استفاده روزمره می‌باشد. لافارر، برند ایرانی پر آوازه ایست که در سال‌های اخیر، بین مصرف کنندگان ایرانی حسابی جا باز کرده و توانسته در مدتی نسبتا کوتاه، خود را به عنوان تولید کننده محصولاتی با کیفیت معرفی کند.

اشعه آفتاب، نه تنها باعث آفتاب سوختگی و التهاب، بلکه باعث ایجاد بیماری‌هایی مانند سرطان پوست خواهد شد و استفاده از ضد آفتاب، اولین قدم در جلوگیری از این اتفاق است. بسیاری از خانم‌ها از علاقه دارند بدون استفاده از کرم پودر، پوستی صاف و یکدست داشته باشند.

از آنجایی که استفاده از ضد آفتاب بسیار مهم است، پیشنهاد ما به این افراد استفاده از ضد آفتاب‌های رنگی است؛ که در کنار محافظت از پوست، زیبایی آنها را دو چندان کند. این ضد آفتاب بدون ایجاد لک یا آسیب‌های پوستی، با محافظت کامل در برابر اشعه UVA و UVB شما را برای آغاز یک روز طولانی آماده می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این محصول:

  1. کرم ضد آفتاب سینره حجم 50 میلی لیتر

استفاده از کرم ضد آفتاب، برای خانم‌ها و آقایان، بدون محدودیت سنی بسیار مهم بوده و عدم توجه به این مسئله باعث پیری زود رس پوست و ایجاد لک‌های قهوه‌ای خواهد شد. سلول‌های پوستی در مقابل آفتاب ضعیف هستند، آنها توانایی مقابله با مضرات اشعه آفتاب را نداشته و در طولانی مدت آسیب‌های جدی می‌بینند.

قبل از خرید کرم ضد آفتاب، دقت کنید که حاوی فیلتر‌های محافظت کننده در برابر اشعه UVA و UVB باشد؛ مانند این محصول از برند معتبر سینره که با محافظت کامل در برابر طیف گسترده پرتو‌های مضر خورشید، ضامن سلامت و زیبایی شما خواهد بود.

عصاره بابونه موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ سینره، یک ضد التهاب قوی برای کاهش قرمزی و خارش پوست است و حتی می‌تواند التهاب ناشی از جوش را از بین ببرد. ویتامین E، ماده اولیه ساخت کلاژن در پوست می‌باشد؛ زخم، التهاب، آفتاب سوختگی، لک و دیگر مشکلات پوستی با استفاده محصولاتی که حاوی ویتامین E هستند، سریع‌تر درمان خواهند شد.