اخبار کسب و کارعمومی

فرصت های سرمایه گزاری در منطقه 22

مفهوم سرمایه گذاری چیست؟

سرمایه گذاری یعنی خرید کالایی که در حال حاضر شاید مصرف نشود اما در آینده به آن نیاز پیدا خواهد شد و آن کالا سود آور خواهد بود.

سرمایه گذاری در پروژه فراز فرتاک  به این معنی است که فرد یک دارایی مالی نظیر سهام را می خرد و پیش بینی می کند که آن دارایی مالی در آینده سودآور خواهد بود و قیمتش افزایش خواهد یافت، لذا با فروش به قیمت بالاتر سود خوبی به دست خواهد آورد.

عموما ما عادت داریم برای کسب درآمد بهتر سخت تر کارکنیم. اما واقعاً سرمایه گذاری به معنای نه سخت تر کار کردن نیست بلکه هوشمندانه تر کار کردن است.

همچنین سرمایه گذاری به اولویت گذاری برای پول تان مربوط می شود. سرمایه گذاری راهی است برای این که در دورانی که درگیر کار و زندگی روزمره هستید مقداری پول کنار بگذارید تا برای شما کار کند و در آینده از دست رنج کارتان بهره ببرید. در حقیقت، سرمایه گذاری ابزاری است برای این که آینده ی شادتری داشته باشید.

با استفاده از فیلترینگ قدرتمند صفحه اصلی سایت پلاکینو بعنوان از قیمت دقیق و امکانات واحد های فروشی اطلاع یابید!

مراحل و روش های سرمایه گذاری

سرمایه گذاری در پروژه فرتاک دهکده المپیک  مراحل و روش های مختلفی دارد اما آن چه در این جا شرح می دهیم و به حوزه تخصصی ما مرتبط می باشد، سرمایه گذاری ملکی است.

سرمایه گذاری در بخش مسکن و در بازار املاک یک سرمایه گذاری کوتاه مدت نبوده و این نوع از سرمایه گذاری دارای سود آوری زودهنگام نیست.

سرمایه گذاری در بخش مسکن معمولاً ۲تا ۸ درصد تولید ناخالص ملی و ۱۰ تا ۳۰ درصد کل تشکیل سرمایه ثابت جهانی را شامل می شود.

مسکن بزرگ ترین سهم سرمایه گذاری را به خود اختصاص داده است.سرمایه گذاری مسکن بنا به تعریف، ارزش بازاری ساخت خانه های جدید و بهبود خانه های موجود است.

سرمایه گذاری ملکی

برای سرمایه گذاری در  تریتوم وی آی پی و مستغلات، باید صبر خوبی داشته باشید. صبر هنگام خرید و یا صبر برای فروش ملک. با کمی صبر و تامل و شناخت بازار و فرصت ها سودآوری خوبی شامل حالتان خواهد شد که این امر نیاز به زمان بلندی دارد. خانه ها، آپارتمان ها و دیگر املاکی که شما می خرید، اجاره یا تعمیر می کنید و دوباره می فروشید نوعی سرمایه گذاری هستند.

توجه به این نکته ضروری است: خانه ای که در آن زندگی می کنید به عنوان سرپناهی برای خود و خانواده، یکی از نیازهای اساسی زندگی شما را تأمین می کند و هرچند که ممکن است ارزش آن در طول زمان افزایش پیدا کند، اما نباید آن را با انتظار سوددهی خریداری کنید.

حال که تا حدودی با تعاریف سرمایه گذاری و سرمایه گذاری ملکی آشنا شدید، می خواهیم در خصوص سرمایه گذاری و صحبت کنیم؛ میتواند از بهترین سرمایه گذاری های شما باشد.

سرمایه گذاری درغرب تهران

منطقه ۲۲ از نظر جغرافیایی، بزرگ ترین قطعه پایتخت جهت سرمایه گذاری در غرب تهران محسوب می شود. اراضی محدوده چیتگر و در ابتدا متعلق به خانواده فرمانفرمایان و فیروزگر بوده است که پس از انقلاب، این اراضی ملی اعلام و مقداری از آن به سازمان زمین شهری واگذار گردید که به منظور خدمات رسانی مطابق با الگوهای شهرسازی نوین و جبران کمبودهای رفاهی دیگر مناطق در طرح تفصیلی تهران به عنوان قطب گردشگری تهران مطرح شده است تا نیازهای رفاهی شهر تهران را برطرف سازد و بر همین اساس شهرداری منطقه ۲۲ در سال ۱۳۷۹ کار خود را آغاز نمود.

سرمایه گذاری در کدام بخش های منطقه ۲۲ مناسب است؟

منطقه ۲۲ با توجه به ويژگي هايي که دارد، محل مناسبي براي اجراي برنامه هاي ملي و کشوري، تاسيس سفارتخانه ها، هتل ها و حتي سرمايه گذاري هاي خارجي است. از نظر گردشگری، تفریحی و توریستی، این منطقه دارای امکاناتی نظیر جنگل چیتگر، جنگل های کن ، رودخانه کن (که از منطقه زیبای کن سولوقون و کوه های البرز سرچشمه می گیرد) می باشد.

اين منطقه تنها منطقه اي است که در بین چند فرودگاه امام خمینی (ره)، مهرآباد و پیام قرارگرفته که دسترسی آسانی جهت بازدید کنندگان، گردشگران و سرمایه گذاران فراهم آورده است. اين ويژگي براي پذيرش ميهمانان خارجي و بين المللي بسيار مهم است.

جهت سرمایه گذاری در شهرک چیتگر با در ارتباط باشید

دریاچه چیتگر

مکانی برای تفریح و حتی برگزاری جلسات، همایش ها و جشن های مردمی بوده که در منطقه ۲۲ قرارگرفته است.از طرفی خود این دریاچه اکوسیستم منطقه را تغییر داده است. به نوعی که اگر شما در هر فصلی از سال به این دریاچه مراجعه کنید، تعداد بی شماری از انواع از پرندگان مهاجر و زیبا در این منطقه حضور دارند و از این دریاچه استفاده می کنند و گردشگران نیز از تماشای این پرندگان لذت می برند و این موجب شادی و نشاط گردشگران داخلی و خارجی شده است.

امکانات رفاهی دریاچه چیتگر

پارکینگی با ظرفیت ۲۰هزار خودرو در ضلع شمال، غرب و شرق دریاچه امکان پارک بدون دغدغه ی همشهریان عزیز را فراهم کرده است. از دیگر امکاناتی که برای این مجموعه تفریحی تدارک دیده شده است:

فرصت های سرمایه گزاری در منطقه 22

باغ ملی گیاه شناسی

ایران در غرب تهران و منطقه ۲۲ واقع شده است. این باغ زیر نظر موسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور اداره می شود. طراحی باغ گیاه شناسی ملی ایران به گونه ای می باشد که نشان دهنده ی الگویی از باغ ایرانی باشد. بدین ترتیب که یک میدان در مرکز باغ وجود دارد و چهار بلوار در چهار جهت به آن می پیوندند. در قسمت میدان مرکزی یک کافی شاپ نیز وجود دارد.

در باغ ملی گیاه شناسی، مجموعه ای از گیاهان بومی و غیر بومی وجود داشته و نقش مهمی در زمینه های مختلف تحقیقاتی نیز دارد. باغ گیاه شناسی به عنوان ذخیره ژنتیکی گیاهان در معرض خطر انقراض مورد استفاده قرار می گیرد. تحقیق در زمینه تکثیر و پرورش گونه های با ارزش از نظر حفاظتی و اقتصادی از موارد دیگری است که در باغ گیاه شناسی به آن پرداخته میشود.

آدرس باغ و بازدید از باغ گیاه شناسی

باغ گیاه شناسی ملی واقع شده در اتوبان تهران کرج، خروجی پیکان شهر (مترو ایران خودرو) ۲۰ متری دوم، شهید گودرزی، بلوار گیاه شناسی میباشد.

اگر با وسیله نقلیه شخصی به سمت باغ گیاه شناسی می آیید که به آدرس فوق رجوع کنید اما در صورت استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی می بایست از ایستگاه مترو ایران خودرو واقع در خط ۵ مترو تهران کرج استفاده نمایید و در این ایستگاه از قطار پیاده شده و با تاکسی یا با پای پیاده خود را به باغ گیاه شناسی ملی ایران برسانید.

آبشار تهران

آبشار تهران واقع شده در شمال بزرگراه همت و در ارتفاعات شمالی منطقه ۲۲ تهران میباشد. شامل باغ راه هایی در دل کوهستان که در ضلع غربی بوستان جنگلی لتمان کن می باشد که با استفاده از مصالح طبیعی سنگ و چوب ساخته شده و طرّاحی شیب پیاده راه های آن که شبیه به پله های با عرض زیاد است به گونه ای است که حتی کودکان و سالمندان نیز تا بالاترین ارتفاع می توانند به کوه پیمایی بپردازند.

نحوه ی دسترسی به آبشار تهران

برای رسیدن به ” آبشار تهران” فقط کافی است که در بزرگراه همت قرار بگیرید و به سمت غرب تهران حرکت کنید. وقتی به خروجی شهرک شهید باقری رسیدید تابلوی راهنما شما را به سمت آبشار هدایت می کند و پس از آن در جای جای مسیر تابلوهای دیگر کمک می کنند تا به راحتی به مقصد برسید. مقصدی که با در نظر گرفتن چندین پارکینگ با ظرفیت ۵۰۰ خودرو مشکل جای پارک را هم برای گردشگران منتفی کرده است.

مزیت منطقه ۲۲ تهران نسبت به سایر مناطق چیست؟

منطقه ۲۲ به دلیل موقعیت قرارگیری و جغرافیایی خود به منطقه ای توریستی و گردشگری تبدیل شده است. وجود پروژه های عظیم و زیبا و منحصر به فرد ساخته شده همچون دریاچه چیتگر،، مجتمع تجاری اداری ایران مال، باغ ملی گیاهشناسی، پارک جنگلی چیتگر و… و همچنین پروژه های در دست احداث همچون ، طرح پل روگذر از بزرگراه همدانی و اتصال دریاچه چیتگر به پارک جنگلی چیتگر و… باعث شده که این منطقه ای در آینده ای نزدیک به یکی از محبوب ترین مناطق تهران تبدیل شود.

طبیعتا هر کدام از مراکز و مجتمع های فوق به تنهایی در هر منطقه ای باشند موجب برند شدن آن منطقه می شوند. چه برسد به اینکه تمام این پروژه ها در یک جا و یک منطقه جمع شده باشند و طبیعتا تاثیر بسیار زیادی در آینده آن منطقه دارند.

وجود آب و هوای مطلوب و پاک به نسبت سایر مناطق تهران به لطف بهره مندی از جهت وزش باد غرب به شرق و همچنین فضای جنگلی موجود در این منطقه همچون پارک چیتگر، پارک لتمان کن، بوستان جوان مردان و بوستان خرگوش دره نیز از مزایای دیگر این منطقه است.

همچنین نزدیکی به جاده محبوب کرج چالوس و همچنین آزادراه در حال احداث تهران شمال از مزایای دیگر منطقه ۲۲ تهران است.

اگر دنبال و شهرک چیتگر هستید پس روی لینک کلیک کنید!

اکنون که در پایان سال ۹۷ هستیم و یک تورم و جهش قیمت مسکن ، وضعیت این منطقه چگونه بوده است؟

هر ماهه بانک مرکزی گزارشی را از تحولات بازار مسکن منتشر می کند. مجموعه پلاکینو یک بار این گزارش را در دی ماه سال ۹۶ و یک بار نیز در دی ماه سال ۹۷ بررسی کرده است و نتایج آن به شرح زیر می باشد:

منطقه ۲۲ شهر تهران که منطقه ای دارای برج های متعدد و با بلند مرتبه سازی است، هنوز نسبت به سایر مناطق تهران رشد نداشته است. در حقیقت بهتر است بگوییم اگر به نسبت سایر مناطق در نظر بگیریم نه تنها این منطقه رشد نداشته است بلکه رشد آن به نسبت سایر مناطق منفی نیز بوده است.

با توجه به آمار منتشره اولا منطقه ۵ تهران دارای بیشترین تعداد آپارتمان و بیشترین جمعیت ساکن است و ثانیا این منطقه از تهران همواره بیشترین حجم معاملات مسکن را در هر ماه به خود اختصاص می دهد.

در نتیجه ما را به توجه به تعداد زیاد معاملات و آپارتمان ها به عنوان معیار قرار می دهیم.

به دو جدول زیر که یکی میانگین قیمت مناطق تهران در دی ماه ۹۷ است و یکی میانگین قیمت مناطق تهران در دی ماه ۹۶ است دقت کنید.

در دی ماه سال ۱۳۹۶ میانگین قیمت منطقه ۵ تهران برابر ۶۳۱۰۸ هزار ریال و میانگین قیمت منطقه ۲۲ تهران برابر ۴۶۸۹۳ هزار ریال بوده است. اگر نسبت این دو را به یک دیگر بگیریم به عدد ۱٫۳۴۵۷ خواهیم رسید.

اما در دی ماه سال ۱۳۹۷ میانگین قیمت منطقه ۵ تهران برابر ۱۲۲۰۰۲ هزار ریال و میانگین قیمت منطقه ۲۲ تهران برابر ۸۷۲۸۹ هزار ریال بوده است. اگر نسبت این دو را به یک دیگر بگیریم به عدد ۱٫۳۹۷۶ می رسیم.

در نتیجه اگر به نسبت دو منطقه با یکدیگر توجه کنیم متوجه می شوید که منطقه ۲۲ تهران هنوز در مقایسه با سایر مناطق رشدی نداشته است. منظور اینکه اگر عامل تورم را در نظر نگیریم، این منطقه در مقایسه با سایر مناطق هنوز رشد خود را انجام نداده است