حوادث

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محور‌های مواصلاتی مازندران

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محور‌های مواصلاتی مازندران

آفتاب نیوز:

یدالله جهانتاب فرماندار در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقای امنیت و تسهیل در تردد خودروها، محدودیت های ترافیکی تا ساعت 6 صبح روز شنبه در محورهای مواصلاتی این استان برقرار است.

رئیس پلیس راه استان مازندران افزود: بنابراین به جز موتورسیکلت های پلیسی و امدادی، تردد هر نوع موتورسیکلت در تمامی محورهای مواصلاتی این استان برای انجام ماموریت های لازم در مسیر مجاز ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوعیت تردد وسایل نقلیه باری و باری در محور کرج – چیلس گفت: امروز پنجشنبه از ساعت 13 الی 24 تردد انواع وسایل نقلیه در حال انجام است. ممنوع است.” 21، از میرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راهنمایی و رانندگی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 الی 24 از امیرکبیر کرج و آزاد چوک در تهران – شمال ممنوع است. جاده به سمت میرزن آباد.

جهان تاب توضیح داد: روز جمعه از ساعت 13 الی 24 لغایت 22:00 اربعین انواع وسایل نقلیه از ابتدای جاده تهران – آزاد شمال از کرج به سمت میرزن آباد تردد خودروها جز با اطلاع پلیس راه ممنوع است. . انواع وسایل نقلیه در همان روز از ساعت 16 الی 24 از میرزن آباد به سمت کرج و تهران حرکت می کنند.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت تردد تمامی تریلرها در محور هراز گفت: انواع کامیون ها و خودروهای باری به جز حامل های نفت و مواد منفجره تا ساعت 24 امروز مجاز به تردد هستند. ادامه دهید تا پنجشنبه 31 اردیبهشت و همچنین جمعه 22 اردیبهشت ماه از ساعت 18 الی 12 از این محور مسدود است.

رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین خاطرنشان کرد: روز جمعه از ساعت 14 الی 22 از رودین به آمل و از ساعت 16 الی 24 تردد انواع وسایل نقلیه تا باج ممنوع است. : ساعت 00 همان روز از آب اسک به رودان (منطقه عمومی) در صورت اعلام ماموران در محور در مقاطع یک طرفه خواهد بود.

وی افزود: اجرای محدودیت های فوق منوط به افزایش تراکم ترافیکی در محورها خواهد بود و در صورت عادی شدن وضعیت تردد با هماهنگی اجرای این محدودیت ها رسیدگی می شود.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگان خواست برای تردد در استان مازندران، مقررات راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت کنند، زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر سفر را مدیریت کنند. ، لطفا از طریق تلفن با ما تماس بگیرید. پليس راه استان به شماره 21824420 و 21824434 با پيش شماره 011.