اجتماعی

مورایس طفلک خیلی چیزها را نمی‌داند!/ پرسپولیس با تمام قدرت در آسیا حاضر می‌شود+ فیلم

درویش:

مورایس طفلک خیلی چیزها را نمی‌داند!/ پرسپولیس با تمام قدرت در آسیا حاضر می‌شود+ فیلم

مدیرعامل پرسپولیس گفت: یقین داشته باشید پرسپولیس با تمام قدرت در جام باشگاه‌های آسیا حاضر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از دیدار پرگل مقابل گل‌گهر گفت: خدا را شکر بازیکنان مزد بازی هماهنگ خود را گرفتند و با نتیجه بسیار خوبی این دیدار را به پایان رساندند. هلاوت این شیرینی نوش جان هواداران. از تمامی هوادارانی که دوست داشتند به ورزشگاه بیایند اما فضا اجازه به آن‌ها نداد؛ عذرخواهی می‌کنم. یقینا انرژی مثبتی که هواداران فرستادند باعث شد چنین بازی تهاجمی داشته باشیم. 

وی در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی این نتیجه را داشته است، یا خیر، عنوان کرد: بازیکنان مصمم بودند که با همه وجود به میدان بیایند و پیروز شوند؛ خوشبختانه بازیکنان و کادرفنی گل‌گهر وابستگی به پرسپولیس ندارند که محل بحث برای حریفان باشد. 

درویش در واکنش به این سوال که منظورتان مورایس بود که در مورد مجتبی حسینی و مازیار زارع صحبت کرده بود؛ گفت: او طفلک بازیکنان ما را نمی‌شناسد و حتی اگر به او بگویند چند بازیکن کشورش را نام ببرد احتمالا نمی‌داند. به او خوراک ناسالم می‌دهد، او هم حقوق بگیر است، اگر مطیع نباشد ممکن است مشکلاتی برای قراردادش پیش بیاید.

مدیرعامل پرسپولیس درباره مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس و صحبت‌هایی مبنی بر حذف این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بر اساس اسناد و مدارک ما مشکلی نداریم اما شاید عده‌ای در پی حذف ما هستند. هیچ مشکلی در بارگذاری مدارک وجود ندارد؛ باید از کسانی که این توطئه‌ها را به وجود می‌آورند بپرسید. همه اسناد برای کسب مجوز حرفه‌ای آماده شده و مشکل مالیاتی برانکو هم حل شده است. از کسانی که این صحبت‌ها را می‌کنند بپرسید چرا چنین چیزهایی گفته می‌شود. امیدوارم خدا به ما کمک کند تا از مشکلات فائق شویم. 

وی گفت: برخی‌ها دوست ندارند که تیم ما در لیگ قهرمانان آسیا حاضر باشد. اگر به گذشته برگردید هم می‌بینید عده‌ای به دنبال این بودند چگونه مجوز حرفه‌ای ما باطل شود. کاری که از ما برمی‌آید کاملا انجام شده و مابقی آن‌ها با نهاد‌های دیگر است. یقین داشته باشید پرسپولیس با تمام قدرت  در  جام باشگاه‌های آسیا حاضر خواهد شد. فوتبال پرسپولیس، فوتبال ملی است.