حوادث

کشف کارگاه تبدیل روغن سوخته به روغن خوراکی

کشف کارگاه تبدیل روغن سوخته به روغن خوراکی

فرمانده انتظامی شهرستان رایا از شناسایی و کشف یک کارخانه تولید روغن خوراکی تقلبی در منطقه امین آباد شهرستان رایا خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، مدیرکل محمدقاسم طرهانی گفت: پس از اجرای طرح احداث انبار و کارگاه در سطح حوزه امنیتی فرماندهی انتظامی شهرستان ری، گروهی از کارآگاهان فرماندهی کلانتری ۱۷۳ عملیات خود را آغاز کردند. یکی از این گروه در حین گشت زنی در منطقه امین آباد در یک کارگاه متروکه شاهد فعالیت غیرقانونی بوده و موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه افراد مذکور در تحقیقات خود مشاهده کردند یک دستگاه کامیون به صورت مشکوک وارد انبار مفقود شده است، گفت: در بررسی ها مشخص شد که هیچ گونه فعالیتی در این انبار گزارش نشده است و در واقع محل ذکر شده یک انبار متروکه است.

طرهانی ادامه داد: پس از بررسی و تحقیقات مشخص شد مرد جوانی با یک دستگاه کامیون روغن مستعمل و استفاده نشده را از فست فود و رستوران جمع آوری و به انبار متروکه ارسال می کند. در تحقیقات ماموران مشخص شد این مرد جوان پس از افزودن چند ماده افزودنی و زیر بغل، روغن مصرف شده را به عنوان روغن تازه تیشه زده و عمدتاً به بازار عرضه می کند.

فرمانده انتظامی با اشاره به هماهنگی به عمل آمده با مراجع قضایی و قضایی گفت: پس از کسب مجوز قضایی، تیمی از ماموران به همراه نماینده ریاست صحت عامه به محل مورد نظر اعزام و متهمان و مقداری را دستگیر کردند. تجهیزات نیز کشف و ضبط شد. تجهیزات کارگاهی. همچنین در این عملیات پلیسی بیش از 5000 لیتر روغن بی کیفیت و تقلبی کشف و کشف شد.

طرهانی با بیان اینکه کارگاه متروکه قطع شد، گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر به مقر پلیس آگاهی منتقل و پس از اعتراف به جرم خود، پرونده برای سیر مراحل کیفری به دادسرا ارسال شد.

انتهای پیام