استان ها

?? آماده انتقال خدمات فنی و مهندسی به کشور قزاقستان هستیم

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیتر نیوز از قزوین؛ یک هیئت تجاری و بازرگانی از کشور قزاقستان به منظور آشنایی با ظرفیت های صنعتی استان از شرکت بیدستان تولیدکننده اتانول، مواد غذایی، انواع سرکه و مواد غذایی در قزوین بازدید کردند و با ظرفیت تولید مواد غذایی و الکل طبیعی در این شرکت آشنا شدند.

photo_2023-05-14_01-47-11

این هیئت تجاری و بازرگانی شامل مارات بوپازوف معاون سازمان سرمایه گذاری خارجی کشور قزاقستان، بختیار سادابایف معاون بخش توسعه صادرات وزارت تجارت و تعدادی از فعالان اقتصادی و بازرگانی این کشور برای بررسی توانمندی های صنعتی، صادراتی و اجرای سرمایه گذاری مشترک از شرکت بیدستان بازدید کرده و برای اجرای طرح های سرمایه گذاری با مدیران این واحد صنعتی گفتگو و تبادل نظر کردند.

photo_2023-05-14_01-47-46

مصطفی کریمی مدیرعامل شرکت بیدستان پس از بازدید هیئت تجاری قزاقستان از خط تولید و بسته بندی و انبارهای ذخیره مواد در نشست تخصصی اظهارداشت: به نمایندگی از صنعتگران خرسندیم که میزبان شما بازرگانان کشور دوست خود قزاقستان هستیم و امیدواریم در گفتگوهای رو در رو به نتایج خوبی برسیم.

 وی اضافه کرد: برای توسعه مناسبات تجاری آمادگی داریم فناوری، خدمات فنی و مهندسی و داشته های خود را به اشتراک بگذاریم و کار مشترکی را در قزاقستان اجرا کنیم.

photo_2023-05-14_01-47-02

رئیس هیئت مدیره شرکت بیدستان تصریح کرد: توانمندی و آمادگی لازم را داریم که در انتقال فناوری، پذیرش تقاضا و سفارش و صادرات محصول و تامین مواد اولیه و انتقال تجربیات به کشور قزاقستان نهایت همکاری را انجام دهیم.

وی بیان کرد: این نشست را مقدمه ای برای آشنایی اولیه می دانیم وامیدواریم با پیگیری مضوعات مذاکره بتوانیم به دستاورد خوبی برسیم.

شرکت بیدستان دوستدار محیط زیست است

کریمی در ادامه با اشاره به فضای سبز مناسب ایجاد شده در این مجموعه صنعتی اظهارداشت: شرکت بیدستان دوستدار محیط زیست است و با احداث تصفیه خانه و فضای سبز مناسب توانسته فضای خوبی برای تولید مهیا کند و در این راستا طراحی و ساخت تصفیه خانه با تکیه بر دانش محلی و بومی انجام شده که قادریم بخش کشاورزی خود را با آب ناشی از پساب آبیاری کنیم.

photo_2023-05-14_01-47-21

وی اظهارداشت: مهمترین شعار شرکت بیدستان« غذا به جای دارو برای تامین سلامت مردم است» لذا کیفیت تولید را جدی گرفته ایم تا محصولی روانه بازار شود که به سلامت مردم کمک کرده و محیط زیست نیز آلوده نشود و نشان دهیم که می توانیم غذا را جایگزین دارو کنیم.

کریمی اضافه کرد: غذای سالم می تواند از بیماری ها پیشگیری کند و رویکرد ما در تولید محصولات غذایی مانند سرکه، سس و سایر محصولات توجه به کیفیت آن است تا سلامت مصرف کننده تضمین شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت بیدستان اظهارداشت: در طرح توسعه شرکت تولید محصولاتی مانند نوشیدنی سالم را در دستور کار داریم و در کنار آن استفاده از انرژی های تجدید پذیر هم در اولویت است و در این زمینه مدیریت مصرف آب، برق و گاز را در اولویت داریم تا هزینه های تولید کاهش یافته و به پایداری تولید انرژی هم کمک کنیم.

009

وی اضافه کرد: قزوین در گردشگری نیز ظرفیت های خوبی دارد و با داشتن مناطق دیدنی متعدد می تواند برای صنعتگران و گردشگران این کشور مناسب باشد.

این فعال اقتصادی اظهار امیدواری کرد با تداوم نشست های تخصصی و سفر هیئت های تجاری دو کشور بتوان مناسبات تجاری و اقتصادی را گسترش داد.

photo_2023-05-14_01-52-42008

هیئت تجاری قزاقستان از قسمت های خط تولید الکل، سس و سرکه، واحدهای بسته بندی و انبارهای ذخیره مواد اولیه شرکت بیدستان هم بازدید کرد.

انتهای پیام

 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف