فرهنگ و هنر

? پخش سریال‌های امنیتی و عاشقانه از شبکه تماشا

? پخش سریال‌های امنیتی و عاشقانه از شبکه تماشا

جدول پخش شبکه تماشا با سریال‌های امنیتی و عاشقانه «آمین»، «همبازی» و «پازل» به‌روز می‌شود.

به گزارش تیتر نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، مجموعه تلویزیونی «آمین» به کارگردانی منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی از امشب ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه تماشا می رود و تکرار آن روز بعد ساعت‌های ۱۴،۸،۲ خواهد بود.

«آمین» با فیلمنامه‌ای از زامیاد سعدوندیان داستان سرهنگ شیرازی، فرمانده تیم ویژه (آمین) را روایت می کند که مسئول رسیدگی به پرونده مجرم و خلافکار فراری به نام همایون تمدن است و …

امین حیایی، داریوش فرهنگ، کاظم بلوچی، شاهرخ استخری، مجید واشقانی، روزبه معینی، هادی ساعی، محمدرضا داوودنژاد، غلامرضا صادقی، مهدی محرابی، آشا محرابی، بهناز جعفری، سودابه بیضایی، خاطره حاتمی، شهرزاد کمال زاده، افسانه ناصری، مهرناز مهرآرا و (همراه با) نیما رئیسی بازیگران اصلی این سریال پلیسی بوده اند.

همچنین با اتمام مجموعه تلویزیونی «بی همگان»، سریال «هم بازی» روی آنتن خواهد رفت. این سریال به کارگردانی سروش محمدزاده ساخته شده است.

«هم بازی» ملودرام عاشقانه‌ای است که سعی دارد در فضایی شاد و شیرین با قصه‌ای اجتماعی به قلم وحید حسن‌زاده و مریم اسمی‌خانی در مورد روابط جوانان و هویت نگاه ویژه‌ای داشته باشد.

در این سریال دیبا زاهدی، حسین مهری، کامران تفتی، نیلوفر کوخانی، مریم مومن، امیر کاظمی، ایمان صفا، پادینا کیانی، خیام وقار، زهره نعیمی، محمد حیدری، پولاد مختاری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سریال «همبازی» هر شب ساعت ۲۱ از شبکه تماشا پخش و در ساعت های ۱۵،۹،۳ تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

سریال پنج قسمتی «پازل» به نویسندگی مرتضی اصفهانی داستان خرابکاری صنعتی در تاسیسات هسته‌ای کشور را روایت می‌کند.

قصه سریال «پازل» مربوط به زمانی است که جاسوسان در یکی از برنامه‌های سازمان انرژی هسته‌ای خللی وارد می‌کنند تا ایران در برابر خبرنگاران و مدعوین خارجی ناتوان جلوه داده شود اما وزارت اطلاعات این موضوع را کشف می‌کند و تلاش دارد این توطئه را خنثی کند. در واقع این سریال کشف برنامه‌ریزی برای خرابکاری در تاسیسات هسته‌ای ایران را نمایش می‌دهد که نهادهای مسئول سعی می‌کنند این طرح خرابکارانه را توسط افراد متخصص مدیریت و مهار کنند.

رضا کیانیان، آرش مجیدی، اصغر همت، محسن بهرامی، شقایق فراهانی و زنده‌یاد ماه چهره خلیلی از بازیگران اصلی «پازل» هستند.

سریال «پازل» جایگزین سریال «شرایط خاص» خواهد شد و هر شب ساعت ۲۴ از شبکه تماشا پخش و در ساعت ۶ تکرار آن پخش می شود.

انتهای پیام