اخبار کسب و کارعمومی

آشنایی با بهترین مرکز برای نصب تعمیر و سرویس چیلر تراکمی

انتخاب یک مرکز مناسب وحرفه ای برای  چیلر تراکمی یکی از دغدغه کسانی می باشد که از سیستم چیلر تراکمی استفاده می کنند .به علت اینکه ساختمان چیلر ها کمی پیچیده می باشد برای انجام تعمیرات حتما نیاز به تعمیرکار چیلر متخصص دارند تا با احتیاط و دقت بیشتری به تعمیر چیلر تراکمی بپردازند.

سایت کاراپمپ بزرگترین مرکز تخصصی تعمیر چیلر تراکمی  و تعمیرکولر گازی و تعمیر داکت اسپلیت  و تعمیر مینی چیلر و تعمیر سردخانه و تعمیر اسپیلت می باشد که سال هاست در این زمینه به همشهریان عزیز خدمات رسانی می کند و مورد اعتماد مشتری بوده است چرا که همیشه در تلاش بوده است تا بهترین وباکیفیتترین خدمات را به مشتری ارائه دهد و رضایت مشتری را جلب کند.

ما همیشه مورد اعتماد مشتری بوده ایم و همیشه مشتری بوده است که به علت دریافت خدمات قابل اعتماد از ما در صورت نیاز ما را به نزدیکان خود به عنوان یک مرکز تخصصی تعمیر چیلر تراکمی معرفی می کند.و این از افتخارات ما می باشد.

آشنایی با بهترین مرکز برای نصب تعمیر و سرویس چیلر تراکمی

چیلر چیست؟

چیلر یا به اصلاح دیگر   سرد کن  به یک نوع  دستگاهی که برای موارد  سرمایشی استفاده میشود گفته می‌شود که وظیفه آن جذب گرمای جریان سیال (که به طور معمول آب است) به کمک سیکل تبرید(که بر اساس نوع چیلر می‌تواند جذبی و یا تراکمی باشد) می‌باشد؛  اين مايع می‌تواند برای خنک كردن هوا و يا برای دستگاه‌هایی استفاده شود كه معمولا به صورت سيكل و درون يك مبدل حرارتی جريان دارد.

و بعد از آن  همین جریان سیال به کمک مبدل حرارتی، آب را برای مصارف خانگی و صنعتی خنک می کند؛ در واقع چیلر گرما را از قسمتی به قسمت دیگر منتقل می‌کند.

کارشناسان و متخصصان حرفه ای،کاردان و با تجربه  سایت کاراپمپ می تواند خدماتی درخصوص  چیلر از جمله نصب،تعمیر و سرویس انواع چیلرهای تراکمی و جذبی به شما ارائه بدهند و همچنین سایت کاراپمپ به شما ضمانت میدهد که این خدمات را به نحو احسنت انجام داده و هدف ما جلب رضایت شماست و همچنین شما می توانید از مشاوره رایگان سایت کاراپمپ بهره بگیرید.

انواع چیلر

در یک دسته‌بندی چیلرها به دو دسته چیلرهای تراکمی و چیلرهای جذبی تقسیم می‌شوند  شکل دیگر تقسیم‌بندی چیلرها بر اساس شکل خنک شدن ماده مبرد است که به سه دسته آب خنک، هوا خنک و تبخیری تقسیم‌بندی می‌شوند.

چیلرهای تراکمی با استفاده از انرژی الکتریکی و چیلرهای جذبی با استفاده از انرژی حرارتی باعث ایجاد برودت و سرما می‌شوند.

سرویس چیلر تراکمی

آشنایی با بهترین مرکز برای نصب تعمیر و سرویس چیلر تراکمی

امروزه چیلر تراکمی در صنعت و تبرید کاربرد زیادی دارند و مورد توجه بسیار واقع شده اند . اما مساله مهم اینجاست که چیلرهای تراکمی نیاز به نگهداری و سرویس دوره ای دارند.

به جرات می توان گفت که سهل انگاری در نگهداری چیلر تراکمی و  سرویس چیلر تراکمی در دراز مدت شما را مجبور به تعمیر چیلر تراکمی خواهد کرد تعمیرات چیلر تراکمی در مقایسه با سرویس چیلر تراکمی بسیار پر هزینه خواهد بود. معمولا از این خدمات در کلان شهرها استفاده می‌شود و این مورد تحت عنوان تعمیر چیلر در تهران انجام می‌شود.

تیم فنی و مهندسی کاراپمپ با توجه به نیاز مشتری به سرویس چیلر تراکمی و تعمیر چیلر تراکمی تمام تلاش خود را به کار گرفته است تا این نیاز مشتری را به بهترین نحو تامین و رفع کند. هدف اصلی تیم کاراپمپ جلب رضایت شما مشتریان عزیز می باشد.

بهتر است که سرویس چیلر تراکمی به صورت دوره ای در برنامه زمانی بصورت روزانه ، ماهانه ، و سالانه مورد بررسی قرار گیرد.

موارد زیر را هر ۱۵ روز یکبار چک کنید

۱ – تسمه پروانه چیلر بازدید شوند در صورت معیوب بودن به تعویض انها اقدام شود

۲ – یاتاقانها بازدید و در صورت لزوم گریسکاری شوند

۳ – نازلها و صافی خروجی آب را بازدید و در صورت گرفتگی انها را تمیز کنید

۴ – مقدار روغن کمپریور را بازدید نمایید . سطح روغن روی سایت گلاس کمپرسور در زمان کار نباید از مقدار استاندارد پایین تر باشد.

۵ – در صورتیکه کمپرسور مکررا قطع و وصل می نماید وقدار گاز سیستم را بازدید نموده وپس از رفع علت کسر گاز توسط افراد متخصص نسبت به شارژگاز اقدام نمایید.

۶ – مدارات گاز را از حیث داشتن نشتی تست نمایید.

۷  – سربندی های کابل را در تمام قسمت ها بازدید نمایید.

موارد زیر را در ابتدای هر فصل که می خواهید از چیلر خود استفاده کنید رعایت نمایید.

۱ – سه فاز اصلی تابلو برق چیلر را ۴۸ساعت قبل از راه اندازی چیلر وصل نموده . کلید گرمکن روغن کمپرسور را در حالت روشن قرار دهید تا روغن کمپریور گرم شود.

۲ – کندانسور را با مواد گچ زدا رسوب گیری کنید.

۳ – روغن کمچرسور را بازدید کنید و در صورت کثیف بودن نسبت به تعویض آن اقدام و همزمان فیلتر روغن سرویس گردد.

۴ – سیستم گاز دستگاه را از حالت PUMP DOWN  خارج نموده و کلیه شیرهای کمپرسور را بازدید نمایید.

۵ – مدارات گاز را از حیث نشتی تست نمایید. در صورتی که به علت وجود نشتی در مدارات گاز فریون دستگاه کسر شده باشد نسبت به رفع نشتی و همچنین تعویض فیلتر درایر و شارژ گاز اقدام نمایید.

۶ – فیلتر درایر دستگاه را تعویض نمایید.

۷ –کرکره ها به وسیله اب شستشو شوند.

۸ – داخل تشت آب تمیز شود

۹ – صافی قسمت خروج اب از برج تمیز شود.

۱۰ – یاتاقان های باد زن گریسکاری شوند

۱۱- صافی پمپ ها بازدید و در صورت نیاز انها را تمیز کنید.

آشنایی با بهترین مرکز برای نصب تعمیر و سرویس چیلر تراکمی

سخن آخر

در این مقاله  به بررسی سرویس چیلر تراکمی پرداختیم.پیشنهاد ما به شما این است که نصب،تعمیر و سرویس  انواع چیلرهای جذبی و تراکمی خود را با تحقیقات فراوان و بررسی زیاد به کارشناسان حرفه ای،کاردان و با تجربه بسپارید با اینکار هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ اصالت و بازه ی زمانی که انواع چیلر شما به درستی کار می کند مقرون به صرفه و مفید واقع شود.

متخصصان و کارشناسان حرفه ای،باتجربه و کاردان سایت کاراپمپ می توانند انواع چیلرهای جذبی و تراکمی شما را  با یک هزینه مقرون به صرفه نصب،تعمیر و سرویس کرده تا بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد.هدف تیم حرفه ای سایت کاراپمپ جلب رضایت شما عزیزان می باشد. همچنین شما می توانید از مشاوره رایگان حضوری و تلفنی ما بهره مند شوید.