ایمن‌سازی یک گود رها شده در شمال تهران

ایمن‌سازی یک گود رها شده در شمال تهران

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز عملیات حفاظتی یک گودال گمشده در محله سعادت آباد خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، علی نصیری با اشاره به اقدامات مدیریت بحران برای حفاظت از ساختمان های متروکه شهر تهران گفت: خوشبختانه با حمایت و اصرار شهردار محترم تهران تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ شده است. در این مجموعه تعدادی از محله های پرخطر شهر تهران برای ایمنی شناسایی و اولویت بندی شدند.

وی درباره ایمن سازی گودال پارکینگ طبقاتی فرهنگ چوک در محله سعادت آباد تهران گفت: بنا به دستور شهردار تهران، ایمن سازی این گود برای احداث کمپ حفاظت فیزیکی در تهران وجود دارد. یک مسئله امنیتی فرهنگ کنده در سومین جلسه این اردو مطرح شد و شهرداری تهران نسبت به اولویت ها اقدام کرد. با توجه به موضوع ایمنی گودال فرهنگ و خطر احتمالی آن برای ساختمان های مجاور، جلسه اضطراری مدیریت بحران کلانشهر تهران در محل شرکت نوسازی اراضی عباس آباد تشکیل و در خصوص ایمنی فوری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. بر فرهنگ تاکید شد.

رئیس سازمان مدیریت و پیشگیری بحران استان تهران تصریح کرد: پیرو اقدامات سازمان مدیریت بحران استان تهران و بر اساس گزارش شرکت زمین عباس آباد، عملیات فعال سازی کارگاه و ایمن سازی گودال آغاز شده است. و پیگیری موضوع حذف کامل خطر گود و ایمن سازی آن در دستور کار مرکز ایمنی فیزیکی تهران قرار دارد.

انتهای پیام