اخبار کسب و کارعمومی

بهترین سرور اچ پی کدام است؟

سرور برای چه مواردی استفاده خواهد شد؟

برای دانستن اینکه بهترین سرور اچ پی کدام است باید گفت که، خواه فعالیت‌هایی مانند اشتراک فایل، ایمیل، ارتباط یا پشتیبان گیری باشد، شما برای کسب‌وکار خود به یک سرور نیاز دارید. مخصوصاً اگر در کسب‌وکار خود به دنبال ایجاد پاسخگویی سریع به مشتری یا انعطاف‌پذیری در ارتباطات خود هستید. به‌طورکلی، باید سروری را انتخاب کنید که نیازهای فعلی شمارا برآورده کند و برای نیازهای آینده نیز یک سرور مقیاس‌پذیر باشد.

مزایای استفاده از سرور برای کسب‌وکار شما

راه اندازی سرور کم‌وبیش برای یک تجارت در حال رشد ضروری است. همان‌طور که کارکنان بیشتری را استخدام می‌کنید، محصولات جدید را راه‌اندازی می‌کنید و مشتریان بیشتری را جذب می‌کنید، به سرورها تکیه خواهید کرد که به شما و تیمتان کمک کنند تا طیف گسترده‌ای از وظایف را بهتر مدیریت کنید.

مزایای اصلی استفاده از سرور عبارت‌اند از:

  1. اشتراک‌گذاری و همکاری بیشتر: با سروری که به‌عنوان مرکز ذخیره‌سازی اصلی اسناد، تصاویر و سایر منابع شرکت عمل می‌کند، به کارمندان اجازه می‌دهد تا به‌راحتی با یکدیگر کار کنند.
  2. ارتباط سریع: از طریق یک اینترانت یا سیستم پیام‌رسانی، یک سرور به کارکنان شما اجازه می‌دهد تا اطلاعات را به‌سرعت به اشتراک بگذارند
  3. کار در حال حرکت: اگر شبکه خصوصی مجازی یا وی پی ان را راه‌اندازی کنید، می‌توانید از راه دور به اسناد و داده‌های ذخیره‌شده در سرور دسترسی داشته باشید.
  4. پشتیبان از اسناد: یک سرور می‌تواند پشتیبان خودکار از فایل‌ها و اسناد شما ارائه دهد، بنابراین اگر خطای شبکه یا خطرات هک سرور شمارا تهدیدی کند، اطلاعات شما محافظت‌شده خواهند ماند.

ما در بخش بعدی نگاهی خواهیم انداخت به لیست بهترین سرور اچ پی که این سرورها بازخورد نسبتاً خوبی در فروشگاه‌های معتبری مانند آمازون از خود به‌جای گذاشته‌اند و در اغلب مقالات بهترین سرور HP در وب از آن‌ها نام‌برده شده است.

بهترین سرور اچ پی کدام است؟

لیست بهترین سرورهای اچ پی

ما در این بخش به معرفی 16 تا از معروف‌ترین و بهترین سرورهای اچ پی می‌پردازیم که در بازخورد نسبتاً خوبی از خود از دیدگاه کاربرتان به‌جای گذاشته‌اند:

گزینه‌های زیادی از سرورهای hp برای انتخاب، مانند HP، Server superstore و موارد دیگر وجود دارند. درواقع چیزی به نام بهترین سرور اچ پی زمانی برای کسب‌وکار ما صدق می‌کند که نیاز شرکت ما متناسب با مشخصات و منابع سرور باشد.

نکته: مشخصات سرورهایی که قرار داده‌شده است، مشخصات پیش‌فرض است و در اغلب اوقات می‌توان بخش‌های مختلف آن را ارتقا داد. ما در اینجا به معرفی مشخصات پیش‌فرض این سرورها بسنده می‌کنیم.

نکته: لیست ما لزوماً لیست تمامی سروهای برتر اچ پی نیست و این نیاز سازمان و ترجیحات شخصی شما است که بهترین انتخاب را برای شما به دنبال خواهد داشت.

سرور HP ProLiant ML30 Gen10 Tower Server Bundle

بهترین سرور ا چ پی کدام است؟ یکی از بهترین سرورهای اچ پی بدون شک HP ProLiant ML30 Gen10 است که بازخورد نسبتاً خوبی از سوی کاربران به همراه داشته است. مشخصات این سرور اچ پی به‌صورت زیر است.

  • پردازنده: Intel Xeon E-2136 6-Core (Hexa Core) 3.3GHz 12MB CPU Up to 4.5GHz:
  • سیستم‌عامل: HP ProLiant ML30 Gen10 – Windows Server 2019 Operating System
  • هارددیسک قابل ارتقا
  • شبکه: Embedded HP 332i Dual-Port 1Gb Ethernet Network Adapter
  • رام:32GB (2 X 16GB) DDR4 PC4-21300 2666MHz
  • حافظه: 8TB (4 X 2TB) SATA III 6Gb/s SSD for Ultra Fast Storage

برای قیمت سرور اچ پی که جزو پرفروش‌ترین سرورها در ایران و جهان است لطفا با ما تماس بگیرید