حوادث

جزئیات یک تصادف مرگبار در چهارمحال و بختیاری

مسئول جامعه ساری میز چهارمحال و بختیاری به سامان از تصادف خودرو پژو 405 با خودرو پژو پارس در محور شهر کرد خبر داد و گفت: در این حادثه رانندگی پنج نفر جان باختند و یک نفر مجروح شد.

جزئیات یک تصادف مرگبار در چهارمحال و بختیاری
آفتاب نیوز:

مسعود مثنوی سخنگوی جمعیت هلال احمر این استان با اعلام این خبر افزود: در تماس تلفنی با مرکز 112 مبنی بر برخورد یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه خودروی پژو پارس در محور شهرکرد از شهرکرد اطلاعی دریافت کردند. جاده کمربندی. تیم موقت امداد و نجات جاده ای سامان با کمک یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و موفق به بیرون آوردن اجساد متوفی شدند. پس از آزادی، اجساد آنها به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گفته وی در این حادثه یک نفر نیز مجروح شد که پس از مداوا به بیمارستان اعزام شد.

همچنین محمود شمسی پور دخودی رئیس اورژانس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختی و مدیر این حادثه گفت: در مورخه 23 خرداد 1402 ساعت 22 دو دستگاه خودروی پژو 405 و پژو پارس در جاده کمربندی سامان برخورد کرد بر اثر آتش سوزی در جاده منصوری یک نفر مجروح و پنج نفر جان باختند که پس از دریافت اطلاعات از مرکز اعزام اورژانس استان، آمبولانس های اورژانس پایگاه های رحمتی، سامان و میرآباد به منطقه حادثه اعزام شدند.

وی افزود: یکی از مجروحان برای مداوا توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان کاشانی اعزام شده است.

بر اساس اطلاعات وزارت بهداشت، تعداد جان باختگان حوادث رانندگی در سال گذشته هفت درصد افزایش یافت و 239 مورد تصادف رانندگی به معاینات پزشکی این استان ارجاع شد.