اخبار کسب و کارعمومی

خشک شویی مبل در خانه چطور انجام می شود؟

چه مبلهایی با دستگاه قابل شستشو هستند؟

یکی از سوالاتی که برای شما عزیزان مطرح بوده این است که چه مبل هایی را میتوان با دستگاه های مبلشویی شست؟ تمامی مبل هایی که قسمت های پارچه ای دارند مانند تمام پارچه، چوب و پارچه ، فلز و پارچه (فرفوژه) و… قابل شستشو هستند. لازم به ذکر است که قسمت های چوبی یا فلزی و چرمی با دستگاه ها قابل شستشو نیستند!

به نقل از  مبلشویی نیلگون شستشوی مبلمان و حفظ ظاهر زیبایی آن همیشه یکی از دغدغه های خانم های خانه دار و مسئولین شرکت هاست. یکی از موارد مهم شستشوی دوره ای مبل است. برای خشکشویی مبلمان چند نکته مهم وجود دارد.

وقتی های خود را به مبل شویی بسپارید، آنها این مراحل و کارها را برای تمیز کردن مبلمان شما انجام خواهند داد:

شاید فکر کنید که بعد از ها، آنها کاملا خیس و مرطوب می شوند؛ اما این طور نیست. در مرحله آخر، آب و مواد شوینده وارد شده به مبل، با استفاده از آبکش مخصوص، از داخل مبل بیرون کشیده می شود؛ زیرا اگر این مواد داخل مبل بمانند، باعث پوسیده شدن مبل شما می شود. در انتهای کار مبل شویی، مقداری نم و رطوبت در مبل باقی می ماند که کاملا طبیعی است و در عرض یک روز خشک می شود.

مراکز مبل شویی معتبر و حرفه ای در مبل شویی در جهانشهر ، به افراد خدمات مبل شویی در منزل را ارائه می دهند. یعنی به جای اینکه مبلها برای شستشو جا به جا شوند، افراد در منزل شما حاضر خواهند شد و مبلمان شما را در منزلتان خواهند شست. انجام مبل شویی در منزل، از حمل کردن مبل ها جلوگیری می کند و مانع از پاره شدن یا آسیب دیدگی به مبلها می شود.

مبل شویی را به متخصصش بسپار خدمات مبل شویی و همیشه پردرخواست است. این سطح درخواست برای مبل شویی در فصل نزدیک بهار و با شنیده شدن بوی عید بیشتر می شود. بیش‌تر افراد شستشوی مبل در منزل را به حمل مبلمان به مراکز مبل شویی ترجیح می‌دهند. که این امر در مبل شویی کاملا طبیعی است. شستشوی مبل نیز همانند سایر خدمات نیاز دانش فرد دارد.

از جمله در امر ل نیاز به شناخت پارچه‌ مبل، مواد مبل شویی، دستگاه مبل شویی و حتی نوع لکه‌های مبل دارد. شستشوی مبل در منزل با قالیشویی و شستشوی فرش متفاوت است؛ و از مواد شوینده مبل(شوینده مخصوص مبل شویی) استفاده می‌شود.

برای شستشوی مبل و مبل شویی در منزل خود به دنبال مبل شویی ارزان نباشید. کیفیت انجام کار مبل شویی در هنگام شستشوی مبل بسیار مهمتر از قیمت مبل شویی است.

ارزانترین مبل شویی  بهترین مبل شویی؟

یا ؟ اولویت شما قیمت مبل شویی است یا کیفیت مبل شویی؟ هر کدام که برایتان اولویت دارد، متناسب با خواسته خود می‌توانید بهترین انتخاب را داشته باشید. درخواست  خود را به رایگان در “خدمت از ما” ثبت کنید؛ از  ها در شهر خود قیمت بگیرید؛ و باتوجه به نظرات مشتریان قبلی و پروفایل آن‌ها بهترین متخصص در زمینه مبل شویی را انتخاب کنید.

خشکشویی در محل است یا کارخانه؟

یکی از سوالاتی که برای شما عزیزان مهم است این است که خدمات خشکشویی مبل یا تشک خوشخواب کجا انجام می شود؟ تمامی خدمات خشکشویی مانند، خشکشویی مبل، خشکشویی خوشخواب، خشکشویی پشتی، خشکشویی فرش ، خشکشویی موکت های چسبیده به زمین و… در منزل یا محل کار انجام می شود.

مواد شوینده شستن مبل چگونه است؟

برای شستن مبل از شامپو های مخصوص مبلشویی استفاده می شود. شامپوی مصرفی ادیب برای سرویس های خشکشویی، شامپوی تگزافون آلمانی می باشد.

مبلمان من روشن است آیا بعد از شستشو کدر نمی شود؟

یکی از حساسیت هایی که کسانی که مبلمان روشن دارند. این است که نگران کدر شدن مبل پس از شستشوی مبل هستند. دستگاه های مبلشویی دستگهای مخصوصی هستند که در سراسر دنیا برای شستن مبل از آنها استفاده می شود. این دستگاه ها برای شستن مبلمان طراحی شده اند. و آسیبی به پارچه و رنگ وارد نمی کنند

از این رو آشنایی با روش های خشکشویی مبل در منزل خالی از لطف نمی باشد. پیش از اقدام به شستن مبلمان بهتر است ابتدا پارچه ی مبل و درزهای آن را با دقت جاروبرقی بکشیم تا ذرات گرد و خاک و آلودگی که در درزهای مبلمان گیر کرده اند توسط جاروبرقی جمع آوری گردند. استفاده از برس های نرم یا پرز گیر نیز می تواند موثر باشد.

به طور کلی مجموعه ی این کارها از اقدامات اولیه در امر محسوب می گردد. در ادامه با ما همراه باشید تا یک مرور کلی در ارتباط با خشکشویی مبل در منزل و شهر تهران داشته باشیم. قبل از اینکه به ادامه مطلب بریم توجه شما رو به دیدن این نمونه کارهامون جلب می کنیم.

خشک شویی مبل در خانه چطور انجام می شود؟

 کوچکترین اشتباه در خشکشویی مبل می تواند موجب وارد شدن آسیب جدی به بخش های مختلف مبل گردد.

  • خشکشویی مبل بایستی با دقت بالایی انجام گیرد و حتی در صورت نیاز از ابزار و وسایل حرفه ای در این زمینه استفاده گردد. این کار کمک می کند که به مبلمان آسیبی وارد نگردد و مبلمان به خوبی تمیز شوند.همچنین شما خواننده عزیز از خدمات و با تخفیف ویژه خدمات دریافت کنید.
  • خشکشویی مبل بایستی به کمک یک شوینده ی مناسب انجام گیرد. برای این منظور حتما از شامپوی مخصوص مبل شویی استفاده کنید. استفاده از شامپوی مبل در دستگاه مخصوص مبل شویی نقش بسیار مهمی در پاک کنندگی و حفاظت بافت پارچه ی مبل دارد.

مرتبط :

  • نوع شامپوی مخصوص مبل شویی در تعیین قیمت آن تاثیر گذار خواهد بود.
  • بهتر است تا زمان خشک شدن کامل مبل ها از نشستن و استفاده از آنها اکیدا خودداری کرد تا رطوبت موجود بر روی پارچه ی مبلمان کاملا خشک گردد. اگر از دستگاه وکیوم برای خشک کردن مبلمان استفاده گردد معمولا 90 درصد رطوبت پارچه ی مبل گرفته می شود اما با این حال توصیه می شود تا 4 ساعت از نشستن روی مبلمان خودداری نمایید.
  • کوچکترین اشتباه در خشکشویی مبل می تواند موجب وارد شدن آسیب جدی به بخش های مختلف مبل از جمله قسمت های پارچه ای و حتی ستون های چوبی و فلزی آن گردد. یکی از تکنیک های کاربردی در این زمینه استفاده از مواد شیمیایی مخصوص شستن مبلمان و ابزارهای ساده، بدون نیاز به کمک گرفتن از آب می باشد. برای این منظور کافی است با یک فرچه ی مناسب لکه ها و آلودگی های موجود بر روی مبل را از بین ببریم و در نهایت روی آن را با پارچه ای تمیز و خشک پاک کنیم.
  • خشکشویی مبل در مراکز مخصوص توسط افراد آموزش دیده و با تجربه به کمک دستگاه های ویژه ی مبل شویی انجام می گردد. این دستگاه ها دارای یک مخزن مخصوص آب و مواد شوینده هستند که پس از روشن کردن دستگاه کف حاصل از ترکیب آب و مواد شوینده از نازل دستگاه خارج شده و به کمک فرچه ی متصل به نازل، رویه ی مبل توسط افراد تمیز می گردد. در نهایت پس از اتمام مرحله ی شست وشو، تمامی کف و ماده ی شوینده بوسیله ی وکیوم از روی مبل جمع می شود و وارد مخزن دوم دستگاه می گردد

مبلشویی نیلگون

مبلوشویی نیلگون با هدف ارائه بهترین خدمات مبل شویی نظیر انواع مبل لکه برداری و … شستشوی تخصصی انواع مبلمان راحتی و استطیل و اداری تاسیس شد.شستشوی مبل های شما با بهترین و مجرب ترین پرسنل نیلگون انجام میشود و با تضمین کیفیت و بدون هیچگونه آسیب دیدگی انجام میشود.