حوادث

دستورات ویژه دادستان یاسوج برای بررسی علل و عوامل مقصر حادثه برخورد تریلر با ۱۴خودرو

دستورات ویژه دادستان یاسوج برای بررسی علل و عوامل مقصر حادثه برخورد تریلر با ۱۴خودرو

تیتر نیوز/ کهگیلوی و بویراحمد رئیس ستاد و دادستان انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد دستورات ویژه ای را برای بررسی علل برخورد یک دستگاه تریلر با 14 دستگاه خودرو در یاسوج و شناسایی عاملان این حادثه صادر کرد.

به گزارش خبر تیتر نیوز، سیدعلی مالک حسینی گفت: بلافاصله پس از وقوع حادثه بنا به دستور این طرف بازپرس ویژه و معاون برابر قانون در محل حادثه حضور یافتند. ماموران انتظامی و امدادی در محل حضور دارند، دستورات ویژه برای بررسی علل و علت شناسی حادثه و عوامل موثر در وقوع حادثه صادر شده است.

وی افزود: دستور دستگیری راننده تیلر صادر شده است.

مدیر بهزیستی استان کهگیلوه بویراحمد گفت: در این حادثه 15 خودرو منهدم شد.

وی افزود: برخی از این خودروها در حاشیه جاده حرکت می کردند یا در حاشیه جاده توقف می کردند.

سیدعلی ملک حسینی افزود: تعداد مجروحان به 25 نفر رسید و متأسفانه شش نفر از هموطنانمان کشته شدند.

وی افزود: با توجه به وضعیت اورژانسی و حضور نیروهای امدادی ماه سرخ، مصدومان به سرعت به بیمارستان شهید جلیل یاسوج منتقل شدند.

به گزارش تیتر نیوز، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، دادستان مرکز و انقلاب این استان در پایان گفت: معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد و این استان دستیاران سیاسی و امنیتی استانداران. در اولین لحظات حادثه شهردار به سرعت خود را به محل حادثه رسانده و در عملیات امداد و نجات، کمک به مصدومان و نظارت بر بازگشایی مسیر انجام شد.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.