حوادث

سرقت مسلحانه در پوشش فروش دلار با نرخ دولتی

سرقت مسلحانه در پوشش فروش دلار با نرخ دولتی

رئیس دوم پلیس مخنوی تهران از دستگیری سارقی که به بهانه فروش دلار به نرخ دولتی اقدام به سرقت آن می کرد، خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، حسین مافی سردبیر این خبر در تشریح جزئیات این خبر گفت: پس از اعلام سرقت به بهانه خرید ارز دولتی در غرب تهران، این موضوع در دستور کار تیم پلیس 134 نفره قرار گرفت و آنها پرونده اولیه خود را دارند. تحقیقات آغاز شده است. در مورد این.

وی با اشاره به نتایج تحقیقات گفت: ماموران متوجه شدند فردی به بهانه فروش ارز دولتی با مشتریان ملاقات کرده و در روز معینی از صرافی ها وجوه نقدی سرقت کرده است. فرار کن

رئیس دوم پلیس مخنوی تهران با اشاره به شناسایی مظنون و هماهنگی با مراجع قضایی برای دستگیری متهم گفت: ماموران کلانتری 4 خردادماه طی یک عملیات پلیسی متهم را دستگیر و دستگیر کردند که مشخص شد آنها متهم را دستگیر کردند. از گرفتن یکدیگر غافل شده بودند. شهروند

مافی با اشاره به تحویل متهم به مقر پلیس و بازجویی گفت: این متهم 36 ساله در تحقیقات مقدماتی به جرم خود، جعل و سرقت مسلحانه از مردم اعتراف کرده است. از این فرد یک قبضه سلاح نیز کشف شده است.

وی در خصوص تشکیل پرونده برای متهمان دستگیر شده گفت: این مرد با دستور قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد و با هدف تحقیقات بیشتر برای کشف سایر اموال مفقود شده و جرایم احتمالی دستگیر شده است.

رئیس دوم پلیس مخنوی تهران به مردم هشدار داد که نسبت به خرید و فروش ارز از مبادی قانونی و مراجعه به صرافی ها و مراکز معتبر و پرهیز از فریب این افراد و تبلیغات نادرست آنها در فضای مجازی اقدام کنند.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.