حوادث

سقوط ترن هوایی در سوئد ۱۰ کشته و زخمی بر جای گذاشت

سقوط ترن هوایی در سوئد ۱۰ کشته و زخمی بر جای گذاشت

آفتاب نیوز:

خبرگزاری سوئدی «تی» از طریق سخنگوی شهربازی «گرونا لوند» سوئد اعلام کرد در برخورد با ترن هوایی این مجموعه در استکهلم یک نفر کشته و چند نفر زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی سوئد SVT به نقل از شاهدان عینی گفت که این حادثه روز یکشنبه پس از حرکت بخشی از ترن هوایی جت لاین در شهربازی رخ داد.

آنیکا تروسلیوس، سخنگوی مجموعه شهربازی به SVT گفت: “این حادثه بسیار غم انگیز و تکان دهنده بود. ما از شنیدن اینکه یک نفر در این حادثه کشته و تعداد زیادی زخمی شدند متاسفیم. این اتفاق نباید بیفتد. ما همه هستیم. غمگین و شوکه شده و بر مراقبت از مجروحان و کارکنان خود متمرکز شده‌ام.»

پلیس سوئد اعلام کرد که بر اثر این حادثه 9 نفر از جمله کودکان و بزرگسالان در بیمارستان بستری و سه نفر از آنها به شدت مجروح شدند.

پس از این حادثه چندین دستگاه آمبولانس و آتش نشانی با یک فروند بالگرد در محل حاضر شدند. پلیس سوئد گفته است که در حال بررسی این حادثه است.

بر اساس گزارش وب سایت الجزیره، مجتمع گرونا لوند در بیانیه ای اعلام کرد که این مجتمع 140 ساله تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

یک روزنامه نگار سوئدی به نام جنی لاگرشتد که به همراه خانواده اش از پارک بازدید کرده است به کانال SVT گفت که در زمان حادثه نزدیک ترن هوایی بوده و اولین چیزی که شنید صدای به هم آمدن فلز بود. قطار ترن هوایی می لرزد. . ..

او ادامه داد: «همسرم دید که یکی از ماشین‌های ترن هوایی روی زمین افتاده و افراد داخل آن بودند.

طبق اطلاعات منتشر شده در وب سایت شهر این بازی، ترن هوایی “جت لاین” که در سال 1988 به بهره برداری رسید، دارای سرعت 90 کیلومتر در ساعت و ارتفاع 30 متر است.بیش از مردم سوار می شوند. بر روی آن. این هر سال

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.