حوادث

غرق شدن کودک در رودخانه اترک گلستان

غرق شدن کودک در رودخانه اترک گلستان

آفتاب نیوز:

لقمان قربانی حادثه دیده یکشنبه شب گفت: خبر غرق شدن این کودک از طریق استانداری به هلال احمر رسیده است. این کودک که به دلیل فاصله روستای قره قاشلی با نیروهای امدادی هنگام بازی با دوستش به داخل رودخانه سقوط کرده بود توسط نیروهای مردمی و هلال احمر از آب بیرون کشیده شد.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام پرسنل بیمارستان علوی شهرستان مراوتیپ، این کودک علیرغم انجام CPR جان خود را از دست داد.

فرماندار مروه تپه افزود: ادعای کارکنان سره میس مبنی بر زنده بودن کودک هنگام آوردن به بیمارستان؛ فقط بر اساس دمای بدن کودک بود.

قربانی خاطرنشان کرد: با توجه به بارندگی های اخیر و افزایش رودخانه ها چندین بار از طریق بلندگوی مساجد به اهالی روستا اطلاع داده شده است که از رفتن به حاشیه رودخانه ها خودداری کنند و به ویژه در حین بازی به فرزندان خود توجه کنند. .

روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان مراوتپه در این خصوص گفت: کودک پس از سقوط به رودخانه نزدیک منزل پس از گذشت پنج کیلومتر توسط اهالی روستای دیگر از آب بیرون کشیده شد.

برکلی قزال تصریح کرد: بر اساس اظهارات اهالی منطقه، این کودک با توجه به اینکه پنج کیلومتر در رودخانه پیاده روی کرده بود، بدون علائم حیاتی به نیروهای امدادی ماه سرخ تحویل داده شد. مسئولان بیمارستان علوی می گویند ادعای نیروهای هلال احمر مبنی بر زنده بودن این کودک هنگام انتقال به بیمارستان تنها بر اساس ادعای آنها مبنی بر داغ بودن بدن کودک، تب و نداشتن تخصص است. اطلاعات پزشکی.

وی تصریح کرد: با توجه به اظهارات مدیر بیمارستان: در زمان تحویل کودک، پزشکان اطفال، داخلی و سایر پزشکان در بیمارستان حضور داشتند تا اقدامات لازم برای نجات جان کودک انجام شود.

غزل افزود: افسر مدیریت اورژانس بیمارستان مشاهده کرد که پوست کودک متورم شده و علائم حیاتی ندارد. تلاش کادر درمانی و پزشکان متخصص برای نجات جان این کودک ناکام ماند و متاسفانه کودک جان باخت.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.