حوادث

معافیت جدید سربازی برای خانواده‌های دارای فرزند معلول

معافیت جدید سربازی برای خانواده‌های دارای فرزند معلول

آفتاب نیوز:

سرهنگ محمدرضا کریم پور گفت: با توجه به حمایت از خانواده های کودکان معلول و ابلاغیه فرماندهی معظم کل قوا، تنها فرزند ذکور سالم خانواده های کودکان دارای معلولیت شدید درخواست معافیت شد. به ماده 6 قانون جامع حمایت از معلولان اضافه شد.

وی افزود: در ماده 6 قانون خدمت وظیفه عمومی آمده است که یکی از فرزندان ذکور به دلیل از کارافتادگی پدر، مادر یا دو فرزند معلول خانواده در مدت مقرر از خدمت معاف است و باید از طریق یکی از ذیل. دفاتر خدمات الکترونیک پلیس محل سکونت خود (پلیس + 10) و دسته بندی مشاغل عمومی شهر محل سکونت خود را دنبال کنید.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران گفت: به عنوان مثال در خانواده ای که دارای یک پسر سالم و یک فرزند معلول است، اگر معلولیت شدید کودک به تایید موسسه خیریه و شورای پزشکی بهداشت عمومی برسد، تنها مرد سالم مرد است. کودک. خانواده معاف از خدمت سربازی، شرط معاف است.

سرهنگ کریم پور تصریح کرد: در این اطلاعیه آمده است که بازنشستگان و خانواده های آنان می توانند با مرکز اطلاع رسانی سازمان www.vazifeh.police.ir و یا پیام های داخلی کانال سازمان (سروش، ایتا و روبیکا) تماس حاصل نمایند.اطلاعات بیشتر از طریق @@ خبرساربازی. از آخرین اخبار مطلع شوید.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.