حوادث

ورود گردوخاک از استان‌های همجوار به تهران/ افزایش دما از امروز

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، شرایط جوی این استان، وزش باد شدید و گرد و خاک و افزایش دما در نواحی جنوبی و غربی تهران از امروز (15 تیر) پیش بینی می شود.

ورود گردوخاک از استان‌های همجوار به تهران/ افزایش دما از امروز
آفتاب نیوز:

با بررسی نقشه هواشناسی استان تهران و مدل‌های پیش‌بینی عددی جو تهران، جو نسبتاً آرام و گاهی افزایش ابر برای پنج روز آینده پیش‌بینی می‌شود. در مناطق جنوبی و غربی تا ساعاتی دیگر وزش باد شدید همراه با ارتفاع موقت گرد و غبار و انتقال گرد و غبار از استان های همجوار به استان کاهش کیفیت هوا و دید افقی پیش بینی می شود.

برای امروز و فردا (15 و 17 تیرماه) افزایش تدریجی دما و از روز پنجشنبه (17 تیر) کاهش نسبی دما در استان پیش بینی می شود.

بر اساس این گزارش آسمان تهران فردا (16 تیرماه) با وزش باد شدید و مه آلود با کمینه دمای 26 و حداکثر دمای 38 درجه سانتیگراد و روز پنجشنبه (17 تیر) باد صاف و گاهی شدید. و با گرد و غبار حداقل دما 26 درجه سانتیگراد و حداکثر دما 36 درجه سانتیگراد است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه ورامان با دمای 38 درجه سانتیگراد گرمترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته لقب گرفته است.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.