اخبار کسب و کارعمومی

پمپ مخصوص مواد بهداشتی کدام است ؟

پمپ آب قیمت بالا

به نقل از youtube.com قیمت بالا به معنی محصول با کیفیت و عالی نیست. ممکن است یک پمپ از بهترین کشور اروپایی و یا یک برند شناخته شده باشد که طبیعتا” به همین دلیل و به دلیل نرخ بالای ارز، هزینه گمرک و … دارای قیمت بسیار بالا باشد. این در حالی است که فرد کارشناس ممکن است حتی محصولی با کیفیت بهتر را که تولید داخل یا کمپانی دیگری می باشد به شما با قیمتی به مراتب پایین تر معرفی کند. همچنین در نظر داشته باشید محصولات تولید داخل اکثراً دارای گارانتی و خدمات پس از فروش از قبیل تامین قطعه بوده که شما را پس از خرید نیز پشتیبانی می کند. این مورد در خصوص برخی پمپ های ایتالیایی یا چینی ممکن است صادق نباشد.

پمپ آب ارزان قیمت 

قیمت پایین اگرچه ممکن است گول زننده باشد و مشتری را ترغیب به خرید  از نمایندگی مونو پمپ آسیا کند. اما ما توصیه می کنیم به سرعت تصمیم گیری نکنید. آیا خرید محصولی که تنها چند هفته برای شما عمر کند، به صرفه است؟ آیا محصولی که در صورت خرابی نتوانید آن را تعمیر کنید و ناگزیر به جایگزین کردن آن باشید، هزینه شما را بالاتر نمی برد؟

قیمت پمپ آب خانگی برای یک طبقه

ساختمان های یک طبقه یا ویلا ها از پر تعداد ترین کاربری های مسکونی در کشور عزیزمان ایران است. غالباً پمپ آب خانگی پیشنهادی برای یک طبقه را پمپ های نیم اسب در انتخاب اول و پمپ آب خانگی یک اسب در انتخاب دوم تشکیل می دهند. قیمت این پمپ ها متغیر بوده و بسته به ایرانی، چینی یا ایتالیایی بودن متغیر است. این پمپ ها در انواع بشقابی، جتی و محیطی عرضه می شوند.

از آنجایی که ارتفاع در خانه های یک طبقه کم است. اکثر مشتریان همان پمپ نیم اسب را ترجیح می دهند. همچنین اتومات یا ست کنترل مناسب برای این پمپ ها، مدل های چینی پر کاربرد طرح DSK8 یا PC-19 است.

پمپ مخصوص مواد بهداشتی کدام است ؟

قیمت پمپ آب خانگی برای 2 طبقه :

اگر تعداد طبقاتی که لازم است آب بالا رود یک طبقه باشد ( یعنی به عنوان مثال ساختمان تنها شامل یک طبقه همکف و یک طبقه بالای آن باشد ) با احتیاط می توان پمپ نیم اسب را توصیه کرد هرچند بهتر است نوع ایتالیایی تهیه شود. پمپ آب ایتالیایی نیم اسب ورتکس پیشنهاد ما خواهد بود.

اما برای ساختمان هایی که لازم است دو طبقه آب پمپاژ شود یعنی به عنوان مثال پمپ در زیر زمین قرار داشته یا طبقه نخست در همکف قرار ندارد، لازم است پمپ 0.8 اسب یا یک اسب تهیه شود.

قیمت پمپ آب خانگی برای ساختمان سه طبقه

تقریبا بیشترین میزان خرید پمپ آب خانگی ، از ساختمان های سه طبقه به بالا شروع می شود. اگر سیستم پایپینگ یا لوله کشی ساختمانی استاندارد باشد در شرایطی که آب منطقه از فشاری مناسب برخوردار باشد و نشتی پنهان در سیستم لوله کشی ساختمان نداشته باشیم، افت یا کاهش فشار آب در ساختمان سه طبقه شرایط بحرانی نخواهد داشت. اما وجود پمپ آب خانگی برای ساختمان سه طبقه به منظور بهبود کیفیت آبرسانی ضروری است. عوامل مهمی در انتخاب پمپ آب خانگی تاثیر گذارند که از جمله آنها می توان ارتفاع آبدهی، میزان مصرف، تعداد و متراژ واحدها را برشمرد اما از نظر مهندسین فنی ما مناسب ترین پمپ آب خانگی برای ساختمان سه طبقه در شرایط استاندارد  پمپی است که توان را دارد. با در نظر گرفتن این توان و بررسی فنی معیارهای دیگر جهت انتخاب پمپ می توانید در ادامه صفحه انواع پمپ آب خانگی برای ساختمان سه طبقه را مشاهده و در صورت نیاز به بررسی مشخصات فنی و خرید اینترنتی از طریق لینک مشاهده وارد صفحه محصول شوید.

قیمت پمپ آب خانگی برای ساختمان چهار طبقه

با در نظر گرفتن ارتفاع ساختمان و میزان آب دهی بر اساس تعداد و میزان مصرف واحدها بصورت استاندارد و در مناطقی که فشار آب خوب است، مناسب ترین پمپ آب خانگی برای ساختمان چهارطبقه انواع می باشند. اما از آنجا که بیشترین مشکلات ناشی از کمبود فشار آب از طبقه سوم به بالا اتفاق می افتد بررسی فاکتورهایی مانند متراژ واحدها، سلامت سیستم لوله کشی و دیگر عوامل اتلاف فشار در این انتخاب تاثیرگذار است. به این ترتیب برای ساختمان چهارطبقه در صورت وجود مخزن انواع پمپ جتی و یا پمپ های دو پروانه در صورت بالابودن تعداد واحدها نیز پیشنهاد می شود. در ادامه برخی از انواع پمپ خانگی مناسب چهارطبقه ارائه شده است

پمپ غلیظ پاش یکی از پرمصرف ترین محصولات در صنعت است. اسپری های غلیظ پاش با دهانه های مختلف معمولا برای بسته بندی مایع دستشویی، مایع ظرفشویی، لوسیون ها، شامپو و … استفاده میشود.

جنس این محصولات در مه پلاست از پلی اتیلن و پلی پروپیلن با کیفیت بوده که بالاترین رضایت مشتری را به همراه خواهد داشت. کیفیت مهم ترین فاکتور در انتخاب پمپ اسپری غلیظ پاش می باشد.

برای انتخاب پمپ ها زاویه ی پاشش آنها نیز دارای اهمیت است. پمپ اسپری فوم پاش برای اسپری مواد غلیظ و موارد فومی کاربرد دارد.

برای سفارش عمده این محصول با ما تماس بگیرید

مزایا خرید اسپری غلیظ پاش بهداشتی از مه پلاست

100٪ تمیز 100٪ بدون نشت 100٪ فروش مستقیم کارخانه بهترین قیمت ، بهترین کیفیت ، ظرفیت تولید بزرگتر.

اگر بعد از فروش مشکلی در مورد کالا وجود داشته باشد ، ما بررسی و تأیید خواهیم کرد و بهترین خدمات و پشتیبانی خود را در مورد آن انجام خواهیم داد. سازماندهی خط تولید چند منظوره برای کل مجموعه مشتری. تهیه محصولات مختلف با توجه به درخواست مشتری های مختلف

منبع : http://monopumpasia.co