علمی و پزشکی

? قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بین ۱۰ دانشگاه برتر کشور

? قرار گرفتن دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بین ۱۰ دانشگاه برتر کشور

تیتر نیوز/لرستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان از قرار گرفتن این دانشگاه در بین ۱۰ دانشگاه برتر و در مسیر توسعه کشور خبر داد.

بهرام دلفان هفدهم خرداد ماه در سیصدوسی‌امین نشست هیأت رئیسه دانشگاه علوم‌ پزشکی لرستان  با اشاره به قرار گرفتن این دانشگاه در بین ۱۰ دانشگاه برتر و در مسیر توسعه کشور، اظهار کرد: با توجه به اقدامات مثبتی که در دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفته و همچنین بخاطر نهضت سازندگی و افتتاح پروژه‌های عمرانی مختلفی که در حوزه ی سلامت استان رخ داده این دانشگاه از سوی معاونت توسعه وزارت بهداشت جزء ۱۰ دانشگاه در مسیر توسعه قرار گرفت که حکایت از یک جهش رو به رشد دارد.

وی با بیان اینکه طی ۲۰ ماه گذشته ۶۰ پروژه عمرانی در حوزه بهداشت و درمان لرستان افتتاح شده است، گفت: با جهاد تبیین و در راستای امید دادن به مردم که جز نقاط قوت و مثبت حوزه سلامت استان است ما توانستیم با حرکتی جهادی ۶۰ پروژه عمرانی را در حوزه‌های مختلف دانشگاه افتتاح کنیم که جای تقدیر و تشکر از همکاران را دارد.

دلفان افزود: با نگاهی به این‌ اقدامات صورت گرفته در دانشگاه علوم پزشکی لرستان طی این مدت کوتاه یک نمودار رو به رشد را شاهد هستیم که این روند یکی از شاخص‌های مثبت دانشگاه بحساب می‌آید که ضمن اطلاع رسانی دقیق و شفاف باید برجسته‌تر شود.

انتهای پیام

گروه تحریریه علوم پزشکی

نوشته‌هایم به طور خلاقانه، با جذابیت و همراه با مطالعات علمی تهیه می‌شوند. هدفم جلب توجه شماست و شما را در دنیایی از اطلاعات جذاب و پر رمز و راز پزشکی به سفری هیجان‌انگیز دعوت کنم.