اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

دانلود آزمون های آزمایشی از سایت ترنج بوک

با فراگیر شدن آزمون های آزمایشی در همه مقاطع که دانش آموزان از پایه های پایین تر شروع به شرکت در این نوع آزمون های میکنند. با توجه به شرایط اقتصادی بعضی از خانواده ها قادر به ثبت نام فرزندان خود در این موسسات یا شرکت در آزمون های آزمایشی نیستند. به همین جهت وبسایت ترنج بوک اقدام به انتشار آزمون های آزمایشی مطرح کشوری در سایت کرده که در ساعت مشخصی از صبح سوالات در سایت منتشر می شود که همانند شرایط امتحان دانش آموز میتواند خود را در شرایط آزمون متصور شود و در این آزمون ها شرکت کند.

بعد از پاسخ این آزمون در ساعت مشخصی هم پاسخنامه آزمون بر روی سایت و کانال تلگرامی ترنج بوک منتشر میشود که دوستان میتوانند از روی پاسخنامه منتشر شده اشکالات خود را پیدا کنند و از روی کلید متوجه این موضوع شوند که در چه مبحثی مشکل دارند و در صدد رفع اشکال خود تلاش کنند. علاوه بر سایت در کانال تلگرامی هم بیشتر آزمون های آزمایشی موسسات مختلف قرار می گیرد که دوستان ترنج بوکی میتوانند از این آزمون های به همراه پاسخنامه استفاده کنند که با طرح های مختلف سوالات آشنا شوند.

دانلود آزمون های آزمایشی از سایت ترنج بوک

برای استفاده از این آزمون های آزمایشی در ساعتی که آزمون برگزار میشود، دانش آموز می بایست در سایت منتظر سوالات باشند و هر بار با رفرش کردن در گوشی های موبایل یا با گرفتن کلید های ترکیبی Ctrl + F5 برای دوستانی که با کامپیوتر داخل سایت هستند اگر سوالات بارگذاری شده باشد میتوان سوالات را مشاهده کرد و در جدول طراحی شده در سایت سوالات یا پاسخنامه های مربوط پایه و رشته دانش آموز را می توان دانلود کرد برای این کار کافیست بر روی گزینه دریافت برای مثال دوازدهم تجربی کلیک کرده و فایل پی دی اف سوالات دانلود می شود.

در سایت ترنج بوک شما به جواب این سوال میرسید: پانسیون مطالعاتی چیست

و دانش آموزان میتوانند با کیفیت بسیارعالی از این سوالات استفاده کنند و یا حتی میتوانند این فایل ها را برای استفاده آسان تر پرینت گرفت. دانلود همه این موارد به راحتی انجام میشود در صورتی که در روند دانلود موارد با مشکل مواجه شدید حتما از نرم افزار IDM برای کامپیوترو ADM برای موبایل استفاده کنید و حتی الامکان برای باز کردن فایل های پی دی اف از نرم افزار های پی دی اف خوان استفاده کنید.

داخل سایت ما شما به فایل گام به گام عربی یازدهم دسترسی دارید.

در قسمت های پایین صفحه ازمون های قبلی قرارگرفته است که دانش آموز به کلیک بر روی هر کدام از آنها به صفحه مورد نظر همان آزمون منتقل میشود که میتواند طبق موارد گفته شده در بالا از هر فایلی استفاده کند. در مواقعی این امکان وجود دارد که فایلی با خرابی و یا به صورت اشتباهی در پایه ای دیگر منتشر شود که در قسمت نظرات هر گونه اشکالی که منعکس شود سریعا توسط تیم ترنج بوک برطرف میشود.

شما میتوانید گام به گام فارسی دوازدهم را از سایت ترنج بوک دانلود کنید. در همه این موارد تنها قوت ما بر ادامه کار ما پیام های محبت آمیز شما از بی نقص بودن موارد انجام شده بود که توانستیم با وجود سختی های مسیر بهترین فایل ها را در سریع ترین زمان در اختیار دانش آموزان ترنج بوکی قرار دهیم.