بهترین قیمت تک لایه آذین

لوله آذین چیست ؟

یکی از برندهای شناخته شده و شاید معروف ترین  لوله های پلی پروپیلن تک لایه است , که همراه با اتصالات متناسب در سایزهای 20 , 25 , 32 , 40 , 50 , 63 , 75 , 90 , 110 و 125  تولید و در مصارف مختلف به کار برده میشوند . این معروف بودن موجب شده تا بسیاری از مردم و مجریان لوله کشی از نام لوله آذین برای نامیدن لوله های پلیمری تک لایه سبز یا سفید  استفاده کنند . کارخانه آذین لوله سپاهان که زیر مجموعه شرکت معظم گیتی پسند اصفهان است , از بزرگ‌ترین تولیدکننده های لوله اتصالات polypropylene یا PP در کشور شناخته بوده میشود . این لوله‌های پلاستیکی از مواد اولیه گرانول کوپولیمر پ پ  ساخته شده‌اند و برای آبرسانی , لوله کشی پکیج و آب سرد و گرم استفاده میشود . امروزه لوله‌های پلیمری آذین به عنوان یک جایگزین ارزان و با کیفیت خوب برای انواع لوله‌های فولادی گالوانیزه و سیاه در سیستم لوله کشی آب مصرفی استفاده میشوند و مقاومت بالایی در فشار ۲۰ بار و دمای سیالات تا حدود 85 درجه سیلسیوس دارند .

مشخصات لوله آذین چیست

این نوع لوله و به ویژه این برند از لوله اتصالات توانسته تغییرات شگرفی از لحاظ قیمت لوله آب سرد و گرم و سیستم های گرمایشی شوفاژ و پکیج ایجاد کند . کاهش هزینه ها در استفاده از این نوع لوله کشی هم در بخش خرید لوله و اتصالات و هم در زمینه حمل و قیمت لوله کشی ساختمان از نظر اجرت اجرا باعث شده است که بسیاری از هزینه ها در این بخش کاسته شود .

شرکت آذین زیر مجموعه هلدینگ شرکت معظم گیتی پسند یکی از مجموعه  تولیدی های  محصولات لوله کشی پلیمری , در کنار برندهایی مانند لوله پنج لایه نیوپایپ , پوش فیت نیوفلکس , سپهر فوم , رادیاتور پنلی , پلی اتیلن دینا پلیمر از تولیدات این شرکت بزرگ تولیدی تجاری است  . این کارخانه در طول نزدیک به 3 دهه گذشته تا حد زیادی باعث خود کفایی ، اشتغال و تولید محصولات با کیفیت ایران را از لحاظ واردات این نوع کالا به کشور بی نیاز سازد  . کیفیت مناسب ,نصب آسان و کم هزینه و راه اندازی لوله کشی ساختمان یکی از مهم ترین مسائلی است که در تاسیسات ساختمانی  اهمیت ویژ ای دارد .

لوله و اتصالات آذین

در حال حاضر لوله و اتصالات آذین جزو بزرگ ترین تولید کننده لوله تک لایه و پنج لایه از نظر کیفیت، قیمت و … می باشد. مواد اولیه بکار رفته در تولید این لوله از جنس پلیمر که دارای ساختار مولکولی خاصی است. لوله آذین در دو رنگ سفید و سبز تولید می گردد که امروزه رنگ سفید آن مرسوم تر می باشد.

اوایل از لوله آذین سبز برای لوله کشی آب آشامیدنی استفاده می شد، اما کیفیت آب در این لوله تغییر یافت و پس از بررسی ها معلوم گردیده که رنگ موجود در لوله آذین باعث تغییر کیفیت آب گردیده و به همین جهت استفاده از لوله سبز آذین کاهش یافت و به جای آن از لوله سفید آذین که از کیفیت مطلوب ترس برخوردار بود استفاده گردید.

بهترین قیمت تک لایه آذین

از كاربردهای لوله آذین می توان به این موارد هم اشاره داشت:

  • مسکن خصوصی و دولتی
  • آپارتمان های مسکونی و کانکس
  • هتل ها و استراحتگاه ها
  • بیمارستان ها
  • مدارس
  • ساختمان تجاری
  • مراکز خرید
  • کارخانه های صنعتی در فرآوری مواد غذایی

فروشگاه لوله و اتصالات کیان پایپ محصولات آذین لوله را با تخفیف ویژه همراه با پیش فاکتور آنی ارائه می کند.