پلیس با تمام ظرفیت درکنار فعالان عفاف و حجاب است

معاون فرهنگی و اجتماعی ولایت فراه تاکید کرد که پولیس از فعالیت ها و تلاش های فعالان عرصه عفاف و حجاب حمایت کرده و با تمام توان در کنار آنان خواهد بود.

به گزارش تیتر نیوز، سردار سعید منتظرالمهدی در دیدار با تعدادی از فعالان حوزه عفاف و حجاب و مدیران اجرایی گروه دختران انقلاب، اظهار داشت: دغدغه شما در حوزه عفاف و حجاب، احادیث دینی و اصرار بر حدود الهی شایسته مقام و منزلت والایی است. بی شک تلاش شما در حوزه عفاف و حجاب بی ثمر نیست و با عنایت خداوند و پایداری و استقامت شما در آینده نزدیک شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود اما این امر مستلزم اجرای یک برنامه اصولی است.

وی با اشاره به اجرای برنامه هایی برای توسعه اهداف در حوزه عفاف و حجاب در برخی موارد مانند اربعین حسینی (ع) گفت: گروه فرزا با تمام قوا از تلاش های فعالان حوزه عفاف و حجاب حمایت و در کنار آن خواهد بود. امنیت و آرامش مردم خط مقدم با پلیس است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی تاکید کرد: مبارزه با هنجارشکنی بر عهده ماست، بنابراین باید با وجود برخی مشکلات و توطئه های دروغین اشرار با یکدیگر و با همه ظرفیت های داخلی و خارجی به ویژه توان رسانه ای وارد عمل شویم.

بیشتر بخوانید:

کسانی که عفاف و حجاب را زیر پا می گذارند بدانند که ما در مقابل آنها خواهیم ایستاد

پلیس با تمام وجود در کنار فعالان حیا و حجاب است

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی فرجا، در این جلسه برای پیشگیری و تشویق مردم در سطح جامعه، پیشگیری از خوبی ها و بدی ها و برخورد قاطع و جدی با کسانی که به دنبال حجاب یابی و ایجاد سردرگمی هستند، تلاش شد. در راستای حمایت از اقدامات پلیس مقتدر و دلسوز در حوزه عفاف و حجاب، استفاده از ظرفیت های مردمی، هماهنگی و سایر نهادها و سازمان های مرتبط نیز مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

انتهای پیام