حوادث

آماده‌باش ترافیکی پلیس راهور برای جشن غدیر در تهران و ۵۰۰ شهر/ پاکسازی کامل چالوس

آماده‌باش ترافیکی پلیس راهور برای جشن غدیر در تهران و ۵۰۰ شهر/ پاکسازی کامل چالوس

دفره جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی از آمادگی پلیس برای برگزاری جشن غدیر در تهران و بیش از 500 شهر دیگر خبر داد.

سردار سید تیمور حسینی در گفت وگو با تیتر نیوز. وی با تبریک ایام ایثار و غدیر خم به مردم گفت: یکی از برنامه ها برگزاری موکب ها و مراسم در تهران و بیش از پانصد شهر دیگر به مناسبت عید سعید غدیر خم است. پلیس راهنمایی و رانندگی در این زمینه اقدامات ویژه ای انجام داده است.

وی گفت: با توجه به برآورد جمعیت و بار ترافیکی در هر شهر محدودیت ها و تمهیدات ترافیکی اعمال شده و پلیس راهور هر شهر و استان وظیفه دارد جزئیات این محدودیت ها را اطلاع رسانی کند. لذا از همشهریان عزیز تقاضا داریم در این روز با آگاهی کامل از محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی و با رعایت قانون و مقررات سفر کنند.

به گفته معاون پلیس راهنمایی و رانندگی فراه، ماموران پلیس در انجام این ماموریت بزرگ مردم و برگزارکنندگان را همراهی خواهند کرد. مردم موظفند از تردد خودرو و موتور سیکلت در موکب های عید غدیر خم و مسیرهای مربوطه خودداری کنند.

وی همچنین درباره تدابیر پلیس راهور برای تعطیلات آخر هفته در جاده های کشور گفت. حجم ترافیک در ساعات اوج مصرف افزایش می یابد.

جانشین فرمانده انتظامی راهور فرجا با اشاره به بازگشایی محور چلیس گفت: اصرار داشته ایم این محور تا ایمن سازی کامل باز شود. در همین راستا جاده چلیس پس از وقوع سیل به طور کامل پاکسازی شده است. ایمن سازی نیز انجام شده و ما با حساسیت به این موضوع رسیدگی می کنیم. در نهایت شکستگی این محور که بیشتر آن در منطقه هزاره چمن اتفاق افتاد، اصلاح کامل تردد و پاکی را به همراه داشت. در حال حاضر در این محور با مانعی مواجه نیستیم و چلوس به طور کامل باز شده است.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.