اجتماعی

حل اشکالات خدمات گذرنامه‌ای اربعین/ پلیس ارتباط خوبی با طرف عراقی دارد

حل اشکالات خدمات گذرنامه‌ای اربعین/ پلیس ارتباط خوبی با طرف عراقی دارد

تیتر نیوز/خوزستان جانشین معاون هماهنگ‌کننده فراجا گفت: در بخش مربوط به انتظامی و امنیتی همکاران ما پیش‌بینی‌های لازم را اندیشیده‌اند و طراحی‌ها، سازماندهی و آموزش کارکنان انجام شده و آمادگی کامل برای انجام ماموریت اربعین را دارند.

سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی چذابه با تبریک ولادت امام موسی کاظم(ع)، اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به مراسم راهپیمایی اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) طبیعتاً فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی یکی از سازمان‌هایی است که در این ماموریت نقش بسیار موثر و تعیین‌کننده‌ای دارد.

به گزارش تیتر نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: پلیس همه ساله طرح‌های متنوع و مختلفی را در بخش‌های مختلف طراحی و تدوین می‌کند و آماده استقبال از زائران عزیز اباعبدالله الحسین (ع) می‌شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: امروز توفیق پیدا شد تا از نزدیک به مردم قدرشناس استان خوزستان عرض ادب کنیم و به همکاران خدا قوت بگوییم. هدف این سفر بررسی طرح‌های مرتبط با پیاده‌روی اربعین به صورت میدانی است.

 وی ادامه داد: خوشبختانه آمادگی‌ در حوزه ترافیکی طرح‌ها نسبت به سال گذشته افزایش یافته است و با طرح‌های جدید نقص‌ها برطرف شده و گره‌های ترافیکی و تجمع انسانی امسال نسبت به سال‌های قبل ان شاء الله بهتر خواهد شد.

سردار شرفی اضافه کرد: در بخش مربوط به انتظامی و امنیتی همکاران ما پیش‌بینی‌های لازم را اندیشیده‌اند و طراحی‌ها، سازماندهی و آموزش کارکنان انجام شده و آمادگی کامل برای انجام ماموریت اربعین را دارند.

وی گفت: در حوزه مربوط به مرزبانی همکاران ما ارتباطات بسیار خوبی با طرف مقابل در کشور عراق دارند و همکاری‌های مربوط به ماموریت راهپیمایی اربعین حسینی را با همدیگر تفاهم و توافق کرده‌اند.

رئیس قرارگاه اربعین فراجا گفت: در حوزه خدمات گذرنامه با توجه به تفاهماتی که بین وزرای کشور جمهوری اسلامی ایران و عراق انجام شده، برنامه‌ریزی بسیار خوبی شده و اشکالات و نقص‌های سال گذشته در خصوص خدمات گذرنامه‌ای حل شده است.

وی گفت: در حوزه زیرساختی اعم از ارتباطات و فناوری، آمادی، مسائل مربوط به عمرانی، استقراری و سوله‌سازی نیز مشکلاتمان نسبت به سال گذشته برطرف شده است.

جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا با بیان اینکه امسال قرار شده که اتباع خارجه نیز برای راهپیمایی اربعین حسینی از مرز چذابه تردد داشته باشند، افزود: امیدوارم با این هماهنگی و درایتی که امسال در فرماندهی انتظامی و مرزبانی خوزستان می‌بینیم و تعامل بسیار خوب و منطقی که بین انتظامی و سایر کمیته‌ها به ویژه استاندار محترم وجود دارد مشکلات سال‌های گذشته برطرف شود.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.