حوادث

دستگیری ۴ آدم‌ربا و رهایی ۱۵ گروگان توسط پلیس آگاهی قرچک در محله شریعتی تهران

دستگیری ۴ آدم‌ربا و رهایی ۱۵ گروگان توسط پلیس آگاهی قرچک در محله شریعتی تهران

تیتر نیوز/تهران فرمانده یگان های ویژه پلیس شرق تهران از دستگیری 4 آدم ربا و آزادی 15 گروگان در عملیات پلیس آگاهی شهرستان قرچک در محله شریعتی تهران خبر داد.

سردار دلاور القاصی آنلاین شامگاه دوشنبه 21 تیرماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع پرونده مشکوک آدم ربایی در شهرستان قرچک، رسیدگی به این موضوع در دستور کار جلسه محفوظ است. افسران اطلاعات

وی افزود: متهم پس از چند روز با مراجعه به پلیس آگاهی قرچک اعلام کرد که طی دو مکالمه تلفنی در ازای آزادی برادرش به ترتیب دو هزار و شش هزار دلار درخواست کرده است.

القاصی آنلاین تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی، پلیسی و پلیسی و با هماهنگی مقام قضایی موفق به شناسایی متهمان و مخفیگاه آنها در خیابان شریعتی تهران شدند و در کمال تعجب وی رئیس تهران توسط وی بود. انجام عملیات چهار نفر از اعضای گروه آدم ربایان و 15 گروگان از گروه آدم ربایان بدون ضرر مالی و جانی آزاد و تحویل پلیس شدند.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: در تحقیقات انجام شده متهمانی که به جرم آدم ربایی و آدم ربایی 50 میلیارد ریالی دستگیر شده بودند اذعان داشتند که پرونده اختلاس چهار هزار و 680 میلیارد ریالی و با متهمان را کشف و تکمیل کرده اند. دستگیر شد. مراجع قضایی برای رسیدگی. قانونی ارسال شد.

فرمانده یگان های ویژه پلیس استان تهران در پایان تصریح کرد: امروز پلیس به این توانایی رسیده است که در کمترین زمان ممکن انواع اقدامات مجرمانه مجرمان را کشف و منهدم کند.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.