اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

عمر کارتریج پاد

همان‌طور که می‌دانید از قطعات گوناگونی در ساخت سیگارهای الکترونیک استفاده می‌شود؛ یکی از قطعات اصلی سیگارهای الکترونیک همچون پاد سیستم‌ها و ویپ پادها، کارتریج نام دارد. به گمان برخی از افراد کارتریج ویپ صحیح می‌باشد؛ در واقع باید گفت در دستگاه‌های ویپ از کویل استفاده می‌شود و کارتریج به دستگاه پاد اختصاص دارد و کارتریج پاد صحیح است. در برخی از دستگاه‌های ویپ پاد یا همان پاد مادها نیز از کارتریج استفاده می‌شود‌. گاهی در صورت بروز خطا و مشکل در کارتریج دستگاه شما مجبور به خرید کارتریج ویپ‌ پاد جدید می‌شوید تا آن را جایگزین کارتریج قدیمی نمایید.

شما می‌توانید لوازم جانبی و لوازم یدک دستگاه خود را به‌صورت هم‌زمان در هنگام خرید دستگاه، تهیه نمایید و یا پس از آن باتوجه‌به نیاز خود خریداری نمایید. در زمان خرید کارتریج ویپ‌ پاد باید به مدل و برند دستگاه خود توجه کنید تا کارتریج مناسب دستگاه خود را تهیه کنید و محصول اشتباهی خریداری نکنید.

انواع کارتریج ویپ‌ پاد

برخی از دستگاه‌های سیگار الکترونیک از کارتریج‌هایی با قابلیت شارژ مجدد و یا تعویض برخوردار هستند؛ برخی از دستگاه‌های سیگار الکترونیک نیز کارتریج مورداستفاده در آنها به‌صورت یک‌بارمصرف است و پس از مصرف قابلیت استفاده مجدد را ندارند. کارتریج‌هایی با قابلیت شارژ مجدد نیز خود دارای انواع مختلفی هستند؛ بعضی از این کارتریج‌ها به همراه محصول اتومایزر یا کویل با مقاومت‌های مختلف قرار می‌گیرد و بعضی از آنها که دارای مخزن خالی هستند به نام کارتریج خالی شناخته می‌شوند. ازآنجایی‌که برندهای بسیاری سیگارهای الکترونیک را تولید می‌کنند، کارتریج ویپ‌ پاد نیز باتوجه‌به تعدد این دستگاه‌ها مدل‌های مختلفی دارد.

زمان تعویض کارتریج پاد

زمان تعویض کارتریج پاد به شرایط گوناگونی بستگی دارد. درون کارتریج‌ها قطعه‌ای به نام کویل قرار دارد که برخی از آنها به کارتریج متصل‌اند. هنگامی‌که کویل این نوع کارتریج‌ها می‌سوزد، کارتریج باید تعویض گردد؛ زیرا کویل از پیش نصب‌شده این کارتریج‌ها قابلیت تعویض ندارند. کارتریج‌ها نیز دارای طول عمری هستند؛ هنگامی‌که این طول عمر به پایان رسد، باید تعویض شوند. عدم دودزایی صحیح و تغییر طعم مایع لیکوییدی ازجمله نشانه‌هایی هستند که نشان‌دهنده پایان عمر کارتریج است.

استفاده نادرست از کارتریج موجب می‌شود تا طول عمر کوتاه‌تری داشته باشد و یا حتی در همان ابتدای کار غیرقابل‌استفاده شود. مقاومت کارتریج پاد به طور معمول بر روی آنها درج می‌شود که باید متناسب با مقاومت آنها از کویل مناسب استفاده نمود. گاهی نشتی کارتریج پاد نیز نشان‌دهنده زمان تعویض و یا تعمیر کارتریج پاد است.

مقاومت کارتریج پاد

همان‌طور که اشاره شد، کارتریج در مقاومت‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود که کاربر باید متناسب با مقاومت کارتریج پاد، کویل مناسب تهیه کند. انواع مقاومت این قطعه شامل 0.5، 0.8، 1.0، 1.5 و 2 می‌شود. واحد این مقاومت اهم است که با نماد Ω نشان داده می‌شود.

راهنمای خرید کارتریج

در هنگام خرید کارتریج ویپ‌ پاد حتماً به ویژگی‌های آن توجه نمایید تا مطابق با ویژگی جویس تهیه شود یعنی میزان گلیسیرین گیاهی و پروپیلن گلیکول (PG/VG) و مقاومت کویل باشد تا شما بتوانید طعم‌دهی خوبی را در هنگام ویپینگ تجربه نمایید. شما می‌توانید برای خرید کارتریج به که مختص ویپینگ است مراجعه نمایید. خرید کارتریج پاد از این فروشگاه به‌صورت اصل و باکیفیت صورت می‌گیرد. زیرا تمامی محصولات موجود در این فروشگاه به‌صورت اصل ارائه می‌گردند. پاد سیستم ها بسیار مناسب ترک سیگار و جایگزینی مناسب و کم ضرر تر برای آن هستند.

ها حجم دودی مشابه سیگار دارند و از نظر تامین نیکوتین هم میتوانند رضایت شما را جلب کنند,در ادامه به توضیح مفصل پاد سیستم ها میپردازیم!

پاد سیستم یک مینی ویپ است که از دو قسمت اصلی تشکیل شده است:

  • یک کارتریج که مایع جویس را درون آن میریزند و یک باتری کوچک که به کارتریج اتصال برقرار می کند.

برخی از آنها دارای دکمه پاور هستند،اما اغلب آنها اتوماتیک اند،به این معنی که برای تولید بخار نیازی به فشار دادن دکمه ای نیست و فقط کافی است از دستگاه خود کام بگیرید که به صورت خود کار عمل می کن,همانند .

پاد ها مناسب چه کسانی هستند؟

اکثر پاد سیستم ها ، که به آنها مینی ویپ،پاد سیستم و پاد می گویند، برای افراد سیگاری که عادت خود را از سیگار به ویپ کشیدن تغییر داده اند  طراحی و ساخته شده است تا با یک دستگاهی بسیار مشابه سیگار اما با ضرری کمتر,تمام نیاز های افراد سیگاری را ارضا کند.

Pod System ها غالبا جمع و جور و سبک هستند،وطراحی ساده و شیک و انعطاف پذیری دارند,آنها دارای قابلیت شارژ مجدد هستند و میتوانید به صورت دائمی از آن ها استفاده نمایید.

البته درصد کمی از آن ها نیز یک بار مصرف هستند که در ایران از تنوع زیادی برخوردار نیست.

پاد سیستم ها برای مصرف جویس های نیکوتین با دوز بالا یا هستند.

ویپ های پاد سیستم از قدرت کمتری نسب به ویپ های معمولی برخوردارند,به علت اینکه جویس های نیکوتین بالا یا سالت باید در داخل دستگاهی استنشاق شوند که حجم دود کمی داشته باشند.

شما می توانید این اجزای ویپ را از  بهترین فروشگاه پاد سیستم  یعنی فروشگاه ویپ تهیه و استفاده کنید.

مصرف جویس های سالت در داخل ویپ های معمولی میتواند موجب مصمومیت نیکوتینی و سوزش گلو شود

دقت داشته باشید جویس های سالت را فقط در دستگاه های پاد سیستم استفاده نمایید

انواع پاد سیستم ها

پادها از زمانی که اولین بار با در سال ۲۰۱۵ معرفی شد،مسیر طولانی را پیموده اند.در حالی که دستگاه های امروزی در مورد قابلیت ها و ویژگی ها پیشرفت کرده اند و حرکتی رو به جلو دارند.

پاد سیستم در سال ۲۰۲۰ به یکی از این دسته ها تعلق خواهد گرفت:

  •  پاد سیستم های استاندارد: که با یک دکمه فعال شده و می توانید کام بگیرید،که شامل کارتریج های قابل تعویض می شود مانند
  • پاد AIO: یک دستگاه کاملا جم وجور که شامل کویل های قابل تعویض است مانند پاد سیستم
  • ماد پاد: معمولا بزرگتر است که شامل یک غلاف با یک چیپست و صفحه نمایش کاملا مناسب است،اکثر پاد مادها نیز AIO هستند زیرا شامل کویل های قابل تعویض هستند مانند پاد ماد

یک پاد سیستم استاندارد را می توان به دو دسته طبقه بندی کرد:

  • قابل شارژ
  • یک بار مصرف(غیر قابل شارژ)

که هر کدام داری جوانب مثبت و منفی هستند،در خرید پاد سیستم در نهایت ترجیح و علاقه شخصی است که تعیین کننده است,میتوانید در صورت نیاز از مشاوره رایگان تاج ویپ در واتس آپ بهره ببرید.

منظور از شارژ ,شارژ باتری و پر کردن کارتریج این نوع پاد ها است, در پاد های قابل شارژ میتوانید همانند ویپ ها دستگاه خود را شارژ کنید و جویس سالت مورد علاقه خود را تهیه نمایید و لذت ببرید.

این نوع ویپ ها همچنین به عنوان مخازن بسته یا سیستم بسته شناخته می شوند،در این نوع از پاد سیستم ها از مخازن بسته و از قبل پر شده استفاده می شود,آن ها چیزی حدود ۵۰۰ الی ۱۰۰۰ کام در اختیار شما میگذارند و بعد آن غیر قابل استفاده میشوند.

۵ مرحله برای شروع استفاده پاد سیستم

پاد ها ساده ترین نوع ویپ هستند که میتوانید به راحتی از آن ها استفاده کنید و لذت ببرید

۱-مطمئن شوید که باتری شما کاملا شارژ شده است,شارژ اولیه را حتما چیزی در حدود ۷ الی ۸ ساعت انجام دهید

۲-اگر از یک پاد قابل شارژ استفاده می کنید،آن را با جویس سالت مورد نظر خود پرکنید

۳-حداقل ۵-۱۰ دقیقه اجازه دهید پنبه شما اشباع و خیس شود (اگر به کویل زمان خیس شدن ندهید,پنبه شما میسوزد)

۴-کارتریج را به درستی در دستگاه قرار دهید یعنی لغ نزند،اگر پاد شما یک دکمه خاموش/روشن دارد مطمئن شوید که روشن است

۵-اگر پاد شما دارای دکمه فایر است،هنگام استنشاق آن را نگه دارید.اگر اینطور نسیت مانند سیگار معمولی فقط از دستگاه کام بگیرید!

ترفند های افزایش طول عمر پاد سیستم

برای افزایش طول عمر پاد خود،اطمینان حاصل کنید که همیشه درون کارتریج آن پر باشد وهیچ وقت خالی نماند تا کویل شما نسوزد. یعنی نگذارید مایع درون کارتریج شما به طور کلی تمام شود,حتما کارتریج خود را زیر نظر داشته باشید تا هرموقع به نصفه رسید آن را پر کنید.

معمولا وقتی که می خواهید طولانی مدت از پاد خود استفاده نکیند مثلا یک هفته,دستگاه را به شارژ نزنید و کارتریج آن را جدا کنید تا جویس پس ندهد و دستگاه شما را خراب نکند.

اگر دستگاه شما دارای کویل های قابل تعویض است باید توجه کنید که بسته به میزان استفاده شما باید تعویض شوند تا کویل شما نسوزد و طعم و عملکرد دستگاه را ضعیف و یا حتی خراب نکند(حدود ۱ الی ۲ ماه یک بار).

چه کسانی باید از پاد سیستم ها استفاده کنند؟

  • افراد سیگاری که می خواهند سیگار را ترک کنند!

آنها از پاد ها حس سیگار کشیدن را بدون ضرر تجربه می کنند و از این روش بسیار لذت می برند، این یک واقعیت است که جویس های سالت نیکوتین هوس سیگار کشیدن را ارضا می کنند.

  • ویپر هایی که دوست ندارد از ویپ های بزرگ و بخار های حجیم  که جلب توجه می کنند استفاده کنند از پاد ها به دلیل انداره کوچک و بخار های کم استفاده میکنند.

مزایای استفاده از پاد سیستم ها

  • استفاده راحت و آسان
  • اندازه کوچک و حمل آسان
  • مناسب ترک سیگار
  • کم مصرف بودن جویس(به دلیل تولید بخار کم)
  • مناسب مصرف جویس های سالت
  • قابلیت تغییر طعم جویس
  • نگهداری ساده
  • فوق العاده برای ویپینگ با حجم دود کم

پاد سیستم ها مزایای زیادی نسبت به سایر دستگاه های ویپینگ دارند.مزایای اصلی آنها سادگی و راحتی آنها است.استفاده از آنها بسیار آسان است و برای افراد سیگاری که می خواهند سیگار را ترک کنند این ویژگی پاد را جذاب تر می کند.

مزیت پاد ها نسب به ویپ های معمولی

یکی از ویژگی های مثبت این ویپ های کوچک و جذاب کم مصرف بودن جویس آن ها است که صرفه اقتصادی بیشتر نسبت به ویپ های معمولی دارند.

مزیت دیگر پاد ها انداره کوچک و بخار کم آنها است زیرا بعضی از افراد هستند که دوست ندارد در امکان عمومی جلب توجه کنند به همین دلیل بهترین دستگاه برای آنها در ویپینگ پاد سیستم ها میباشند.

با توجه به اندازه جمع و جور،پاد سیستم ها از ظرفیت باتری کمتری نسبت به حالت معمولی ویپ ها برخوردار هستند,اگرچه قدرت کمتر در خروجی آنها باعث می شود باتری آنها در بیشتر موارد در طول روز دوام کامل بیاورند.

عمر کارتریج پاد

سخن پایانی 

طبق اخرین تحقیقات کمپانی های ویپ,فروش پاد ها از ویپ های معمولی سبقت گرفته است و آینده ویپینگ را پاد ها در دست میگیرند.

پاد ها دستگاه هایی هستند که در ویپینگ جرء محبوب ترین ها میباشند که هدف اصلی آنها استنشاق جویس های نیکوتین بالا برای ترک سیگار است و برای افراد سیگاری پیشنهاد می شوند.

استفاده از پاد ها به جای سیگار از مزایای بالایی برخوردار هستند,سیگار از هزاران ماده سمی تکشیل شده,پسماند خاکستر آن بر روی لباس های شما یا ماشین یا خونه میماند,بوی بدی دارد,اما پاد سیستم ها این گونه نیستند.

به راحتی قابل حمل هستند و اگر مقاله مضرات ویپ را که توسط تاج ویپ از منابع معتبر جمع آوری شده است را مطالعه نمایید به بی ضرر بودن ویپ ها نسبت به سیگار پی میبرید.

پاد ها قابلیت استفاده جویس های سالت با طعم و بوی میوه ای,تنباکویی و دسری را برای شما فراهم میکنند و میتوانید از بوی بد سیگار خلاص شوید!

در صورت وجود هرگونه سوال یا نیاز به راهنمایی میتوانید از مشاوره رایگان تاج ویپ استفاده نمایید

تاج ویپ ارائه دهنده انواع پاد های روز دنیا به همراه ضمانت ۷ روزه اصالت کالا

یکی از بزرگترین مزایای خرید پاد کالیبرن ایکس یوول ، کاهش آسیب به سلامت در مقایسه با سیگارهای معمولی است. زیرا در ویپ اسموک، هیچ سوختن مستقیمی اتفاق نمی‌افتد.

فروش اینترنتی ویپ به شما تضمین قیمت ویپ می دهد؛ این به این معناست که شما می توانید با مقایسه قیمت ویپ ها با یکدیگر مناسب ترین را برای خود انتخاب کنید. (به مشخصات سیگار ویپ نیز دقت کنید)