اخبار کسب و کارعمومی

نحوه استفاده از اینستاگرام تردز

کار کردن با پلتفرم تردز بسیار راحت است. اگر با توییر آشنا باشید، کار با این برنامه هم برای شما آسان خواهد بود. آموزش استفاده از اینستاگرام تردز نیز به شما کمک می‌کند که نحوه دانلود، نصب، پست گذاشتن و… را یاد بگیرید.

متا، شرکت مالک اینستاگرام به وعده خود وفا کرد و پلتفرمی شبیه به شبکه اجتماعی توییتر را در اختیار کاربران خود قرار داد. این شرکت پیشتر اعلام کرده بود که تصمیم دارد یک پلتفرم جدید ارائه کند که محدودیت‌های توییتر را نداشته باشد و کاربران بدون هیچ مشکلی بتوانند از آن استفاده کنند.

توییتر محدودیت‌هایی را در پلتفرم خود ایجاد کرده بود و همین باعث شد کاربران نسبت به آن دلسرد شوند و به دنبال جایگزین باشند. در این فرصت، تردز وارد میدان شد. این پلتفرم که رقیبی برای توییتر است، به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک جایگزین آن شود؛ زیرا ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی منحصربه‌فرد و جذاب دارد. علاوه‌براین، کار با اینستاگرام تردز نیز راحت است.

این پلتفرم جدید مبتنی بر متن است؛ اما از طریق آن می‌توان عکس و ویدیو نیز به اشتراک گذاشت. امکان گذاشتن پست، لایک کردن پست‌ها، کامنت گذاشتن و … نیز برای کاربران این پلتفرم فراهم است.

بیشتر بخوانید:

آموزش استفاده از اینستاگرام تردز

دانلود و نصب اینستاگرام تردز

در این بخش از آموزش استفاده از اینستاگرام تردز به بررسی نحوه دانلود و نصب آن می‌پردازیم. برای اینکه بتوانید از شبکه اجتماعی اینستاگرام تردز استفاده کنید باید در ابتدا دانلود اینستاگرام تردز را انجام دهید. پلتفرم اینستاگرام تردز هم برای کاربران اندرویدی و هم آیفون موجود است. شما می‌توانید

ورود به برنامه اینستاگرام تردز

لاگین کردن در اینستاگرام تردز

بیشتر بخوانید:

دنبال کردن فالوور اینستاگرام در اینستاگرام تردز

پیدا کردن دوستان و دنبال کردن آنها در شبکه‌های اجتماعی مختلف شاید اندکی سخت باشد، اما در اپلیکیشن اینستاگرام تردز اینگونه نیست. ما در این بخش از آموزش استفاده از اینستاگرام تردز به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید با همان دوستان و دنبال‌کنندگان خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام همراه باشید.

آموزش استفاده از اینستاگرام تردز

پس از ورود به تردز، یک صفحه با چندین گزینه یا آیکون در بخش پایین را می‌بینید که به شرح زیر هستند:

  • آیکون خانه که شما را به فید اصلی می‌برد.
  • آیکون ذره‌بین که شما را به صفحه جستجو می‌برد.
  • آیکون کاغذ و خودکار که امکان نوشتن ترد جدید را برای شما فراهم می‌کند.
  • آیکون قلب که فعالیت‌های شما را نشان می‌دهد و البته در بالای این صفحه چندین گزینه مانند All و Replies وجود دارد.
  • آیکون بعدی هم شما را به پروفایل Threads می‌برد.

آموزش کار با اینستاگرام تردز

نکته جالبی که باید در اینجا به آن اشاره کرد این است که در صفحه پروفایل در بالای عکس شما آیکون اینستاگرام وجود دارد که با انتخاب آن، اپلیکیشن اینستاگرام باز می‌شود و به پروفایل خود در این شبکه اجتماعی می‌روید.

بیشتر بخوانید:

آموزش پست گذاشتن در اینستاگرام تردز

  • همه کاربران – Anyone
  • فقط افرادی که فالو می‌کنید – Profiles you follow
  • فقط افرادی که منشن کرده‌اید – Mentioned only

آموزش استفاده از اینستاگرام تردز

مواردی که هنگام پست گذاشتن یا ترد کردن باید به آن توجه کرد این است که شما در تردز هم مثل توییتر با محدودیت تعداد کاراکتر مواجه هستید تا پست‌های طولانی نتوانند راهی به این شبکه اجتماعی پیدا کنند. در تردز هر پست نهایتا می‌تواند تا ۵۰۰ کاراکتر داشته باشد.

غیر از متن شما می‌توانید پستی منتشر کنید که عکس و ویدیو داشته باشد یا هیچ متنی نداشته باشد و فقط تصویر در آن وجود داشته باشد. در هر پست می‌توان تا نهایتا ۱۰ عکس را اضافه کرد.

گذری به تنظیمات اینستاگرام تردز

آموزش استفاده از Instagram Threads

  • Private Profile: تغییر حساب کاربری بین دو حالت شخصی و عمومی (برای حالت شخصی روشن کنید)
  • Mentions: چه افرادی بتوانند شما را با @ در تردهای خود منشن کنند؛ همه، افرادی که فالو می‌کنید یا هیچکس.
  • Muted: مشاهده حساب‌هایی که آن‌ها را میوت یا بی‌صدا کرده‌اید.
  • Profiles you follow: نمایش لیست افرادی که در تردز فالو می‌کنید.

در مجموع، تنظیمات حریم شخصی تردز با اینستاگرام یکسان است. در واقع این تنظیمات با یکدیگر تغییر می‌کنند و با لمس گزینه‌ Hide likes به همان تنظیمات در اپلیکیشن اینستاگرام هدایت خواهید شد.

گزینه‌های مهم دیگری که در بخش تنظیمات موجود هستند و بهتر است اطلاعاتی در مورد آنها داشته باشید، به شرح زیر است:

  • notification‌: از طریق این گزینه می‌توانید تنظیمات دلخواه برای اعلان‌های نمایشی در این برنامه را اعمال کنید.
  • Themes: این گزینه برای تغییر تم خود برنامه تردز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
  • help center: این گزینه مانند اینستاگرام است و می‌توان‌ برای ارسال بازخورد یا مشکلات به تیم فنی این برنامه، از آن استفاده کرد.

نحوه استفاده از اینستاگرام تردز

بیشتر بخوانید:

تغییر زبان برنامه تردز

اپلیکیشن تردز به‌صورت خودکار زبان برنامه را با توجه به زبان گوشی شما تنظیم می‌کند. اما اگر می‌خواهید زبان برنامه را به‌صورت مجزا تعیین کنید، وارد پروفایل خود شوید و روی دکمه دو خط در بالای صفحه ضربه بزنید.

آموزش استفاده از اینستاگرام تردز

  • برنامه Threads را باز کنید.
  • روی صفحه اصلی در بالا ضربه بزنید.
  • سپس روی منوی سه خطی در بالا سمت چپ ضربه بزنید.
  • روی Close Friends ضربه بزنید.
  • در کنار نام دوست خود ضربه بزنید تا آن‌ها را از لیست دوستان نزدیک خود اضافه یا حذف کنید.
  • در نهایت روی Done ضربه بزنید.

در ادامه لیست دوستان خود را مشاهده خواهید کرد.

غیرفعال کردن اکانت تردز اینستاگرام

دلیت اکانت تردز

نکته مهمی که در اینجا باید به آن دقت داشته باشید،‌ این است که با حذف اکانت اینستاگرام تردز ، . پس اگر نمی‌خواهید حساب کاربری اینستاگرام و اطلاعات آن از دست نرود، باید منتظر آپدیت جدید تردز بمانید؛ چرا که یکی از مدیران این اپلیکیشن وعده داده که .

جمع‌بندی

سوالات متداول

امکان ساخت حساب کاربری تردز به‌صورت مجزا از اینستاگرام وجود دارد؟

حذف اکانت اینستاگرام تردز بدون حذف اطلاعات حساب کاربری اینستاگرام امکان‌پذیر است؟

خیر. در حال حاضر، اگر بخواهید اکانت تردز را پاک یا حذف کنید، اطلاعات کاربری شما در اینستاگرام نیز پاک می‌شود. البته، مدیر تردز وعده داده که به زودی، قابلیتی به این اپلیکیشن اضافه می‌شود تا کاربران بتوانند بدون حذف اطلاعات حساب اینستاگرام، اکانت تردز را غیرفعال یا حذف کنند.

برای دانلود اینستاگرام تردز می‌توانید از گوگل‌پلی و اپ استور اقدام کنید. در ادامه وقتی اپلیکیشن را دانلود کردید، مثل سایر اپلیکیشن‌ها می‌توانید تردز را هم نصب کنید. این اپلیکیشن در ایران فیلتر شده و برای اجرای آن باید از VPN استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

با خرید فالوور تردز اینستاگرام، در عرض چند دقیقه فالوور های خود در تردز اینستاگرام به صورت انبوه افزایش دهید. دانلود تردز عنوان یک اپلیکیشن هوشمند برای ارتباط آسان تر با کلوز فرندز در اینستاگرام می باشد

منبع: سایت تردز