اخبار کسب و کارعمومی

نحوه بستن روکش صندلی پراید صبا چگونه است؟

نحوه بستن روکش صندلی پراید و نحوه نصب روکش صندلی خودرو به طور کلی یکی از دغدغه های افراد است. در واقع، بسیاری از صاحبان خودرو علاقه مند به تعویض روکش صندلی خودرو خود هستند تا از آسیب و فرسودگی صندلی های خودروی خود محافظت کنند. در این مطلب میخواهیم در مورد نحوه بستن روکش صندلی پراید صبا صحبت کنیم.

انواع روکش صندلی ماشین

قبل از صحبت در مورد نحوه بستن روکش صندلی پراید، بهتر است با انواع صندلی ها و ویژگی های آن ها آشنا شوید. در ادامه به بررسی انواع صندلی می پردازیم.

رنگ ها و طرح های مختلفی در این نوع روکش صندلی دیده می شود. همچنین از آنجایی که روکش تمام پارچه است، می توانید از انواع پارچه در جاهای مختلف استفاده کنید که باعث جذابیت و جذابیت خودرو شما می شود. این مقاله یکی از بهترین گزینه ها برای خرید صندلی لوکس است.

روکش چرمی

این مدل روکش دارای جنس چرم کامل می باشد. از آنجایی که چرمی است، تنوع رنگی این مدل بسیار محدود است. این نوع روکش بسیار جذاب است و ظاهر زیبایی به ماشین شما می دهد. چرم مصنوعی مشکی، قهوه ای، قرمز و غیره است. رنگ‌ها، یک موم ساده یا حتی یک دستمال مرطوب می‌توانند مانند روز اول تمیز و روشن به نظر برسند.

ترکیبی از چرم و پارچه

هنگام خرید روکش صندلی می توانید طرح اسپرت آن را انتخاب کنید و از ترکیب چرم و پارچه استفاده کنید و زیبایی خودروی شما را دو چندان کند. این نوع روکش ها برای دوخت نیاز به زمان بیشتری دارند و طراحی آنها زمان بر است، بنابراین هزینه بیشتری نسبت به روکش های چرمی دارند. اگر علاقه مند به اسپرت شدن فضای داخلی خودرو هستید، حتما این نوع روکش را امتحان کنید.

نحوه برداشتن روکش صندلی جلو

هنگام یادگیری نحوه بستن روکش صندلی پراید، از صندلی جلو شروع کنید. این قسمت از روکش صندلی را در کف صندلی قرار دهید و با دست روی صندلی قرار دهید تا همه درزها روی هم قرار گیرند. پتوی دوم باید بالای پتوی اول قرار گیرد تا همه درزها روی هم قرار گیرند. سپس در زیر روکش دوم نواری وجود دارد که به شما امکان می دهد با انگشتان خود زیر روکش اول زیر صندلی قرار بگیرید. این کش را زیر صندلی ببندید یا می توانید کش را زیر فنر کوسن ببندید و کش بافته را بکشید و محکم ببندید.

نحوه بستن ساپورت یا پشت

در آموزش نحوه بستن روکش صندلی پراید در این مرحله پایه صندلی و تکیه گاه یا پشتی کاور را نصب می کنیم. در روند کار مانند مرحله اول از صندلی جلو شروع کنید، در این مرحله باید روکش را به وسط تغییر دهید و به پشت صندلی بکشید، باید مانند مرحله قبل عمل کنید. به طوری که همه نقاط روی هم قرار گیرند. در این زمان باید لاستیک ها را زیر صندلی جلوی خودرو در فضای بین تکیه گاه یا پشتی و صندلی حرکت دهید. حالا باید آدامس را زیر نشیمنگاه و البته زیر فنرها ببندید.

نحوه نصب کاور روی صندلی عقب خودرو

تا اینجا نحوه برداشتن روکش صندلی پراید را از روی صندلی جلو دیدیم. حال باید اقداماتی را برای نصب روکش صندلی عقب خودرو انجام دهیم. مانند مراحل قبل از پلان روکش صندلی یا صندلی شروع می کنید. اکثر روکش های صندلی عقب دارای دو تکه هستند. در این مرحله باید کف خودرو را از بدنه جدا کرد و در جای خود قرار داد. پس از انتقال کف به مکان دیگری، باید روکش صندلی را روی کف صندلی قرار دهید و مانند مراحل قبلی در راهنمای نصب صندلی انجام دهید. شما باید دو نوار لاستیکی را در یک زمان ببندید و نوارهای بافته شده را محکم ببندید. Patch، باید این کار را در این مرحله و در قسمت بعدی تکرار کنید.

مرحله بعدی تکیه گاه صندلی عقب است و باید مطمئن شوید که تکیه گاه یا پشتی صندلی از بدنه خودرو جدا نشده باشد، بنابراین این مرحله در داخل خودرو انجام می شود. برای نصب درپوش قطعه پشتیبانی این مرحله را دنبال کنید. صندلی خود را درست کنید، درزها باید مطابقت داشته باشند. نوارهای لاستیکی که پوشش را در جای خود نگه می دارند باید در آن قرار داده شوند تا روکش صندلی شل نشود.

ویژگی های بهترین روکش صندلی پراید

روکش صندلی برای محافظت در برابر سرقت

رنگ مناسب پارچه، این رنگ نباید باعث خستگی چشم شود

در نور خورشید رنگ پوشش را تغییر نمی دهد

عرق کمتر

تمیز و آسان برای شستشو

آخرین مرحله بستن روکش صندلی پراید است

آخرین مرحله در مورد نحوه چسباندن روکش صندلی پراید، پوشاندن قسمت پایینی صندلی های خودرو است. لطفا توجه داشته باشید که این خودرو دارای سری خودروهای زیر در صندلی های جلو و عقب است. با پوشاندن صندلی های جلو و عقب خودرو باید این جزئیات نیز پوشانده شود. این قسمت به راحتی پوشانده می شود.

سخن پایانی

در این مقاله نحوه روکش کردن روکش صندلی پراید را به شما آموزش داده ایم و تمامی ملاحظات و مواردی که باید هنگام نصب روکش صندلی پراید رعایت کنید را برای شما شرح داده ایم. با رعایت این نکات می توانید به راحتی صندلی ماشین کودک را نصب کنید. برای خرید انواع لوازم جانبی و روکش صندلی پراید به فروشگاه بهنیکان مراجعه کنید.