حوادث

پلمب ۴۴ واحد ضایعات فروشی متخلف و کشف ۴ خودروی در حال اوراق در جویبار

تیتر نیوز/مازندران جانشین فرمانده انتظامی مازندران از پلمب 44 واحد فروش غیرمجاز ضایعات و کشف 4 سند خودرو و مقادیر زیادی اموال مسروقه در طرح ساماندهی خرید و فروش زباله در شهرستان جویبار خبر داد.

به گزارش تیتر نیوز، سرهنگ سید موسی حسینی در گفت وگویی پس از اعلام این خبر افزود: بر اساس دستور اکید رئیس پلیس این کشور مبنی بر مطالبه گلوله و دستگیری سارقان و اختلاس گران، مرحله اول طرح عملیات ساماندهی خرید و فروش ضایعات با کمک تیم عملیاتی 60 شهرستان جبار اجرا شد.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان و نیروی انتظامی، فروش اجناس مسروقه یکی از موضوعات مهم در بحث سرقت بود که برای 220 واحد خرید و فروش ضایعات در شهرستان جوبر اعمال شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به اینکه این طرح بنا به درخواست مردم و در حوزه های مختلف ماموریت پلیس اجرا شده است، گفت: در روند اجرای این طرح 10 دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و موتور پلیس و همچنین چهار دستگاه خودرو دارای مدارک از سنگریزه فروشی ها اخذ شده است.

سرقت 44 متخلف و کشف 4 دستگاه خودرو مسروقه در جویبار

پزشکی قانونی حسینی تصریح کرد: موضوع دیگر سرقت سیم و کابل برق هوایی بود که بر اثر آن خسارت زیادی به مردم وارد شد و در تحقیقات انجام شده مقدار قابل توجهی اقلام مسروقه از قبیل سیم برق و ارتباط، مصالح ساختمانی، اموال دولتی و دولتی و قطعات خودرو از مغازه ضایعاتی متخلفان کشف شد.

وی همچنین از محاصره 44 مغازه غیرمجاز ضایعات در شهرستان جوبار خبر داد و گفت: به دلیل نداشتن پروانه کسب در اجرای این طرح، 34 واحد پارچه فروشی و 10 واحد صنفی نیز برای خرید و فروش اجناس مسروقه پلمپ شدند.

سرقت 44 متخلف و کشف 4 دستگاه خودرو مسروقه در جویبار

فرمانده انتظامی استان مازندران از ادامه این طرح در این استان خبر داد و با اشاره به قاطعیت پلیس در دستگیری سارقان و سارقان از مردم خواست برای برقراری نظم و امنیت در جامعه با پلیس همکاری کنند.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.