حوادث

۲۶ مصدوم و یک فوتی در پی حریق خودرو در فولادشهر اصفهان

۲۶ مصدوم و یک فوتی در پی حریق خودرو در فولادشهر اصفهان

آسنا/اصفهان رئیس اداره بحران استان اصفهان از مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک زن بر اثر آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در آنلاین فولادشهر خبر داد.

منصور ششک فروش در گفت وگو با خبرنگار تیتر نیوز، با اشاره به آتش سوزی در یکی از محله های فولادشهر، گفت: این آتش سوزی خودرو از ساعت 3:30 بامداد در پارکینگ مسکن 5 طبقه مسکن آنلاین-ف آغاز شد. محله فرهنگ فولادشهر.

وی افزود: آتش به وسایل موجود در لابی ساختمان سرایت کرده و دود در تمام ساختمان پخش شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران استان اصفهان افزود: نیروهای آتش نشانی، آمبولانس، هلال احمر و نیروی انتظامی شهرداری فولادشهر به منطقه اعزام و ساکنان 25 واحد تخلیه شدند.

وی با اشاره به تحویل اتوبوس آمبولانس و نردبان اورژانس فوادشهر به منطقه حادثه تصریح کرد: در این حادثه یک خانم بر اثر آتش سوزی و دود جان خود را از دست داد و علت حادثه در دست بررسی است. تحقیق توسط تیم های فنی

این شیشه ساز با بیان اینکه در این حادثه 5 خودروی پارک شده در پارکینگ ساختمان نیز آسیب دیدند، افزود: در این حادثه 26 نفر دچار استنشاق دود و مشکلات تنفسی شدند که از این تعداد 16 نفر جان باختند و 10 نفر به سرعت به سلامت منتقل شدند. مراکز و مجروحین. مردم در خارج از کشور تحت درمان هستند.

وی گفت: پنج خودروی پارک شده در ساختمان نیز آسیب دیدند.

زنی 45 ساله بر اثر سوختگی جان خود را از دست داد

رئیس اورژانس و روابط عمومی استان اصفهان در گفت وگو با تیتر نیوز درباره جزئیات دیگر این حادثه گفت: آتش سوزی در یک ساختمان مسکونی در محله F6 مسکن آنلاین فولادشهر و یک دستگاه خودرو در آتش سوخت. ساختمان، ساعت 03:05 بعدازظهر امروز – 20 تیرماه به مرکز اورژانس اصفهان اطلاع داده شد.

عباس عبیدی با اشاره به اعزام چهار یگان 115، یک واحد هلال احمر و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه افزود: در این حادثه 26 نفر شامل 11 زن، 12 مرد، یک دختر و دو پسر کشته شدند. از مشکلات تنفسی رنج می برند. رویداد

وی تصریح کرد: از مجروحان پنج نفر به بیمارستان شهید مطهری نیروی انتظامی، 11 نفر به بیمارستان شهید لنجان و 10 نفر از محل حادثه منتقل شدند.

وی افزود: در این حادثه یک خانم 45 ساله دچار سوختگی شد که به بیمارستان آنلاین فولادشهر منتقل شد. آه

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.