اخبار کسب و کارعمومی

۷ نکته‌ای که در هنگام خرید میز ناهار خوری 4 نفره نباید فراموش کنید

میز ناهار خوری 4 نفزه تانیل چوب

این نام یک میز ناهار خوری است، اما کاربردهای آن فراتر از سرو غذا است. این میز همچنین برای تهیه غذا برای آشپزی، جلسات آخر شب، انجام تکالیف و مطالعه استفاده می شود. بنابراین خرید میزی که علاوه بر زیبا و جذاب بودن، کاربردی و بادوام نیز باشد بسیار مهم است. در این مقاله 7 نکته مهم که هنگام خرید میز ناهارخوری باید بدانید را آموزش می دهیم. به شما قول می دهیم با مطالعه این مقاله و رعایت نکات آن بهترین گزینه برای خرید یک میز زیبا، کاربردی و بادوام را خواهید داشت.

1- هنگام خرید میز ناهارخوری به سبک دکوراسیون آن دقت کنید

میز ناهارخوری خود را با توجه به سبک طراحی کلی خانه انتخاب کنید. معمولا خانواده ها سال ها از میز ناهارخوری استفاده می کنند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، مطمئن شوید که میزی که در نظر دارید با رنگ و سبک دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته باشد. به عنوان مثال اگر از رنگ های کرم و قهوه ای در دکوراسیون منزل خود استفاده کرده اید، خرید یک میز آبی پاستلی سبک دکوراسیون شما را کاملاً گیج می کند.

2- میز ناهارخوری بدون فضای زیاد; فضای آزاد را در نظر بگیرید

هنگام خرید میز ناهار خوری به این فکر کنید که میز را در کدام قسمت از خانه قرار می دهید. اگر به این موضوع توجه نکنید، ممکن است متوجه شوید که تخته پس از قرار گرفتن در جای خود، فضای بیشتری را از حد انتظار اشغال می کند.

وقتی به چیدن میز فکر می کنید، به یاد داشته باشید که حتماً صندلی های غذاخوری در اطراف این میز وجود خواهد داشت. قرار دادن صندلی ها روی میز می تواند دو برابر فضای مورد انتظار را اشغال کند.

3- کدام نوع میز ناهارخوری مناسب تر است؟

مهم ترین نکته در خرید میز ناهار خوری توجه به جنس آن است. میزهای ناهار خوری نیز مانند سایر مبلمان منزل از متریال های مختلفی ساخته شده اند که باید با توجه به نیاز و سبک فضای داخلی خانه آن ها را انتخاب و خریداری کنید. میز ناهارخوری با مواد پلی استر، فلز و چوب انواع مختلفی در بازار وجود دارد، اما سوال اینجاست که بهترین گزینه برای انتخاب کدام متریال است؟

میز ناهار خوری چوبی یا میز ناهار خوری پلی استر یا فلزی کدام متریال بهتر است؟

میز ناهار خوری فلزی بادوام بوده و نسبت به سایر میزها مدت زمان بیشتری قابل استفاده است و برای سبک دکوراسیون صنعتی مناسبتر است.

کیفیت میز ناهارخوری پلی استر به مواد اولیه آن بستگی دارد. تعیین کیفیت میزهای پلی استر برای کسانی که در این زمینه بی تجربه هستند کار سختی است. میز ناهار خوری پلی استر معمولا در رستوران هتل ها و سالن های پذیرایی استفاده می شود. و برای مصارف خانگی توصیه نمی شود

محبوب ترین و مناسب ترین میز برای منازل را می توان به عنوان میز ناهار خوری چوبی ارائه داد. زیرا میز ناهار خوری چوبی علاوه بر کیفیت و دوام بالا از تنوع بسیار بالایی نیز برخوردار است. ویژگی منحصر به فرد میزهای ناهار خوری چوبی این است که می توان آنها را با هر سبک دکوراسیونی ست کرد.

4- اندازه میز ناهارخوری و تعداد نفرات

اعضای خانواده شما چند نفر هستند؟ با توجه به تعداد اعضای خانواده یا تعداد افرادی که برای صرف غذا به شما می پیوندند، در مورد اندازه میز مورد نیاز خود تصمیم بگیرید. اگر میزی بزرگتر از نیاز خود بخرید، فضای زیادی از خانه را اشغال خواهید کرد و بالعکس اگر میزی کوچکتر از نیاز خود بخرید، فضای کافی برای اعضای خانواده نخواهید داشت. بشین

5- شکل میز ناهارخوری به فضای اتاق شخصیت می بخشد

میزهای ناهار خوری در سبک های مختلفی ساخته می شوند که هر کدام جلوه و شخصیت منحصر به فردی به اتاق می بخشد. هنگام انتخاب شکل میز ناهارخوری به یاد داشته باشید که هر کدام از این اشکال برای اتاق خاصی مناسب است. به عنوان مثال میز ناهارخوری مستطیلی برای خانه های بزرگ که فضا محدود نیست بسیار مناسب است و یا برای دفاتری که ظاهر خوبی دارند میز مستطیل شکل پیشنهاد می شود. میزهای مربعی انتخاب خوبی برای اتاق های مربع شکل هستند. میزهای مربعی به زیبایی تعادل را در اتاق مشخص می کنند.

۷ نکته‌ای که در هنگام خرید میز ناهار خوری 4 نفره نباید فراموش کنید

پیشنهاد ما برای اتاق های کوچک استفاده از میزهای گرد است. میزها می توانند موقعیت صندلی ها را تغییر دهند و فضای صمیمی را برای ساکنان خانه ایجاد کنند. علاوه بر این، چون میز گرد لبه های تیز ندارد، برای خانواده هایی که بچه های کوچک دارند، انتخاب خوبی است.

6- بودجه خود را برای خرید میز ناهارخوری در نظر بگیرید

هر میز و هر طرح و هر مورد قیمت متفاوتی دارد. برای خرید میز ناهار خوری ابتدا به این سوال پاسخ دهید که چقدر حاضرید برای میز ناهارخوری هزینه کنید؟ سپس پاسخ این سوال را ببینید که قیمت یک میز ناهار خوری خوب چقدر است؟ با ایجاد تعادل بین بودجه خود و قیمت یک میز ناهار خوری مناسب، به این نتیجه خواهید رسید که چقدر می توانید برای خرید یک میز ناهار خوری مناسب برای خانه خود هزینه کنید.

7- میز ناهارخوری از کجا بخرم؟

در این مقاله به مهم ترین فاکتورهای خرید میز ناهارخوری از جنس و سایز گرفته تا سبک دکوراسیون و هزینه پرداخته ایم و اکنون به قسمت آخر یعنی مهم ترین نکته در خرید میز ناهارخوری می رسیم. از کجا میز ناهارخوری بخریم؟

مهم ترین نکته در انتخاب فروشگاه برای خرید میز ناهارخوری، توجه به تاریخچه، اصالت و کیفیت محصولات آن فروشگاه است. فروشگاه اینترنتی تانیل چوب با چندین سال سابقه درخشان این امکان را برای هموطنان عزیز از هر نقطه ایران فراهم کرده است تا بتوانند به صورت آنلاین دکوری مورد نیاز خود را خریداری کنند. همچنین برای دیدن نمونه های بیشتر میتونید به سایت overstock مراجعه کنید.