🇮🇷 “عبدیان” رئیس هیات ورزش‌های همگانی قزوین شد

🇮🇷 "عبدیان" رئیس هیات ورزش‌های همگانی قزوین شد

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز از قزوین؛ مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های همگانی استان قزوین عصر دوشنبه با حضور علی خلیلی رئیس فدراسیون، عباس علایی‌مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و اعضای مجمع در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

در این جلسه “مهدی عبدیان” تنها کاندید هیات با کسب ۱۶رای از مجموع ۱۸رای ماخوذه برای چهارسال به عنوان رئیس هیات همگانی استان قزوین انتخاب شد.

مهدی عبدیان پس از انتخاب به عنوان رئیس هیات در سخنانی گفت: با توجه به تجربه‌ام در حوزه ورزشی قهرمانی در باشگاه استقلال و ظرفیت‌های بخش صنعت؛ توسعه ورزش همگانی با کمک بخش صنعت را در دستور کار قرار می‌دهیم تا جامعه از آن بهره‌مند شوند.

رئیس جدید هیات ورزش‌های همگانی استان قزوین با تاکید بر اینکه به دنبال ایجاد شور و نشاط در جامعه هستیم، اظهارکرد: با کمک اتاق بازرگانی، ظرفیت صنایع استان و با مشورت دوستان در نظر داریم هرماه در هر شهرستان یک همایش در گروه‌های سنی و اقشار مختلف برگزار کنیم و در آینده در روزهای تعطیل خانواده‌ها را برای ورزش و سلامت دور هم جمع کنیم.

“عباس علایی مقدم” مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم گفت: برای ایجاد انگیزه در بین مردم می توانیم برنامه‌ریزی اصولی کنیم و در محلات کم‌برخوردار و آسیب‌پذیر و مجتمع‌های مسکونی ورزش همگانی را توسعه دهیم و هر سال حداقل ۱۰درصد به جمعیت این رشته اضافه کنیم.

علایی مقدم افزود: بزودی همایش پیاده‌روی خانوادگی را با پخش مستقیم برگزار می‌کنیم و آماده برگزاری همایش، جشنواره و مسابقات ورزشی مختلف هستیم.

همچنین در پایان جلسه با آرای مجمع، مریم الهامی‌نژاد به عنوان نائب‌رئیس، فاطمه زادرضا خزانه‌دار، غلامحسین جعفرزاده، مجید سعیدیان و علیرضا پازوکی به عنوان اعضای هیات‌رئیسه انتخاب شدند.

46