🇮🇷 یادواره ۱۶۷ شهید شهرستان آستارا برگزار شد

یادواره ۱۶۷ شهید شهرستان آستارا برگزار شد

یادواره ۱۶۷ شهید شهرستان آستارا طی آئینی با حضور خانواده شهدا، شهروندان و مسئولان استانی با محوریت شهدای جاوید الاثر در رحیم محله شهر لوندویل برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز از گیلان ؛ فرمانده سپاه قدس گیلان در آئین یادواره شهدای شهرستان به میزبانی خانواده شهدای رحیم محله شهر لوندویل گفت: استکبار جهانی با نظام اسلامی ایران دشمنی دارد و هر روز با توطئه ای جدید به دنبال تضعیف این کشور اسلامی است.

سردار عبدالله پور ادامه داد:  تغییر باورهای دینی و بدبین کردن مردم و نسل جوان نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی و ترویج بی حجابی هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است.

وی با بیان اینکه فرهنگ شهید و شهادت را نباید فراموش کنیم، گفت: امروز شهدا سرمایه بزرگی برای ملت ایران هستند که نباید یاد و خاطره آنان را فراموش کنیم

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: تهاجم فرهنگی امروز خطرناک تر از تهاجم نظامی است و امروز دشمنان به دنبال آن هستند که مردم را نسبت به ارزش های اسلامی و انقلابی بی تفاوت کنند و در این راستا برای مقابله با توطئه و سناریوهای دشمنان به جهاد تبیین نیاز است.

عبدالله پور با بیان اینکه امروز قدرت بزرگی به نام جمهوری اسلامی ایران با سرعت در حال پیشرفت است و هیمنه دشمنان دین به ویژه استکبار جهانی را درهم شکسته است، تصریح کرد: به برکت خون شهدا امروز ایران اسلامی در اوج قدرت و اقتدار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه دشمن نسل جوان کشور را هدف قرار داده است و قصد دارد نسل جوان به عفاف و حجاب بی اهمیت باشد، اظهار کرد: ترویج بدحجابی در جامعه اسلامی یک فعالیت حساب شده از سوی دشمن، برای ضربه زدن به نظام است و همه در جامعه اسلامی برای برخورد با بی‌حجابی مسئول هستیم و باید بدون خشونت با بی حجابی مقابله کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به قدرت نظامی ایران در خلیج فارس و مقابله با ناوهای آمریکایی در خلیج فارس، عنوان کرد: قدرت فزاینده نیروهای نظامی ایران در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس امری است که تحلیلگران نظامی و سیاسی همواره آن را تحسین می کنند.

اجرای گروه سرود دختران دانش آموز، خوش آمدگویی پدر شهید به حاضران در یادواره، اجرای رزمایش آبی و خاکی شهدای غواص، اجرای گروه نمایش کانون بسیج هنرمندان آستارا، تجلیل از خانواده های شهدای جاویدالاثر، رونمایی از کتاب «زیر خاکی‌های عزیز درد استخوان گرفته‌اند» با موضوع ایثار و شهادت اثر یوسف هدایتی و همچنین اهدای تربت مقتل و محل تفحص شهدای دفاع مقدس به همراه تکه‌ای از کفن شهید گمنام به حاضران از جمله برنامه های این یادواره بود.

انتهای پیام /

IMG_20230804_163926_273

IMG_20230804_163935_949

IMG_20230804_163942_456






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف