اجتماعی

انتقاد چمران از برگزاری نمایشگاه «ساختمان» در نمایشگاه بین‌المللی تهران

انتقاد چمران از برگزاری نمایشگاه «ساختمان» در نمایشگاه بین‌المللی تهران

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری نمایشگاه ساختمان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (سئول) انتقاد کرد.

به گزارش تیتر نیوز، مهدی چمران در یکصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن انتقاد از برگزاری مجدد نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (سئول) گفت: جمعه گذشته با اینکه سه روز تعطیلی بود و تعداد زیادی از مردم به سفر رفته بودند و شهر خلوت بود، فیلمی منتشر شد که مردم در راه بندان نمایشگاه «ساختمان» گیر کرده بودند.

وی ادامه داد:« نمایشگاه ساختمان نمایشگاه بسیار خوبی است و رشته تخصصی‌مان است ولی با وجود دعوت برای حضور در این نمایشگاه قهر کرده بودم و نرفتم و اعلام کردم تا زمانیکه نمایشگاه‌های پر ازدحام در این محل برگزار شود به نمایشگاه نمی‌آیم.»

چمران افزود: نمایشگاه خوبی هر ساله برگزار می‌شود و سفرایی هم به نمایشگاه آمده بودند اما چرا یک نمایشگاه بهتر به آنها نشان داده نمی‌شود؟. نمایشگاهی که از سال‌های بسیار دور ساخته شده و امروز موجب ایجاد معضل برای شهروندان آن محدوده می‌شود و ترافیک مصنوعی ایجاد می‌شود که برای مردم ناراحت کننده است.

وی تاکید کرد: متاسفانه به رغم همه قول‌ها باز هم نمایشگاه‌های پر ازدحام در این محل گذاشته می‌شود و مردم در ترافیک آن می مانند. به دوستانی که دوستشان داریم ولی آنها ظاهرا پول را بیشتر دوست دارند و آنجا را برای برگزاری نمایشگاه‌ها به صورت متری اجاره می‌دهند، می‌گوییم و درخواست می‌کنیم که برگزاری نمایشگاه‌های پر ازدحام در آن محل را متوقف کنند. امیدواریم این تذکر کافی باشد ولی مسئله را دنبال خواهیم کرد و امیدواریم به نتیجه برسد.

انتهای پیام

انتشارات مقالات اجتماعی

نویسنده اجتماعی با تمرکز بر مسائل اجتماعی در کشورهای در حال توسعه و تلاش برای ارتقای زندگی اجتماعی در این مناطق.