استان ها

اولین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی در قزوین برگزار می شود

اولین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی در قزوین برگزار می شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: اولین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی، تبلیغات و برند سازی از 31 مرداد ماه در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی تیتر نیوز از قزوین؛ احمد خورگامی در این باره اظهارداشت: فرصت عالی برای ملاقات و برقراری ارتباط با فعالین حوزه چاپ و بسته بندی، تبلیغات و برند سازی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین مهیا می شود.

وی افزود: امروزه چاپ و بسته بندی محصولات، نقش مهمی را در خصوص فرآیند بازاریابی دارد و بطور کلی فروشندگان و صادر کنندگان، در راستای تحقق اهداف و موفقیت در حوزه فروش و بازاریابی باید به اصول و قواعد مربوط به آن توجه کنند.

خورگامی تصریح کرد: با توجه به این امر برگزاری نمایشگاه تخصصی در این حوزه، فرصت و بستر مناسبی را جهت تبادل اطلاعات و آگاهی از به روزترین فناوری‌ها و ماشین آلات در این صنعت، فراهم می کند.

5695880

این مدیر بیان کرد: اولین نمایشگاه چاپ، بسته بندی، تبلیغات و برند سازی با همکاری شرکت شهرکهای صنعتی و شرکت نمایشگاه های بین المللی، از تاریخ 31 مرداد لغایت 3 شهریور ماه به مدت 4 روز از ساعت 16 تا 22  در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین یادآورشد: در این رویداد بیش از 30 مشارکت کننده از استان های قزوین، همدان، تهران و البرز تولیدات و محصولات خود در حوزه های مرتبط با عنوان نمایشگاه را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.

خورگامی در مورد برنامه های جنبی نمایشگاه نیز گفت: کارگاه های تخصصی در حوزه های بسته بندی، کارگاه تخصصی چاپ، کارگاه تخصصی بسته بندی باقلوا و شیرینی نیز در ایام برگزاری نمایشگاه تدارک دیده شده است.

انتهای پیام






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف