اخبار کسب و کارعمومی

خرید پرده اماده پانچی برای خانه اجاره ای

از قدیم آرزوی بسیاری از جوانان قبل از ازدواج داشتن خانه شخصی بود، به طوریکه برای بدست آوردن آن برنامه ریزی می‌کردند و ممکن بود بابت بدست آوردن آن سالیان سال وام پرداخت کنند. اما امروزه با توجه به قیمت مسکن دیگر خرید خانه بسیار سخت تر شده است و شاید برای خیلی ها آرزوی دست نیافتنی. بنابر این اجاره نشینی رونق بیشتری پیدا کرده است، چه در کلان شهر ها و چه در شهر های کوچک.

به طور کلی اصول اجاره نشینی مخصوصا در خرید وسایل منزل با زندگی در خانه های شخصی کاملا متفاوت است. خانواده ای که مستاجر است به جهت اینکه مطمئن نیست سال دیگر در همین خانه زندگی می‌کند یا نه، سعی خواهد کرد از وسایلی استفاده کند که هم قیمت مناسب تری داشته باشد و هم به گونه ای باشد که در منزل جدید هم بتوان از آن استفاده نمود. جهت خرید پرده آماده پانچی اینجا کلیک کنید

اصولا اکثر وسایل را می‌توان در منزل جدید نیز استفاده کرد، مثل یخچال، لباسشویی، مبلمان و بسیاری از وسایل دیگر. اما پرده ها چطور؟ همانطور که می‌دانید پنجره ها در هر خانه ای متفاوت است و شما برای سکونت در خانه جدید باید پوشش مناسبی برای پنجره های خود پیدا کنید. احتمال اینکه پرده های قدیم خود را بتوانید به پنجره های منزل جدید وصل کنید، بسیار ناچیز است. در نتیجه باید به فکر پرده ای جدید باشید.

بهترین نوع پرده برای مستاجرها

اما گزینه دیگری هم وجود دارد، استفاده از پرده هایی که بتوان در منزل جدید نیز استفاده کرد. یعنی قابلیت جابجایی داشته باشد بدون نیاز به تغییر سایز. پرده های زیادی را میتوان نام برد که این خصوصیت را داشته باشند اما یکی از زیباترین و معروف ترین آنها پرده پانچ است.

به پرده ای گفته می‌شود که پارچه پرده ای دوخته شده را به جای استفاده از گیره های قدیمی، به وسیله حلقه هایی که به پانچ معروف است از داخل ریل های مخصوص پرده رد کرده و آن را آویزان می‌کنند. این سبک پرده از قدیم رواج داشته، اما تفاوتی که امروز دارد، ابعاد مشخص و خاص پرده است که به پرده آماده نیز معروف شده است و بسیار مناسب مستاجر ها و اجاره نشین ها خواهد بود.

این پرده ها در ابعاد مشخص ۱۴۰ سانت عرض و ارتفاع ۲۸۰ دوخته شده و پانچ شده آماده تحویل است. هر عدد پرده چیزی بین ۵۰ تا ۷۰ سانت متر از عرض پنجره شما را می‌پوشاند. شما برای پوشش پنجره خود به هر متراژ که باشد به تعداد مشخصی از این پرده ها احتیاج دارید. گفتنی است  با صرف اندکی زمان و آموزش در خانه قابل انجام است.  یزدنساج محصولات خود را با هزینه هایی با صرفه و قیمت استثنایی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد و همچنین سعی دارد که با کیفیت ترین محصولات خود را ارائه دهد

معرفی انواع پرده پانچ

پرده پانچ به دلیل قابلیت جابجایی و مناسب بودن برای هر نوع پنجره گزینه  شناخته می شود. اما سوالی اینجا مطرح می‌شود که این مدل پرده دارای چند نوع و دارای چه تنوعی است. به طور کلی تنوع و مدل های پرده پانچ بسیار زیاد است اما آن چیزی که به اصطلاح روی بورس است و خواهان بیشتری هم دارد به ۴ دسته اصلی تقسیم می‌شود.

۱پرده پانچ مخمل

پرطرفدارترین و پرفروش ترین نوع پرده پانچ را می‌توان پرده پانچ مخمل نامید. این نوع پرده ها با ظاهری لطیف و شیکی که دارند قادر خواهند بود نما و زیبایی خاصی به محیط شما بدهند. مخمل بیشتر تمی کلاسیک دارد، بنابراین از پرده های پانچ میتوان برای خانه های مستاجری که سبک کلاسیک دارند استفاده کنید. همچنین اگر در پذیرایی می‌خواهید از پرده پانچ استفاده کنید، ما به شما نوع مخمل را پیشنهاد می‌دهیم.

۲پرده پانچ کتان

پرده کتان در مقایسه با نوع مخمل سبک تر و اسپرت تر هستند. در نتیجه بیشتر برای منازلی مناسب است که دکوراسیون مدرن و مینیمال دارند. همچنین گزینه مناسبی برای استفاده در پنجره اتاق خواب خانه های استجاری نیز هستند. یک دیگر از تفاوت های مخمل و کتان میزان عبور نور است. پرده مخمل تا حد زیادی جلوی عبور نور را می‌گیرد چیزی حدود ۹۰ درصد. اما پرده کتان مقداری بیشتری از نور را می‌تواند عبور دهد اما نه خیلی زیاد.

خرید پرده اماده پانچی برای خانه اجاره ای

۳پرده پانچ حریر

همانطورکه اشاره شد، پرده های مخمل و کتان تا حدود زیادی جلوی عبور نور را می‌گیرند و به نوعی داخل منزل را تاریک می‌کنند. وجود نور طبیعی در منزل یک موهبت الهی است زیرا هم می‌توانند باعث شادابی و نشاط شود و هم زیبایی بیشتری را به ارمغان می آورد. پرده حریر این مشکل را به طور کامل حل کرده است. یک پیشنهاد عالی این است که برای پرده خانه مستاجری خودتان کناره ها را از پرده مخمل و کتان استفاده کنید و وسط پنجره را پرده حریر بزنید.

۴پرده پانچ تصویری

نوع دیگری از پرده های پانچ که تکنولوژی جدیدتری نیز دارند پرده های تصویری است. به این معنی که شما می‌توانید از میان هزاران تصویر موجود در آلبوم ها یک یا چند عکس را انتخاب و بر روی پرده مورد نظر خود چاپ کنید. از این نوع پرده بیشتر در اتاق خواب ها و اتاق کودکان با چاپ تصاویر کارتون مورد علاقه آنها استفاده می‌شود.

در صورتی که پنجره جدید بزرگتر از پنجره قبلی بود چه کنیم؟

در قسمت ابتدایی این مطلب بیان شد که پرده های پانچ به این دلیل مناسب برای خانه های استیجاری است که می‌توان آنها به راحتی نقل مکان داد و در پنجره جدید نصب نمود. حال سوالی که پیش می آید این است که اگر پنجره جدید ما بزرگتر بود چه کنیم؟ به طور مثال عرض پنجره قبلی حدود ۲ متر بوده، اما پنجره جدید نزدیک ۲.۵ متر است. خرید پرده اماده پانچی برای خانه اجاره ای در دسته پرده و ملزومات پرده از سایت ما با قیمت مناسب بخواهید

برای پنجره قدیم با توجه به متراژآن شما ۳ الی ۴ قواره پرده نیاز دارید. وقتی به منزل جدید می‌روید این ۴ قواره (عدد) کفایت پنجره شما را نمی‌کند و آن را کامل نخواهد پوشاند. نگران نباشید چون یک راه حل ساده دارید. می‌توانید با اضافه کردن ۱ الی ۲ قواره پرده پانچ حریر که هزینه کمتری نیز دارند به مجموعه پرده خود، این مشکل را به راحتی حل کنید.