اخبار کسب و کارعلمی و پزشکی

قهوه برای درمان زود انزالی

محققان بر این باورند که ابتلای مردان به دیابت یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش احتمال بروز عارضه های جنسی در آنان می باشد. پژوهش ها حاکی از آنند که نوشیدن 3 تا 5 فنجان قهوه در روز می تواند احتمال بروز ناتوانی های جنسی و عارضه های قلبی را کاهش دهد.
نتایج ها نشان داده اند که مصرف 90 تا 170 میلی گرم کافیین در طول روز یا مصرف 7 میلی گرم کافیین در طول روز می تواند تا 40 درصد احتمال بروز اختلالات نعوظ را کاهش دهد.

تاثیر قهوه بر سلامت جسمی

 

مطالعات علمی نتایج متناقضی را در باره اثرات قهوه بر سلامتی نشان می دهد.
بعضی از مطالعات نشان می دهد که مصرف بیش از حد قهوه برای زندگی زناشویی شما بد است . در این مطالعات تاکید می کنند که نوشیدن بیش از چهار فنجان در روز باعث بی قراری ، لرزش ، تحریک پذیری ، بی خوابی و درد معده می شود.
یک مطالعه دیگر در مورد 25000 زن و مرد میانسال نشان داد که نوشیدن سه تا پنج فنجان در روز می تواند احتمال ابتلا به بیماری های قلبی یا سکته را کاهش دهد.
بر این اساس مردانی که روزانه 85 الی 170 میلی گرم کافیین به بدنشان می رسد در مقایسه با آنهایی که صفر تا 7 میلی گرم کافئین مصرف می کنند 42 درصد کمتر به اختلال نعوظ مبتلا می شوند ، این مقدار برای آن دسته که کافئین مصرفیشان چیزی حدود 171 تا 303 میلی گرم است معادل 39 درصد است.
بنابراین به مردان توصیه می شود به جای روی آوردن به روش های عجیب برای حفظ قوای جنسی تنها مصرف کافیین خود را افزایش دهند و قهوه بخورند.

دو ماده مهم قهوه برای نعوظ بهتر

قهوه حاوی 2 ترکیب طبیعی است که به ویژه برای عملکرد جنسی مفید است و باعث حفظ سلامت جنسی می شود. این دو ماده موجود در قهوه عبارتند از :

کافئین

نیتریک اکساید

قهوه برای درمان زود انزالی

هم کافئین و هم نیتریک اکساید در توانایی جنسی مرد و نعوظ قوی تر نقش بارزی دارند . در نتیجه نوشیدن قهوه می تواند شما را از اضطراب ناتوانی جنسی نجات دهد . کافئین ماده موثری برای آرامش در سطح مغز و نیتریک اکساید ماده اصلی برای نعوظ است. البته باید توجه کنید اعتدال در مصرف قهوه باعث می شود شما برای سالها از مفید بودن آن بهره ببرید. توصیه ما برای میزان مصرف قهوه دو فنجان در روز است.

قهوه فوری سوپریم مناسب ‌ترین و بهترین داروی گیاهی است که می‌تواند ریه را پاکسازی کند، قوای جسمی و جنسی را تقویت کرده، باعث کاهش وزن و جلوگیری از پیشرفت بیماری MS شود

قهوه گانودرما شرکت بیز با پایین ترین قیمت و تا 50٪ تخفیف خرید انواع محصولات دکتر بیز بصورت آنلاین و اینترنتی با امکان ارسال رایگان ارائه می دهد

فروشگاه دکتر بیز ارائه دهنده انواع محصولات دکتر بیز ارگانیک و طبیعی است که در تولید آن از هیچ ماده شیمیایی استفاده نشده است لیست تمام محصولات دکتر بیز و خرید مستقیم از شرکت بدون واسطه را می توانید در همین جا تجربه کنید جهت اطلاع از آدرس فروشگاه دکتر بیز کلیک کنید