اخبار کسب و کارعمومی

گواهی نامه ها و استانداردهای شرکت بافوم

استاندارد ISO 14001:2015 – استاندارد مدیریت زیست محیطی

هدف از این استاندارد بین المللی ارائه یک چارچوب به سازمان ، برای حفاظت از محیط زیست و واکنش در برابر تغییرات زیست محیطی در تعادل با نیازهای اجتماعی – اقتصادی است . این استاندارد، الزاماتی را مشخص می کند تا سازمان قادر باشد به نتایج مورد نظری که برای سیستم مدیریت زیست محیطی اش تعیین می کند دست یابد . یک رویکرد سیستماتیک به مدیریت زیست محیطی می تواند اطلاعاتی را برای ایجاد موفقیت طولانی مدت در اختیار مدیریت ارشد قرار بدهد. موفقیت سیستم مدیریت زیست محیطی به تعهد در تمام سطوح و وظایف سازمان بستگی دارد که توسط مدیریت ارشد هدایت می شود.

سازمان ها می توانند از فرصت ها برای پیشگیری یا کاهش پیامدهای نامطلوب زیست محیطی و ارتقای پیامدهای زیست محیطی مطلوب به خصوص در رابطه با آنها که مضامین استراتژیک و رقابتی دارند استفاده کنند.با کلیک روی لینک زیر میتوانید گواهی نامه شرکت بافوم را ببینید.

استاندارد ISO 9001:2015 – استاندارد مدیریت کیفیت تولیدات و خدمات

گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ به مدیریت کیفیت در خدمات و تولیدات اطلاق می گردد. ایزو ۹۰۰۱ به عنوان استاندارد شناخته‌شده بین‌المللی برای سیستم‌های مدیریت کیفیت (QMS) تعریف شده ‌است. این استاندارد گسترده‌ترین استاندارد QMS در جهان است که بیش از ۱ میلیون گواهینامه برای سازمان ها در ۱۷۸ کشور جهان اخذ شده است. جهت اخذ ایزو ۹۰۰۱ ( دریافت ایزو ۹۰۰۱ – صدور ایزو ۹۰۰۱ ) ایزوسیستم آماده ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان ها می باشد.

گواهی نامه ها و استانداردهای شرکت بافوم

استاندارد ISO 9001 استانداردی جامع و عمومی برای تمامی شرکت ها ، سازمان ها و مراکزی است که به موضوع کیفیت توجه دارند. شرکت ها و مراکزی که موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ISO 9001 می گردند به مشتریان خود اعلام می دارند که یک سیستم مدیریت کیفیت موثر در آن شرکت فعال است. ایزو ۹۰۰۱ راهی سریع و آسان برای مصرف کنندگان بالقوه است که ببینند آیا شرکت شما وقت و تلاش خود را برای اطمینان از این که محصول یا خدماتی که ارائه می دهید، دارای کیفیت قابل قبول است یا خیر.

مجوز تولید مجوز تولید اسباب بازی فکری

علاوه بر اینکه یک محصول فکری و سرگرم کننده برای کودکان است، بهترین انتخاب برای پوشاندن سطوح سخت مانند سرامیک، سنگ و … در اتاق کودک، مهدکودک و مدارس است. هر ۹ قطعه کف‌پوش فومی مهد کودک مانند پازل به‌راحتی در کنار یکدیگر قرار داده شده و یک متر مربع از سطح را پوشش می‌دهد.

مجوز تولید اسباب بازی آموزشی و کمک آموزشی

گروه صنعتی بهین آور در مرداد 1396 موفق به دریافت مجوز مجوز تولید اسباب بازی آموزشی و کمک آموزشیِ حروف و اعداد فارسی و لاتین مغناطیسی با برند بافوم به شماره: 9660242 از دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گردید.

حروف و اعداد فارسی و لاتین مغناطیسی بافوم شامل حروف الفبای بزرگ، حروف الفبای کوچک، حروف وسط و حروف آخر، اتصالات کلمات، صداهای لازم و هم‌چنین اعداد ۰ تا ۹ است که آموزش الفبا و اعداد فارسی و لاتین  را به کودکان و حتی بزرگسالان آسان و راحت می‌کند.

مجوز تولید اسباب بازی حرکتی مهارتی

گروه صنعتی بهین آور در مرداد 1396 موفق به دریافت مجوز مجوز تولید اسباب بازی حرکتی، مهارتی لی لی فومی با برند بافوم به شماره: 9660601 از دبیرخانه شورای نظارت بر اسباب بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گردید.

یک بازی نوستالژیک، خاطره انگیز و محبوب برای کوچک و بزرگ است. این بازی جذاب در تقویت مهارت‌های حرکتی، تعادلی کودکان تاثیر فراوانی دارد و همچنین باعث یادگیری اعداد نیز می‌شود.

مجوز تولید اسباب بازی فکری

علاوه بر اینکه یک محصول فکری و سرگرم کننده برای کودکان است، بهترین انتخاب برای پوشاندن سطوح سخت مانند سرامیک، سنگ و … در اتاق کودک، مهدکودک و مدارس است. هر ۹ قطعه کف‌پوش فومی مهد کودک مانند پازل به‌راحتی در کنار یکدیگر قرار داده شده و یک متر مربع از سطح را پوشش می‌دهد.

منبع : KOPP