جذب حامیان مالی در ورزش پیشوا

فرماندار شهرستان پیشوا تاکید کرد : جذب حامیان مالی در ورزش پیشوا

جلسه هم اندیشی هیات های ورزشی شهرستان پیشوا با حضور فرماندار برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری تیتر نیوز از استان تهران، طی نشستی با حضور ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان به دعوت اداره ورزش و جوانان از مسئولان هیئت های ورزشی در سالن اجتماعات فرمانداری پیشوا پیرامون برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار پیشوا در این نشست ضمن تبریک هفته وحدت و تقدیر از رشادت های رزمندگان دفاع مقدس اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون برای پیشوا در رشته های مختلف ورزشی بخصوص در عرصه بانوان افتخارات متعددی در سطح کشور و بین المللی به ارمغان آمده و موجب مباهات است و در تلاشیم همانطور که به زیرساختهای ورزشی توجه میشود به ورزش قهرمانی و همگانی نیز توجه شایانی شود.

 تاجیک نوری تصریح کرد: در صدد آن هستیم با جذب حامیان مالی از ورزش قهرمانی و حرفه ای حمایت جدی کنیم تا به واسطه آن بتوانیم برای درخشش بیشتر فرزندان این منطقه قدمی برداشته باشیم.

فرماندار پیشوا در خاتمه با اشاره به درپیش بودن انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: اقتدار و صلابت هر کشوری مردم و حضورشان در عرصه های مختلف ملی نظیر انتخابات می باشد و لذا انتظار است همه عزیزان با حضور پررنگ داشته باشند و سرنوشت کشور خویش را با انتخابی آگاهانه تعیین نمایند.

photo_۲۰۲۳-۰۹-۲۸_۱۷-۵۰-۳۲ (2)

انتهای پیام/






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف