اخبار کسب و کار

خلاصه داستان سریال هفت

خلاصه داستان سریال هفت:

نکته اصلی کسب درآمد را هفت دانشجو می گویند که در نهایت در مسیر اشتباه قرار می گیرند…

سریال هفت نام یکی از سریال های جدید شبکه نمایش خانگی به کارگردانی و تهیه کنندگی کیارش اسدی زاده است که در ایران در دهه 1400 روایت می شود. داستان سریال خانگی 7 (هفت) توسط کیارش اسدی زاده زنده می شود. مجموعه ای از بازیگران سینما و تلویزیون از جمله امیر جعفری، بابک حمیدیان، حدیث میرامینی، رضا کیانیان، محمدامین، مصطفی قدیری، مهدی ساقی، مهدی هاشمی، مینا ساداتی، نازنین بیاتی، نوال شریفی، نیکی کریمی از جمله بازیگران آن هستند. طوسلی و… گفتند که در این سریال بازی کرده اند.

اسامی بازیگران سریال هفت به همراه نقش آنها

هنرمندان و بازیگران سرشناس سریال هفت، بازیگرانی هستند که تجربه حضور در سینما و تلویزیون ایران را داشته‌اند و گاهاً فیلم‌هایشان جزو پرمخاطب‌ترین فیلم‌ها در کلاس بازیگری بوده است.

نازنین بیاتی و نیکی کریمی بازیگران اصلی سریال هفت هستند.

داستان و موضوع هفت سری

به گفته وی، ژانر جدیدترین اثر کیارش اسدی زاده در فضایی متفاوت ساخته می شود و 7 داستان متفاوت در سریال هفت روایت می شود. اما تاکنون خبری از خبر محوری در رسانه ها نشده است.

سریال هفت از کجا پخش میشود؟

پخش سریال هفت کیارش اسدی زاده از اواسط بهار 1400 (اردیبهشت) از شبکه نمایش خانگی آغاز می شود.

خلاصه داستان سریال هفت

سری هفتم چند قسمته؟

به گفته گروه سازنده، «هفت در» ابتدا قرار بود 7 قسمت برای پخش از شبکه پخش خانگی داشته باشد که بنا به دلایلی این تعداد به 15 قسمت رسید.

تعاریف و محدودیت های اضافی سریال هفت

سریال هفت خانه نمایش (حوالی جزایر میگونا، کیش و هندورابی) با بازی رضا کیانیان، مهدی هاشمی و نیکی کریمی در اولین سریال آغاز شده است.

کیریشی ایزدی زاده متولد 2019 نباید دیده می شد، بنابراین او با سریال «کاگدن» در یک نمایش خانگی حاضر شد اما کیفیت نسبی داشت و حالا قرار است برای دومین بار نمایش داده شود. شبکه نمایش خانگی..

این سریال پس از سریال مانکن برای بار دیگر شانس خود را در شبکه خانگی، نازنین بیتی را در نقش اول و اصلی دارد.

سریال Hift یکی از پرمخاطب ترین سریال های شبکه در نمایش خانگی است که در تهران، جزیره کش و هندوراس جلوی دوربین رفته است.

اطلاعات و عوامل هفت سری

نوع سنی: PG مناسب برای تمام سنین.

داستان: کیارش اسدی زاده

تهیه کننده: کیارش اسدی زاده

فیلمنامه توسط کیارش اسدی زاده نوشته شده است

تاریخ انتشار: نامعلوم

برنامه: نمایش خانگی

همانطور که این روزها شاهد درام های زیادی هستیم که با سرمایه گذاران خصوصی ساخته می شود، باید منتظر ماند و دید که آیا سریال های ایرانی به اندازه سریال های ترکیه ای در کشورهای آسیایی و اروپایی طرفداران زیادی خواهند داشت یا خیر.