معرفی بهترین سریال ها و فیلم های کره ای که ارزش دیدن دارند

معرفی بهترین سریال ها و فیلم های کره ای که ارزش دیدن دارند

کره یکی از کشورهایی است که در زمینه تولید فیلم در جهان بسیار محبوب است و از طریق این مقاله توسط کارمادیو به بررسی برخی از فیلم ها و سریال های کره ای 2023 مرتبط با این کشور می پردازیم. پس اگر اهل فیلم و سریال خارجی هستید، ادامه این مقاله را بخوانید.

بهترین فیلم های کره ای 2023

در زیر بهترین فیلم های کره ای سال 2023 را معرفی می کنیم.

1) فیلم کره ای بالرین

این فیلم به کارگردانی لی جونگ هیون و در ژانر اکشن و ماجراجویی است و بازیگرانی مانند جون جونگ سئو، کیم جی هون و پارک یو ریم بازیگر هستند.

در خلاصه داستان بالرین آمده است که اوگ جون بار دیگر از دست دادن بهترین دوستش مین که یک بالرین بود ناراحت می شود و از آنجایی که نتوانست از دوستش محافظت کند تصمیم می گیرد آخرین آرزوی مین هی را برآورده کند. : از مردش انتقام بگیر. .

2) فیلم کره ای مؤمن 2

این فیلم یک فیلم جنایی معمایی به کارگردانی باک جونگ یول و با بازی چو جین وونگ، چا سونگ چون و هان هیو جو است.

داستان این فیلم یک کارآگاه فداکار به نام وون هوچو است که در جستجوی بزرگترین کارتل مواد مخدر آسیا و رئیس مخفی خود است.

3) فیلم کره ای Zhang E

این فیلم به تهیه کنندگی یون سانگ و متعلق به ژانر علمی-تخیلی-ماجراجویی-اکشن است و کانگ سو یون، کیم هیون جو و ریو کیونگ سو در آن به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم درباره یون سو هیو، محققی است که در آینده ای پسا آخرالزمانی در یک مرکز هوش مصنوعی کار می کند، که با بازسازی مغز یک سرباز شجاع، که در واقع مادر یون سو هیو است، یک جنگ داخلی را متوقف می کند. یک حالت نباتی

4) فیلم مسابقه کره ای

این فیلم جنایی، درام و معمایی به کارگردانی کیم یونگ جو و بازیگرانی چون لی بیونگ هون و یو ساخته شده است. او در بازی متوجه شد.

نام این مرد لی چانگو بود و لی بیونگونگ تصمیم گرفت به او کمک کند تا وارد انجمن حرفه ای شود، سپس لی چانگو به استادش پشت کرد و درگیری ها شروع شد.

معرفی بهترین سریال ها و فیلم های کره ای که ارزش دیدن دارند
معرفی بهترین سریال ها و فیلم های کره ای که ارزش دیدن دارند

5) فیلم کره ای آنلاک شده

این فیلم توسط کیم تا جونگ ساخته شده و در ژانر جنایی و معمایی است و بازیگرانی چون چون ووهی، ییم سی وان و کیم هئیف در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

مدت کوتاهی پس از پیوستن نامی به این شرکت نوپا، گوشی هوشمند نامی به دست جنایتکاری به نام جون یانگ افتاد و آنها با استفاده از اطلاعات دستگاه خود، افراد را تهدید کردند. ، داستان زندگی تغییر نخواهد کرد.

6) فیلم کره ای Ghost

به کارگردانی Lee Hae Young ساخته شده در سبک اکشن و ماجراجویی. با بازی سول کیونگ گو، لی هانی، پارک سو دم و پارک هی سو.

این فیلم به اوایل دهه 1900 در زمان اشغال کره توسط ژاپن برمی گردد و داستان یک تلاش نافرجام برای ترور ژنرال ساکن جدید توسط یک سازمان مخفی ضد ژاپنی را روایت می کند.

این فیلم در واقع درباره جونجی مورایاما، سرباز سابق و افسر پلیس فعلی است که در بخش رمزنگاری کار می کند.

7) فیلم کره ای Gangnam Zombie

Gangnam Zombie یک فیلم ترسناک به کارگردانی لیز و سونگ با بازی جی ایل جو، پارک جی یون، چوی سونگ، مین لی جو، جونگ و تاک ته این است.

این فیلم به عنوان یکی از بهترین فیلم های کره ای سال 2023 شناخته می شود و در مورد منطقه گانگنام سئول است که پس از ورود موجودات غیرانسانی و زامبی ها، عده ای باید این موجودات را در محل کار خود بکشند. که هیون سوک با یکی از آن افراد، بازیگر (جیل جو) است.

در این فیلم زن دیگری به نام مین جونگ که زنی رستگار و شجاع است نیز در معرض خطر زامبی ها قرار می گیرد و این دو نفر سعی می کنند از یکدیگر مراقبت کنند و به هم کمک کنند تا زنده از آن ساختمان خارج شوند.

8) جزیره

سریال جزیره یک فیلم کره ای اکشن فانتزی به کارگردانی بائ جونگ با بازی کیم نام گیل، لی دا هی، وا یون وو و سونگ جون است.

جزیره کره در مورد مبارزه سه نفر در جزیره ججو با شیطانی است که قصد دارد جهان را نابود کند.

9) سریال می خواهم از تو متنفر باشم

این سریال به کارگردانی کیم جونگ کوان در ژانر رمانتیک و کمدی ساخته شده است. و با بازیگرانی مانند کیم اوک بین، ته اوه یو، و کیم جی هون.

داستان این فیلم در مورد وکیلی به نام یو می ران است که از ضعیف نشان دادن در مقابل مردان متنفر است و با فردی به نام کانگ هو آشنا می شود که زن ها را دوست ندارد و درگیری های بین آنها از اتفاقات جالب این فیلم است.

10) سری عامل حمل و نقل

به گزارش کارمادیو، این سریال توسط Kang Sol و Park Dae Hee در ژانر کمدی و معمایی ساخته شده است و افرادی مانند Yoon Chan و Kim Min Seok در آن حضور دارند.

خلاصه داستان فیلم درباره سو یونگمین، یک راننده تاکسی است که یک راننده معمولی نیست، او ارواح را حمل می کند و آنها را به آخرین آرزوهایشان می رساند.