اخبار کسب و کار

چرا باید سایتمان را سئو کنیم؟

چرا باید وب سایت خود را سئو کنیم؟

ما بارها در مورد اهمیت سئو برای یک وب سایت صحبت کرده ایم. ما دلایل زیادی برای سئو به شما ارائه کرده ایم. در این مقاله می خواهیم نکاتی در مورد سئو را ذکر کنیم و به شما بگوییم که چرا باید وب سایت خود را سئو کنید. برای موفقیت در کسب و کار آنلاین اگر می خواهید بازخورد مثبتی از کسب و کار خود دریافت کنید، این مقاله به شما کمک خواهد کرد. پس با وبلاگ تهران سرور همراه باشید.

6 دلیل برای بهینه سازی موتورهای جستجو

دلایل زیادی برای سئو یا بهینه سازی وب سایت وجود دارد. با این حال، ما در این مقاله سعی کرده ایم 6 مورد مهم را برای شما که می خواهید در کسب و کار آنلاین خود موفق شوید را بیاوریم.

1- در رتبه اول گوگل قرار بگیرید

بدون شک گوگل پادشاه دنیای موتورهای جستجو است. محدودیت این است که وقتی از موتور جستجو نام برده می شود، ذهن همه به سمت گوگل می رود. طبق آخرین آمار، حدود 97 درصد از نتایج جستجو در سراسر جهان از طریق این موتور جستجو دریافت می شود. الگوریتم گوگل برای بهینه سازی سایت در طول سال ها پیشرفت های زیادی داشته است. و اگر می خواهید در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرید، باید دائماً روی سئو سایت خود کار کنید. همچنین به این الگوریتم دقت کنید.

2- مشتریان مورد نظر خود را کپی کنید

بسته به زمینه فعالیت و تجارتی که دارید، با مشتریان زیادی در تماس خواهید بود. اما فقط برخی از آنها به خدمات یا محصولات شما نیاز دارند و شما را دنبال خواهند کرد. برای ارتباط با این نوع مشتریان هدف می توانید سئوی خود را تقویت کرده و مشتریان هدف بیشتری را جذب کنید.

3- معرفی رقبا

هر کسب و کاری، سنتی یا الکترونیکی، رقبایی دارد. یکی از مزیت های کسب و کار آنلاین این است که می توانید با رعایت چند نکته به راحتی از رقبای خود پیشی بگیرید و موفقیت خود را بدزدید. یکی از مهم ترین راه حل ها استفاده از الگوریتم های سئو و گوگل است.

چرا باید سایتمان را سئو کنیم؟
چرا باید سایتمان را سئو کنیم؟

4- فروش خود را افزایش دهید

کسانی از شما که در تجارت آنلاین فعالیت می کنند بدون شک به دنبال سود و سود بلند مدت یا کوتاه مدت هستند. وقتی روی سئو تمرکز کنید و به رتبه های گوگل صعود کنید، قطعا افراد بیشتری را ملاقات خواهید کرد. که ممکن است به محصول یا خدمات شما نیاز داشته باشد. به این ترتیب می توانید نتایج بیشتر و نتایج بهتری را در اهداف بلند مدت یا کوتاه مدت خود دنبال کنید.

5- هزینه کمتر نسبت به تبلیغات

با این حال، سئو برای وب سایت شما هزینه دارد. اما سطح این هزینه ها بسیار کمتر از تبلیغات و قیمت های شگفت انگیز آن است. همچنین عملکرد بلندمدت سئو بهتر از تبلیغاتی است که در کوتاه مدت برای شما سود به همراه خواهد داشت. تبلیغات مربعی ممکن است خوب کار نکنند. اما شک نکنید که سئو می تواند درآمد زیادی را برای وب سایت شما به ارمغان بیاورد.

۶- با سئو برند خود را بسازید

بعد از اینکه کسب و کار خود را راه اندازی کردید، نامی برای وب سایت خود انتخاب کردید، برای آن لوگو طراحی کردید و … وقت آن است که خود را به مردم معرفی کنید. به طوری که آنها از برند شما اطلاع داشته باشند و در زمان نیاز به محصول یا خدمات شما از وب سایت شما بازدید کنند. یکی از بهترین و موثرترین روش ها برای برندسازی کسب و کار اینترنتی استفاده از سئو است. به این ترتیب، فقط با سئوی اولیه می توانید کسب و کار خود را به یک برند محبوب تبدیل کنید.

خلاصه

همانطور که می بینید، این 6 دلیل کافی است تا شما را متقاعد کنند که می توانید وب سایت خود را بهبود ببخشید. برای یادگیری سئو میتوانید به آموزش سئو ژاکت آکادمی در ژاکت مراجعه کنید.

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.