ساعت اداری آنلاین ماه خوزستان شناور شد

ساعت اداری مهر ماه خوزستان شناور شد

استانداری خوزستان طی ابلاغیه ایی با توجه به آغاز سال تحصیلی، ساعت اداری استان را طی آنلاین ماه شناور(ساعت ۷ تا ۸ صبح) اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار تیتر نیوز از اهواز، استانداری خوزستان طی ابلاغیه ایی به دلیل اغاز سال تحصیلی جدید، ساعت های اداری را در سطح استان شناور(7 یا 8 صبح) اعلام کرد.

متن این ابلاغیه که توسط اداره کل روابط عمومی استانداری خوزستان منتشر شده، به شرح ذیل است:

با سلام و احترام

پیرو بخشنامه شماره ۲۰۱۶۶ ٫ ۶ ٫ ۴۴ مورخ ۱۵ ٫ ۰۶ ٫ ۱۴۰۲ و به استناد مصوبه شماره ۲۴۳۱۸۷ ٫ ت ۶۱۰۱۱ هـ مورخ ۲۸ ٫ ۱۲ ٫ ۱۴۰۱ هیات وزیران و به منظور رفاه حال کارکنان دولت مدیریت بهتر در زمان بازگشایی مدارس روان سازی ترافیک در آغاز سال تحصیلی جدید و برنامه ریزی برای تسهیل در تردد شهروندان، از ابتدای آنلاین ماه سال جاری اصلاحات ذیل در خصوص زمان فعالیت اداری دستگاه های اجرایی ،استان با رعایت ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری به بخشنامه صدر الاشاره الحاق می گردد:

۱- ساعت آغاز به کار مدارس از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ در کلیه مقاطع تحصیلی ساعت ۰۷:۳۰

تبصره : مدارس به نحوی برنامه ریزی نمایند که از نیم ساعت قبل نسبت به پذیرش دانش آموزان اقدام و در فرصت مذکور برنامه های فرهنگی تربیتی و ورزشی اجرا شود.

۲- ساعت آغاز به کار اداره ها از تاریخ یکم آنلاین ماه لغایت 30 آنلاین ماه به صورت شناور از ساعت ۷:۰۰ تا ساعت ۸:۰۰ است که به همین میزان به ساعت پایانی کاری آنان اضافه خواهد شد.

در راستای حمایت از خانواده و کاهش دغدغه والدینی که هر دو در دستگاه های اجرایی شاغل بوده و دارای فرزند در مقطع پیش دبستان و دبستان می باشند، دستگاه های اجرایی در تعامل با یکدیگر مکلفند با شناور شدن ساعت شروع به کار یکی از والدین(حداکثر یک ساعت) تا پایان سال تحصیلی موافقت نمایند.

تبصره: کارکنان زن سرپرست خانوار دارای شرایط ذکر شده نیز مشمول این بند می باشند.

۴- در مواردی که مطابق این بخشنامه ساعت آغاز به کار اداره ها شناور است، لازم است روسای اداره ها به گونه ای برنامه ریزی و نظارت – کنند که ساعت های کار شناور، هیچ خدشه ای در نحوه پاسخگویی و ارایه خدمات ایجاد ننماید.

انتهای پیام/

 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف