فرهنگ و هنر

هفته دفاع مقدس یکی از بهترین فرصت‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

هفته دفاع مقدس یکی از بهترین فرصت‌ها برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

تیتر نیوز/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: هفته دفاع مقدس یکی از بهترین فرصت‌ها برای ترویج بیش‌ازپیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

مسلم مرادی امروز ،۲۰ شهریورماه در جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس که در سالن جلسات فرمانداری بروجرد برگزار شد، اظهار کرد: فداکاری شهدا و ایثارگران سبب شد تا تلاش‌های جهان استکبار در مخالفت با انقلاب اسلامی مردم ایران، در حد تهدیدات توخالی باقی بماند.

وی تصریح کرد: هر کشوری تکیه‌گاه تاریخی دارد و به آن مفتخر است ما نیز به دفاع مقدس، به رزمندگان و به ایثارگران خود می‌بالیم، ما در این جنگ شهید دادیم و سرافراز ماندیم.

فرماندار بروجرد انتقال رشادت‌های دوران جنگ تحمیلی را به جوانان ضرورت دانست و بیان کرد: دو نسل بین جنگ و جوانان فاصله افتاده است و باید ببینیم که چطور می‌توانیم آن نظر و نگاه خدایی را اکنون در میان نسل جوان در کشور پررنگ‌تر کنیم.

مرادی خاطرنشان کرد: هفته دفاع مقدس یکی از بهترین فرصت‌ها برای ترویج بیش‌از پیش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و روحیه ایثارگری به یک ارزش مهم در جامعه تبدیل و این فرهنگ باید در پیچیدگی و مشکلات امروز، برای نسل جدید بیان شود.

معاون استاندار لرستان ادامه داد: برنامه هفته دفاع مقدس از ۲۹ شهریورماه آغاز می‌شود که برنامه‌های این هفته باید در شان شهدا و خانواده آن‌ها باشد.

مرادی اظهار کرد: دفاع مقدس، گنجینه‌ای ارزشمند از جلوه‌های ایثار، فداکاری، رشادت، شهامت، شجاعت و دلاوری بود که هیچ‌گاه دلاوری‌های رزمندگان اسلام برای دفاع از وطن فراموش نخواهد شد.

وی تصریح کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی، ملت سلحشور ایران اسلامی برای حفاظت و حراست از میهن و دفاع از ارزش‌ها در برابر دشمن ایستادند و دوران دفاع مقدس یکی از برجسته‌ترین افتخارات در طول تاریخ انقلاب است.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: امروز دفاع مقدس الگویی برای بسیاری از کشورهایی شده است که تلاش دارند با ایستادگی، دشمن خود را به عقب برانند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب هنری

با استفاده از انتخاب دقیق واژگان، تازگی و جذابیتی به نثرم اضافه می‌کنم.