فرهنگ و هنر

کتاب‌های «خال هندی» و «فر شهادت» رونمایی شدند

کتاب‌های «خال هندی» و «فر شهادت» رونمایی شدند

کتاب های «خال هندی» و «فر شهادت» امروز در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور محمدمهدی اسماعیلی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

به گزارش تیتر نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز امور ایثارگران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس از دو کتاب با موضوع یادواره شهدا رونمایی کرد.

مجموعه داستان «خال هندی» نوشته پژمان سهرابی از انتشارات طلیعه فام خاطرات جمعی از جانبازان شاغل در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است که به همت خانه فرهنگ و ایثار این وزارتخانه منتشر شده است.

سهرابی در مقدمه این کتاب تاریخ را یکی از لذت‌های انسان متمدن دانسته و می‌نویسد: “خاله هندی از ماجراها و سرگذشت‌های قهرمانان زنده کشورمان الهام گرفته شده که رگه داستان گویی در آن برجسته‌تر از دیگر ابعاد است.”

«فر شهادت» کتاب دیگر رونمایی شده در این مراسم بود که در واقع یادنامه شهدای کارمند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. مسئولان انتشارات این کتاب در مقدمه آن هدف از گردآوری این اثر را وظیفه دینی و میهنی خویش برای معرفی قهرمانان وطن بیان کرده‌اند.

انتهای پیام

نویسنده تحریریه مطالب هنری

با استفاده از انتخاب دقیق واژگان، تازگی و جذابیتی به نثرم اضافه می‌کنم.